T.V.O.H. 2011

@bianca81 wrote:

wat een trut ja :naughty:

wat een attitude zeg :naughty:






Waarom nou een trut?

Omdat ze in NL niet door is mag ze niet in BE proberen?

Of omdat ze afhaakt?



Ik zou ook geen 5000 betalen, wat een onzin, meneer de Mol denkt zeker dat hij de koning is ofzo :thumbdown:

ik had begrepen dat de boete was omdat ze zich verlult had over de uitslag… en dat dit niet mocht.

Als je een contract voor deze tekend ( wat ik begree dat dat daar om ging) en dan een boete ontvangt moet je ook fair spelen en betalen.



Of ze dan wel al dan niet mee doet in Belgie moet ze zelf weten.



T ging mij om t feit dat ze een boete krijgt en niet betaalt.

ik heb me gisteren ook echt vermaakt…zelfs manlief vindt tvoh wel te pruimen maar dan alleen de audities.

De humor is weer goeddd :thumbup:



Tja en ook Charly en Guy hier favoriet :mrgreen:



Roel did it again :wink:

@Rooike wrote:

@bianca81 wrote:
wat een trut ja :naughty:

wat een attitude zeg :naughty:






Waarom nou een trut?

Omdat ze in NL niet door is mag ze niet in BE proberen?

Of omdat ze afhaakt?



Ik zou ook geen 5000 betalen, wat een onzin, meneer de Mol denkt zeker dat hij de koning is ofzo :thumbdown:




Contract is contract toch, je weet toch wat je ondertekent.

Als je het er niet eens mee was had ze het niet moeten doen, simpel zat lijkt me.

@Rooike wrote:

@bianca81 wrote:
wat een trut ja :naughty:

wat een attitude zeg :naughty:






Waarom nou een trut?

Omdat ze in NL niet door is mag ze niet in BE proberen?

Of omdat ze afhaakt?



Ik zou ook geen 5000 betalen, wat een onzin, meneer de Mol denkt zeker dat hij de koning is ofzo :thumbdown:




Trut vind ik ook wat veel gezegd, want we kennen haar niet persoonlijk, maar ze heeft echt afgelopen zomer al bekend gemaakt dat ze mee deed aan de auditisch en dat niemand voor haar omdraaide waar ze erg beledigd over was. Daar is die boete voor.



JdM is zelfs erg soepel geweest met die 5.000, want de boete schijnt eigenlijk 10.000 te zijn volgens die papieren. Hij zou soepeler zijn, omdat ze er toch uit is.



Helemaal terecht dus dat ze die 5.000 euro moet betalen. Zij heeft contractbreuk gepleegd.

:inlove: was weer een heerlijk vrijdagavondje :mrgreen:

Charly Luske was beter dan verwacht :thumbup: en Guy… oei… was nav z’n voorstukje niet zo heel erg positief, maar na True Colors :inlove: :inlove: wauw! De 2 zusjes waren ook leuk, alleen vond ik de uitspraak niet altijd even goed :shifty: wellicht lukt 't in het Engels beter.



En toen… toen kwam Ivanildo Kembel ook nog langs :inlove: :inlove: :inlove: vond deze autitie niet heel bijzonder, had ie maar met z’n ‘eigen’ liedje auditie gedaan:

http://www.youtube.com/watch?v=KsT45Fdd2dE

(You & Me uit de film Hitte / Harara)





:shifty: is 't alweer bijna vrijdagavond???

Och en ik was dus dat hele verhaal om Miss Musical kwijt/vergeten, en vond juist haar houding voordat ze auditie deed heel sterk. En zingen kan ze ook…

Maar inderdaad: je tekent vooraf een contract, prima als je het daar niet mee eens bent, maar téken dan vooraf ook niet :snooty:

Ben erg benieuwd of ze alsnog in België mee gaat doen.

@Jiska wrote:

:inlove: was weer een heerlijk vrijdagavondje :mrgreen:

Charly Luske was beter dan verwacht :thumbup: en Guy… oei… was nav z’n voorstukje niet zo heel erg positief, maar na True Colors :inlove: :inlove: wauw! De 2 zusjes waren ook leuk, alleen vond ik de uitspraak niet altijd even goed :shifty: wellicht lukt 't in het Engels beter.



En toen… toen kwam Ivanildo Kembel ook nog langs :inlove: :inlove: :inlove: vond deze autitie niet heel bijzonder, had ie maar met z’n ‘eigen’ liedje auditie gedaan:

http://www.youtube.com/watch?v=KsT45Fdd2dE

(You & Me uit de film Hitte / Harara)





:shifty: is 't alweer bijna vrijdagavond???




Ik heb het dus net gekeken (vrijdag kwam Hary Potter er plotseling tussendoor)



Maar hè jeetje wat een leukerd :inlove:

Ik kon hem nog niet maar ik ben zwaar onder de indruk, en niet alleen maar om zijn zang :drool:



Verder Guy, tja wat moet je daar over zeggen fantastisch.

Maar wel weer een beetje door het programma nu al naar voren geschoven als finalist.

Dat is het enige wat ik iets minder vind het programma.



Verder heb ik me kostelijk vermaak, de interactie tussen de juryleden, ik ligecht iedere keer weer in een deuk :lol:

Ik kan niet wachten tot vrijdag :dance: :thumbup:

Gisteren nog even de herhaling gezien op tv, heeerlijk vanuit bed.

Heb nu al zin in vrijdag :dance:

Wat ik me af zat te vragen :think: Stel Guy wint, is het dan nog wel de voice of holland. Is hij nederlands staatsburger?

Ik vind hem steengoed, hoor, daar niet van.



Ik zou die Ivanildo een stuk leuker vinden zonder dat vieze stuk metaal in zijn onderlip. Ik vond die opmerkingen van Martijn erg grappig.

Heeerlijk! Ik heb weer zo genoten gisteravond! (we waren er dit weekend niet, vandaar dat we moesten wachten tot de herhaling). Ik moet altijd zo lachen om de coaches! En er zaten alweer super goede zangers en zangeressen tussen!

publiek bij de blind auditions moet toch ook een contract tekenen dat ze niks mogen zeggen. Collegaatje en sz zijn allebei geweest en moesten allebei tekenen. Weet alleen niet hoe hoog de boete is…

@Nijmanb wrote:

Ik vind het een heerlijk programma trouwens, hoe de coaches ook met elkaar omgaan :thumbup:




Persoonlijk vind het een beetje “te” hoe de coaches met elkaar omgaan, 1, 2 keer een grapje is leuk maar moet het nu elke keer? Op deze manier gaat de aandacht meer naar de coaches en draait het steeds minder om “the voice”.

Wij hebben genoten vanmiddag!!! Heerlijk! Alleen erg jammer dat je met de voorstukjes voor volgende week al weet wie er door is :wall:

@Lily2006 wrote:

Het mooie is dat de jury echt minstens zo leuk is als de kandidaten zelf!



Die van OF naar Nick en Simon was echt heel leuk, ik lag écht dubbel toen Guy net zo groot als van Velzen bleek (dat hebben ze expres zo gefilm, i’m sure!) en dan die reacties toen ze erachter kwamen dat Nora de zus is van Shakina :lol:

Ik vond Nora trouwens in Popstars/Ravish al de beste :thumbup:



Wel heel prachtig opgedroogd die meid zeg…pff…




Die reactie over dat Shakina de zus was van Nora vond ik heel erg lullig trouwens…(dat ze zeiden bij Nora applaus voor haar ouders…en toen ze hoorde dat Shakina haar zus was was het applaus meteen een stuk zachter…) dat meisje zal zich goed rot voelen als ze zelf de uitzending terug ziet…

Die vond ik ook wel lullig overkomen ja… Maar misschien niet zo gemeend.



En Guy woont gewoon in Nederland trouwens, dus denk dat dat geen probleem is verder qua the voice of Holland

Guy woont in nederland ja, maar is hij ook een nederlander? Hij is geboren in Tel Aviv, heeft lange tijd in Groot britanie gewoont, dus zou hij dan de voice of Holland worden, of the voice of the world???



Zou de voice of Holland niet een officieel nederlands staatsburger moeten zijn? Anders klopt de titel toch niet?

Maar die ene meid wilde ook aan the voice of belgie mee doen dus ws doen daar ook gewoon nederlanders aan mee.



Die knul is in nederland komen wonen omdat hij mee wilde doen. Dus hij woont in Holland. Een voice die momenteel in Nederland te vinden is.

Nog een uurtje…zit er al bijna klaar voor :dance:

@aapie wrote:

Nog een uurtje…zit er al bijna klaar voor :dance:




Me 2!!! :dance: :dance: :dance: