T.V.O.H. 2011

ik denk (en hoop) dat het uiteindelijk tussen Iris en Chris zal gaan. Die andere twee waren wat mij betreft niet echt finale waardig. Erwin gaat niet vooruit, maar achteruit en Paul’s trucje kennen we nu wel. Die is leuk voor een musical of theater productie, maar TVOH, nee.

Ik vind deze uitslag echt bizar…Iris :thumbup: maar voor de rest :naughty:

Vond zelf Wouter, Charly en Niels echt beter.

Het gaat er naar mijn idee niet om van ze komen er toch wel maar wie is The Voice en dat is toch de beste.

Jammer…Paul is hilarisch maar echt niet goed.

Hadden alle coaches 49/51 gedaan??? Ik heb het niet gezien meer was zo moee… Maar wat een uitslag ben echt helemaal verbaasd :shock:

Ik baal echt van de uitslag. Wouter is veel beter dan Paul. Ik had liever Niels gezien in de finale.

Iris daarentegen is een goede keuze en tja, tussen Charly en Chris? Ik vond ze allebei hartstikke goed, dus die om het even. Al vind ik Charly zo’n heerlijke rockstem hebben.

Iedereen behalve Angela. Zij had 55/45 (Edwin/Niels) gedaan.

@Danja wrote:

die punten van de coaches maken dus niets uit, charlie had er meer, maar ligt er uit, ik ben er klaar mee, van deze uitslag klopt geen reet! Oftewel, ik ben het er niet mee eens :mrgreen:

Ben het er ook niet mee eens!! :doh:

Mijn lijstje was Sharon (ook al was Iris deze aflevering echt beter) Charly, Paul en alles behalve erwin :sick: :sick: :sick: :sick: :silenced:

Paul had er van mij uit gemogen, hij heeft en geen VOICE en is geen HOLLANDER, ik zeg: EXIT PAUL!

Jammer dat Wouter er uit is, hij kwam zo uit het niets, terwijl Paul al musicals doet.

Ik vind het leuk dat Chris en Iris door zijn, beiden nog onbekend in de muziekwereld, dus een mooie stap in de goed richting.

Charly en Sharon zijn beiden al zanger/zangeres, die komen er zo ook wel.

Tja en Erwin, ik hou van zijn stem, Niels was super goed, maar een apparte sound heeft Erwin, en Niels iets minder.

Helemaal eens met de uitslagen, behalve de uitslag tussen Paul en Wouter dus…

@Maxime wrote:

ik denk (en hoop) dat het uiteindelijk tussen Iris en Chris zal gaan. Die andere twee waren wat mij betreft niet echt finale waardig. Erwin gaat niet vooruit, maar achteruit en Paul’s trucje kennen we nu wel. Die is leuk voor een musical of theater productie, maar TVOH, nee.

Hier ben ik het volledig mee eens!

Ik ben wel blij met Iris hoor :mrgreen: , ik had gehoopt op Niels, maar had ech Chris niet verwacht :shock: , maar wel leuk hoor :slight_smile:

@Noekie wrote:

@Maxime wrote:

Ook helemaal mee eens.

Zo leuk als dat ik Paul vond, nu begint dat af te zwakken, vooral na die blamage van vorige week. Geef nou toe, hij moet het van zijn spontaniteit hebben, want een echte voice heeft hij niet…

Wouter was beter, Marloes was beter, Danjil was zelfs beter dan Paul…

Ik mag toch echt hopen dat hij het niet gaat worden en zowel, weet ik zeker dat er heel veel klachten binnen gaan stromen bij RTL. :slight_smile:

Ik vind zowel Paul als Wouter niet zoveel aan. De act van Paul ken ik nu wel en Wouter vind ik saai. Te netjes allemaal. Dus maakt me niet zoveel uit.

Iris vond ik duidelijk beter, dus geen commentaar.

Charley en Chris, ja allebei gewoon goed en er kan er maar één door. Ook geen commentaar.

Niels vond ik veel beter dan Erwin. Erwin wekt een irritatiegevoel bij me op. Dus ik vind het jammer dat Erwin door is ipv Niels. Ik vond Niels wel wat weg hebben van de zanger van Coldplay.

Wie er gaat winnen :think: Ik gok op Chris, maar ben ook nog steed bang dat Paul het gewoon gaat winnen.

Aan de reactie van Roel te zien (en ook van Nick) had zelfs hij niet verwacht dat Paul door zou gaan.

Ik vind het echt raar dat hij door is bij een programma als de Voice

Ik vond het stemmen van de coaches een beetje flauw, jammer!

Had zelf erg gehoopt dat Charly en Wouter door zouden gaan en baal dat ze er uit zijn. Chris is ook goed hoor maar ik ben een Charly fan :inlove: !

Benieuwd wie er nu gaat winnen, ik hoop Iris, maar wie weet denk ik daar na de uitzending van volgende week heel anders over (al zal Paul het niet worden wat mij betreft).

Ja myrella die reactie van Nick, Simon en Roel viel me ook op toen Paul door was. Dat hadden zij ook niet verwacht.

@myrella wrote:

Aan de reactie van Roel te zien (en ook van Nick) had zelfs hij niet verwacht dat Paul door zou gaan.

Ik vind het echt raar dat hij door is bij een programma als de Voice

Ze hadden het kunnen verwachten daar hij volgens mij heel actief twittert enzo en een hele club volgelingen heeft onderhand. Ik denk als ze het echt hadden willen voorkomen hadden ze wouter meer voorsprong moeten geven maar dat hebben ze niet gedaan.

Maar ik was ook niet kapot van Wouter - maar de bewegingen en uitingen van Paul ben ik onderhand ook wel zat. Maar zijn optredens hebben wel iets vermakelijks. Hij moet alleen niet winnen dat zou echt te veel eer zijn. Dan toch liever Chris of Iris. Ik gok op Chris.

Chris wint. Ik vind hem leuker dan Charly, die vond ik zo glad. Chris heeft een fijne klankkleur.

Paul kan nooit de stem van Nederland zijn, beetje vreemd allemaal.

moest wel erg lachen om zijn “vlinders in zijn broek” :mrgreen:

@sopje wrote:

De enige coach met ballen :mrgreen:

@Brigitte wrote:

@sopje wrote:

De enige coach met ballen :mrgreen:

Ze dacht vast … nog één keer en dan moet ik er toch uit, dus … ik hou me lekker niet aan de “regels”.

Ik vind Paul Turner echt vreselijk :sick: … de eerste keer vond ik hem nog wel grappig…maar daarna alleen maar zwaar irritant. Kan me ook niet voorstellen dat ik daar in de toekomst naar ga luisteren… dat daar een hit van gaat komen.

Kan niet begrijpen dat zoveel mensen daarop stemmen…echt een aanfluiting voor tvoh.

Voor de rest maakt het me niet uit wie er wint, ik had een enorme voorkeur voor Michelle Flemming en Sacha van Beek. Maar mijn smaak komt overduidelijk niet overeen met die van de meerderheid :roll:

@Noekie wrote:

@Maxime wrote:

Dat hoop en denk ik ook!

@cees77 wrote:

@Noekie wrote:
@Maxime wrote:

Dat hoop en denk ik ook!

Dat hoop ik ook. Maar ben bang dat het Paul gaat worden :? :?