@Sennapen wrote:
WAUW! Iris weer met haar harp! PRACHTIG! :inlove:
En C&C, ik heb van dat duet genoten! :inlove:
Helemaal mee eens!
@Sennapen wrote:
WAUW! Iris weer met haar harp! PRACHTIG! :inlove:
En C&C, ik heb van dat duet genoten! :inlove:
Ik had weer kippevel van Iris!
@Noekie wrote:
Mijn mening over de laatste paar kandidaten:]
Van Velzen: Wouter! :inlove: Paul vind ik vreselijk, vanaf het begin al
N&S: Charly / Chris vind ik moeilijk kiezen
Angela: Niels! Erwin vind ik ook een beetje een kwal :silenced:
Marco: Sharon vind ik wel beter zingen dan Iris, maar heb niet echt een voorkeur, dus maakt me niet uit. Beide zullen niet winnen.
Ik vind Iris haar stem ook mooier, eigener, ik vind Sharon echt niet leuk eigenlijk :eh: , vond haar nummer ook weer niet goed.
Ben wel benieuwd, was mooie show, Chris met pokerface vond ik ook echt geweldig!
Nee, ik vond het zonde van het nummer hoe Chris hem zong. Ik blijf, zoals ik op dag 1 al zei, een Charly fan :inlove: Ik hoop dus dat hij volgende week wint. En Paul, in de halve finale laat hij ineens zien dat hij wél kan zingen :think:
Hou toepasselijk het nummer van Iris, was ook weer een num van H zijn crematie. Vind echt dat ze moet winnen!!!
Jaaaa, dat zei ook tegen mijn man, Kijk paul kan dus wel mooi zingen :thumbup: , ben wel benieuwd hoor naar de keuzes.
Ben ook een big Charly fan hoor, maar vind er veel meer goed deze editie :mrgreen:
Jammer hoor dat Niels het net niet gered heeft, door Angela, want het publiek was wel voor hem.
Maar de versie van nights in white satin van Erwin klonk wel goed hoor.
Nu Iris en Sharon, ik hoop zo op Iris, ik gun het haat het meeste.
Jammer dat Erwin meer punten kreeg van Angela… anders had Niels gewonnen… bah bah bah . Hopelijk wint Iris deze!
Yes!
Nu nog Wouter en Chris door, die gun ik het het meeste!
Neeeee is die kwakbol door :twisted:
NEEEEEEEEEEEE! Dit is echt heel triest…
Die stemmen van de coaches slaan echt nergens op… 51 om 49, hoe zielig… Ben echt pissig hierom… hoe kun je nou op paul stemmen!
Heel erg gegund aan Chris! Charly komt er wel!
Chris geweldig hoor, single is ook heel mooi gezongen.
Paul was zo ontzettend nerveus, heel gek maar ik had dus al het idee dat hij iets van queen zou gaan doen.
Heel jammer voor Wouter (god, wat een lekker ding trouwens)
Maar daar gaan we net als Charlie en Niels nog wel wat van horen hoor.
En Sharon trouwens ook, ze heeft natuurlijk Marco ook nog achter d’r staan.
Ik heb vanavond echt genoten, ik vond het eindelijk weer eens een leuke aflevering.
Zo nu snel slingers ophangen voor mijn birthday boy en dan slapie doen
Truste dames!!
:-*
Als Angela net als de anderen had gedaan was Niels door. Had ik wel leuker gevonden.
Wat leuk voor Iris zeg en ik gunde het Chris ook meer. Met wouter had ik niet zo veel dus dan maar die hilarische nicht. Ik vind het al met al wel een interessante finale geworden.
die punten van de coaches maken dus niets uit, charlie had er meer, maar ligt er uit, ik ben er klaar mee, van deze uitslag klopt geen reet! Oftewel, ik ben het er niet mee eens :mrgreen:
zal je zien dat Paul de finale ook nog gewoon gaat winnen
Ik denk niet dat Paul gaat winnen…Chris gaat em winnen!