T.V.O.H. 2011

@kristalkindje wrote:

paul turner zucht :thumbdown: moeten we er weer een week tegenaan kijken

Vreselijk. Ben voor de uitslag mijn bed in gegaan. Maar had zo gehoopt dat hij er nu eindelijk eens uitging.

Charly en Chris vind ik goed, :thumbup: :inlove:

Zolang Paul het maar niet gaat winnen vind ik alles prima :?

Afvallers van vanavond zijn al bekend. Kan ook niet anders dan dat dat uit zou lekken he…

@Ikke31 wrote:

Afvallers van vanavond zijn al bekend. Kan ook niet anders dan dat dat uit zou lekken he…

Ik zag het net ook staan op internet.

Hebben ze nog niks geleerd van vorig jaar, toen lekte het ook al uit.

Jeee!! Paul turner door!

Ik vind hem echt leuk. Hij is zeker niet de beste zanger en gister was hij niet op zijn best, maardat je alleen goed kunt zingen wil ook niet alles zeggen. Zo’n bart of erwin of sharin doen me niks. Het is juist het totaalplaatje. Ik vind paul zeker wat hebben. Ook nieks vind ik iets hebben. Ik hou niet zo van het gemaakte of het 13 in een dozujn. En daar vind ik de rest wel in vallen. Alleen chris vind ik ook wel goed, maar de laatste paar weken een tikkeltje saai worden.

Excuus voor de spelfouten, typt niet handig op de foon en corrigeren is nog lastiger.

@Anneke wrote:

Excuus voor de spelfouten, typt niet handig op de foon en corrigeren is nog lastiger.

:mrgreen: Het is dat we wisten waar het over ging.

Heb net ergens de uitslag gelezen en die verbaasd met niets.

@ingelke wrote:

@Ikke31 wrote:

Huh hoe kan dat nou en waar staat dat dan en wie zijn dat? Ik kan zo ook wel een wilde gok doen hoor :angel:

@Sennapen wrote:

@ingelke wrote:
@Ikke31 wrote:

Huh hoe kan dat nou en waar staat dat dan en wie zijn dat? Ik kan zo ook wel een wilde gok doen hoor :angel:

omdat het gister al opgenomen is :wink:

Het is gewoon gister opgenomen en pas vanavond uitgezonden omdat de uitzending anders te lang werd. En no way dat je al die mensen in bedwang kan houden om de uitslag niet naar buiten te brengen. dat gaat je nooit lukken.

Ben 't niet echt eens met de uitslag :?

Had Paul Turner er toch echt liever uit zien gaan. Vond hem in t begin wel grappig, maar dat begint nu irritant te worden. En hij kan niet goed genoeg zingen… Jammer dat Michelle nu eruit is ipv hij.

Ik heb niks met Iris :shifty: Had van mij wel naar huis gemogen

Vind Edwin ook wel tegenvallen. Die leek in mijn ogen sensationeel, maar het kunstje heb ik nu wel gezien.

Tja, vind het al met al een stuk minder spectaculair dan vorig jaar eigenlijk.

Charly en Chris vind ik super! Maarja, die zitten dan weer bij elkaar.

En vind Wouter ook helemaal :inlove: als hij mijn aardrijkskunde leraar was geweest had ik dat vak een stuk leuker gevonden haha.

Ik had Michelle ook liever gezien dan Paul. Vind hem wel leuk hoor, maar nu gaat het toch steeds meer om The voice en daar komt hij echt niet in de buurt.

Wouter :drool: Idd als ik zo’n leraar had gehad, had ik waarschijnlijk aardrijkskunde niet laten vallen.

Erwin vind ik niet goed. Weet niet, hij komt af en toe zo ja geen idee… Heb er niks mee in ieder geval, maar ik wist wel dat hij door zou gaan. Angela is van dag 1 helemaal lyrisch over hem.

Ik vond het vorig jaar ook meer kleur hebben, maar dat kwam omdat je toen een smaakmaker had in Ben, die én zorgde voor de buzz (zoals nu Paul Turner toch echt wel doet) én een goede stem had (nog steeds heeft trouwens)

Nu heb je Paul met de performance en de rest met de goede stemmen.

Mijn favoriete per team zijn toch Wouter, Niels, Chris en Sharon. Ik ben toch bang dat juist Paul, Edwin, Charly en Iris in de finale zitten.

Opvallend dat er alleen bij Borsato nog dames in het team zitten.

@EstHe ik heb ook niets met Iris, die heeft haar auditie nooit overtroffen in mijn beleving.

Maar dat vind ik van Charly Luske ook niet, of Guy Barzily, goede auditie, maar geen groei gezien, sorry.

Ik heb nog nooit op deze programma’s gestemd, maar zou echt in de verleiding komen om te stemmen, puur om te zorgen dat Wouter de finale haalt en niet Paul Turner, Paul komt er toch wel.

Oh en op de middelbare school had ik ook zo’n aardrijkskunde leraar.

Haalde ook altijd hele goede cijfers. :mrgreen:

@EstHe wrote:

Ben 't niet echt eens met de uitslag :?

Had Paul Turner er toch echt liever uit zien gaan. Vond hem in t begin wel grappig, maar dat begint nu irritant te worden. En hij kan niet goed genoeg zingen.

En vind Wouter ook helemaal :inlove: als hij mijn aardrijkskunde leraar was geweest had ik dat vak een stuk leuker gevonden haha.

Mee eens!

Paul vind ik nu erg tegengevallen afgelopen vrijdag.

Ik vind dat ze nu wel eens naar het zangtalent moeten gaan kijken en niet naar het hele entertainment erom heen.

Wouter… :inlove: Het was zooooo goed, Charly en Chris…

Mijn 3 toppertjes, 1 van hun moet het gaan worden, niet Paul.

Ik vind deze strijd nu niet eerlijk meer.

Want iedereen vind Paul zo cute en leuk en pfffff!

Paul Turner zorgt voor een Buzz? :think: (niet echt te vergelijk met Ben, sorry)

Nee ik vind hem meer een Hype geworden omdat hij zich zo als een spring-in-het-veld gedraagt als een kind en daar werd men vrolijk van.

Ook ik was verkocht maar begin nu toch een beetje af te knappen op Paul en op de coaches, dat ze hem door laten gaan (en de stemmers) dan men alleen dus nog maar voor “leuk” kiest ipv ECHT zangtalent.

Paul kan geen voice of Holland worden.

Dat mag gewoon niet. :thumbdown:

Maar de coaches hebben Paul niet door laten gaan. Ik denk dat Roel hem onderhand zelf ook liever zag gaan, maar ja hij krijgt veel stemmen.

kiest het publiek in de finale nu ook de winnaar, ja toch? Dan zie ik het nog wel tussen Charly en Paul gaan…

@Amy82 wrote:

kiest het publiek in de finale nu ook de winnaar, ja toch? Dan zie ik het nog wel tussen Charly en Paul gaan…

Nou dan hoop ik dat Charly dan wint, want anders is de lol er ook vanaf

Ik denk ook dat het tussen Paul en Charly gaat. Of Sharon, die heeft echt de uitstraling van een superster.

Ik vind het erg jammer dat Laura naar huis moest. Ik vind haar super super goed. Echt een mooie eigen geluid. Chris daarentegen vind ik helemaal niks aparts hebben.

En die Erwin :sick: Wat een omhooggevallen kwal vind ik dat. En volgens mij vindt zijn vrouw dat ook, die kijkt altijd zo zuinig :silenced:

Ik heb trouwens voor de allereerste keer gestemd en dat was op Niels. Ik vond hem tot nu toe maar la la, maar vrijdag vond ik het optreden echt helemaal geweldig :inlove:

Ik vind Iris echt super! Vond me vriend ook…

Komt misschien ook omdat ze een nummer van Adele deed in het begin en dat was mijn vriend en mijn nummer…

Mijn mening over de laatste paar kandidaten:

Van Velzen: Wouter! :inlove: Paul vind ik vreselijk, vanaf het begin al

N&S: Charly / Chris vind ik moeilijk kiezen

Angela: Niels! Erwin vind ik ook een beetje een kwal :silenced:

Marco: Sharon vind ik wel beter zingen dan Iris, maar heb niet echt een voorkeur, dus maakt me niet uit. Beide zullen niet winnen.

Ik denk dat nr 1 Charly word en nr 2 Niels, en hopelijk Paul volgende week eruit, die mag echt niet in de finale!!!

Ik heb geen idee hoe ze volgende week gaan stemmen? Is het dan echt alleen maar stemmen van het publiek? In de finale was vorig jaar dat de coaches ook iets van punten moesten doen, of percentages verdelen of iets.

WAUW! Iris weer met haar harp! PRACHTIG! :inlove:

En C&C, ik heb van dat duet genoten! :inlove: