T.V.O.H. 2011

Jaaa niels, kippenvel :inlove:

En Chris was ook goed hoor!! :thumbup:

Mee eens enne

Paul is just somebody that we used to knooooow :lol: :mrgreen:

Erwin :thumbup:

Erwin is saai.

Niels was toch degene die Old and wise zong? Ik vond hem niet zo goed. Hij zong wel goed en het is een mooi nummer, maar maar een paar keer ging het niet helemaal goed.

Paul? Tja, was en ben niet echt onder de indruk van zijn stem of zijn performance…

Die voor Niels en Paul (wouter?) klonk wel redelijk goed.

Ik hoop dat Paul exit gaat vanavond. Oh nee morgenavond :wall:

Ook Laura vind ik niet zoveel aan.

Sharon is het toch ook niet helemaal. Er is iets aan haar wat me niet zint. Het is te gemaakt ofzo.

Hmm het optreden van Marloes nu vind ik ook niet zo.

Marlous terug naar zingen onder de douche

@miro wrote:

Ik hoop dat Paul exit gaat vanavond. Oh nee morgenavond :wall:

Ook Laura vind ik niet zoveel aan.

Sharon is het toch ook niet helemaal. Er is iets aan haar wat me niet zint. Het is te gemaakt ofzo.

Hmm het optreden van Marloes nu vind ik ook niet zo.

Ik vind haar ook niet zo bijzonder…

En degene met de grootste social media kring achter zich gaan door… paul en sharon staan op dit moment bovenaan van hun groep en zeker niet de sterksten van deze avond…

Hoop ook echt dat Paul heel snel vertrekt!!Vind hem echt verschrikkelijk, al vanaf de audities snap ik niet waarom hij door was en iedereen zo ontzettend gek van hem is!!!

Heb niet de hele aflevering gezien, ben benieuwd wie naar de Sing-off moeten!

En ja hoorrrrr Paul Turner is veilig :roll: :silenced: :sick:

Nee, Niels dan :roll:

Die Paul zong slecht zeg. Van mij mocht ie er wel uit. Ik vrees dat hij veel sympathie votes krijgt. Maar hetzelfde geld voor Charlie, ik denk dat Chris beter is maar het niet gaat winnen kwa stemmen.

paul turner zucht :thumbdown: moeten we er weer een week tegenaan kijken

ik had gisteravond gewoon spijt dat ik voor de uitslag was blijven zitten…tsss

sharon neuh not my cuppa tea…ben ook niet zovan de POWER zangeressen zelf…ik bedoel a la whitney houston en mariah carey

nog steeds wel iris hier, en niels, en ik vind toch erwin ook wel erg muzikaal, zijn nog wel wat goede kandidaten bij hoor, maar t moet je ook aanspreken

Zijn nu paul, niels, charly en sharon in 1 keer door? Want ik ga altijd voor de uitslag op bed :oops: :mrgreen:

@Sennapen wrote:

Zijn nu paul, niels, charly en sharon in 1 keer door? Want ik ga altijd voor de uitslag op bed :oops: :mrgreen:

Jups.

Van Paul en Sharon vind ik het echt onterecht, maarja helaas wat doen wij eraan…

@anjella80 wrote:

@Sennapen wrote:

Jups.

Van Paul en Sharon vind ik het echt onterecht, maarja helaas wat doen wij eraan…

Ik ook, ik vind Wouter en Michelle echt veel betere zanger(es)s, voor de show is paul idd leuk, maar gister was ie echt heel slecht :thumbdown:

En Sharon heeft gewoon medelijden stemmen gehad omdat ze schor wat, vreselijk zong, ze stond te krijsen, dan denk ik wat doe je jezelf aan, kies dan een ander nummer.

Niels vind ik wel leuk :inlove: en Charly ook, maar ook Chris zong gister goed, al gaat die het nooit winnen van C., Charly heeft zoveel fans

@Sennapen wrote:

@anjella80 wrote:
@Sennapen wrote:

Jups.

Ik ook, ik vind Wouter en Michelle echt veel betere zanger(es)s, voor de show is paul idd leuk, maar gister was ie echt heel slecht :thumbdown:

En Sharon heeft gewoon medelijden stemmen gehad omdat ze schor wat, vreselijk zong, ze stond te krijsen, dan denk ik wat doe je jezelf aan, kies dan een ander nummer.

Niels vind ik wel leuk :inlove: en Charly ook, maar ook Chris zong gister goed, al gaat die het nooit winnen van C., Charly heeft zoveel fans

Zo denk ik er ook precies over idd.

Het zijn gewoon medelijstemmen.

Sharon begon te miepen over hoe veel pijn ze had aan dr keel en zo in de redroom. Ik zei meteen, smoesjes, je was gewoon slecht vanavond.

Charly mag van mij wel winnen hoor :wink:

Paul: Tja niet mijn type, vond het toen al bizar dat hij door de voorrondes kwam.

Ik ben nog steeds voor Erwin, geweldige stem, enige die mij kippenvel heeft gegeven tot nu toe.

Maar goed hij wint niet, dat is wel zeker, maar hij is wel goed. Hij komt er zonder the voice winnen er ook wel. :inlove: