tja… toch is het wel raar dat iemand ie al zo bekend is, al in musicals heeft gespeeld, een bekende vrouw heeft (lees: al een netwerk en een kruiwagen heeft) het tot nu toe nog niet voor elkaar heeft gekregen in de muziekwereld.
Ik vind het trouwens in deze battle heel lastig kiezen…
Zo, ik vond Thom toch ook wel heel goed hoor!
Ik denk dat Charly z’n bekendheid hem er hier wel doorheen gesleept heeft. Net dat duwtje extra.
Ik had vanavond trouwens ook één of twee duo’s waarvan ik dacht: leuk! Die moeten we bij elkaar houden, haha.
@Tamma wrote:
Zo, ik vond Thom toch ook wel heel goed hoor!
Ik denk dat Charly z’n bekendheid hem er hier wel doorheen gesleept heeft. Net dat duwtje extra.
Ik had vanavond trouwens ook één of twee duo’s waarvan ik dacht: leuk! Die moeten we bij elkaar houden, haha.
ja die gast die al op pinkpop had gestaan en dat meisje met die krulletjes. Echt een goed duo.
Ja, Jenny en Niels waren dat. Dat vond ik ook absoluut een goed duo.
En hoe hilarisch dat ze stond te zingen met iemand van de band waarvan ze een cd grijs gedraaid had. En nog wel een niet zo heel bekende band (voor mij dan).
ja, precies. Ik dacht nog even dat ze verliefd op hem was ofzo… schattig.
Ik was het eigenlijk met 2 keuzes niet eens.
Ik had gekozen voor Demi in plaats van Lenny.
En ik vond Christiana en Frank beide niet goed genoeg om door te gaan. Die verbleken bij andere verliezers zoals een Jenny of een Thom.
En dat vind ik een nadeel van de battles. Sommige coaches hebben supergoede kandidaten die moeten afvallen. Terwijl andere coaches minder goede kandidaten hebben die door gaan.
Dat ben ik helemaal met je eens Miro.
Wij zeiden ook tegen elkaar: nu moet daar een goede weg, terwijl er net een mindere doorgegaan is.
Maar goed, ik neem aan dat die mindere uiteindelijk toch ook wel afvalt. Uiteindelijk hou je er toch echt maar één over.
@miro wrote:
En dat vind ik een nadeel van de battles. Sommige coaches hebben supergoede kandidaten die moeten afvallen. Terwijl andere coaches minder goede kandidaten hebben die door gaan.
Klopt.
Vind ik ook zo’n nadeel van de liveshows, hoe kandidaten afvallen. Vond bijv vorig seizoen dat degene die bij team van velzen afvielen aan 't eind, beter was/waren dan degene die overbleef bij jeroen :shifty: Zonde.
Dat zou dan weer ‘eerlijker’ zijn als dat volgens het principe van bijv xfactor zou zijn, gewoon diegene met de meeste/minste stemmen. Komt er dan een coach zonder kandidaten te staan, jammer dan. Had die betere moeten kiezen

Maar ach, zo werkt 't dus niet

@ Tamma eens hoor. Uiteindelijk zal er maar eentje winnen.
Maar je gunt die goeie die vroeg afvallen wel wat meer tijd in de spotlight.
Vanavond was ik het wel steeds eens met de jury.
Wat me wel opvalt: in the voice of holland reallife laten ze met name deelnemers zien, die ook doorgaan bij de battles. Enige uitzondering die ik heb kunnen ontdekken is Laurie Reys, die lieten ze zien bij reallife en die ligt eruit.
Ik vind Paul Turner echt :inlove:
@miro wrote:
Vanavond was ik het wel steeds eens met de jury.
Wat me wel opvalt: in the voice of holland reallife laten ze met name deelnemers zien, die ook doorgaan bij de battles. Enige uitzondering die ik heb kunnen ontdekken is Laurie Reys, die lieten ze zien bij reallife en die ligt eruit.
Precies daar maak je af en toe wel wat uit op.
Ik was het overigens ook wel elke keer met de jury eens en kon ook wel aangeven wie er uit lag en wie niet.
Ik vreesde even voor Iris. Die moest lager gaan zingen voor die gozer en dat haalde ze maar net en ik vond die gozer nog irritant ook. Gelukkig net door en kan ze volgende keer meer haar eigen ding doen.
@Anneke wrote:
Ik vind Paul Turner echt :inlove:
Ik trok hem gister beter dan de vorige keer. En net wat Roel zei, dat meisje zong beter maar toch ging je aandacht naar hem uit. Ik ben benieuwd hoe ver hij gaat komen en met welke liedjes enzo.
@Bella wrote:
@Anneke wrote:Ik vind Paul Turner echt :inlove:
Ik trok hem gister beter dan de vorige keer. En net wat Roel zei, dat meisje zong beter maar toch ging je aandacht naar hem uit. Ik ben benieuwd hoe ver hij gaat komen en met welke liedjes enzo.
Ja ze zong wel heel goed hoor

Ja, die Paul is echt een vrolijk persoon, daar werd ik zelf ook al vrolijk van door er naar te kijken.
Maar hij heeft wel een voorkeur voor rare shirtjes, zonder mouwen? Echt een keertje lange mouwen zou al minder afleiden, haha
Ik ben een Erwin fan :dance: :dance: :inlove: :inlove:
Paul heb ik niet gezien :?
@Esther75 wrote:
Ja, die Paul is echt een vrolijk persoon, daar werd ik zelf ook al vrolijk van door er naar te kijken.
Maar hij heeft wel een voorkeur voor rare shirtjes, zonder mouwen? Echt een keertje lange mouwen zou al minder afleiden, haha
Haha, op de 1 of andere manier past het wel bij hem.
Was heel benieuwd hoe hij het tijdens de battle zou doen, of hij ook een ander nummer kon zingen.
Het meisje langs hem viel helemaal in het niet, zelfs met een zuurstokjurk aan.
Was het trouwens niet eens met alle keuzes van de jury.
Zo vond ik die jongen met bril beter dan Iris (harpmeisje) en er waren er nog twee maar daar kan ik even niet meer opkomen…
Ik had verwacht dat Daan doorging en niet die zangeres van de wildcard, weet even niet hoe ze heet. (Jomi??)
En Erwin was ook goed, maar Carmen deed het ook heel goed. Moeilijk hoor, er vallen altijd goede deelnemers af tijdens de battle.
Ja, dat was er 1 van, Daan en Jomy.
Dat vond ik ook geen logische keuze.
Moet zeggen dat ik zingende dames altijd vrij snel 13 in een dozijn vind.
Mannen/jongens met een aparte stem vind ik altijd meer bijzonder.
tja ik vind Paul ook geweldig…wat een figuur zeg…lach me rot als ik die man over het podium zie razen hahaha…maar anderzijds geef ik Angela wel gelijk, het programma heet de VOICE of holland en niet de performance.
Zij zong vele malen beter en als Roel echt heel eerlijk was geweest had ie haar doorgelaten…maar snap t wel…Roel wilt winnen en Paul is een publiekstrekker (zolang de mensen t niet gaat vervelen).
Zoals ie al zelf zei, hij had die 2 nooit tegen elkaar moeten laten battelen.