Ja, maar tegen wie had hij Paul dan willen laten zingen? Dat weet ik niet.
Sommige keuzes vind ik niet zo goed, maar ja, misschien zijn er dingen die in repetities en dagelijkse omgang ook naar boven komen en die dan voor de coaches wel meespelen. (karakter, instelling, etc0
kan hoor esther…feit is dat Roel er zelf spijt van had…dus in dit geval gewoon een stomme keuze…
Ja moet ook wel zeggen dat ik meer een zwak heb voor leuke jongens haha, alleen zijn haar vond ik persoonlijk iets minder :lol: :lol:
die leuke jongens zitten bij sytycd lollll
Las bij roddel en achterklap van NU.nl dat Charlie Luske ws een slippertje heeft gehad met mededeelneemster Laurie Reys. Oh oh.
@Bella wrote:
Las bij roddel en achterklap van NU.nl dat Charlie Luske ws een slippertje heeft gehad met mededeelneemster Laurie Reys. Oh oh.
Tja… Je moet iets hebben om over te schrijven…

Ik hoorde vanochtend bij evers, Lara en Robbie? Die deden the script, dus die zullen vanavond wel te zien zijn gok ik> :lol:
@Natascha1975 wrote:
die leuke jongens zitten bij sytycd lollll
Dan kijk ik het verkeerde programma :lol: :lol:
Hebben jullie gisteren nog gekeken? Elles die eruit lag (zong Melissa
Etheridge) heeft een grappig filmpje gemaakt over Roel omdat ze niet
door is: http://www.youtube.com/watch?v=Vjn63wQPWUg&feature=share
@Brigitte wrote:
Hebben jullie gisteren nog gekeken? Elles die eruit lag (zong Melissa
Cool! :mrgreen: Ik vond het zó jammer dat ze eruit moest!
Ik vond het ook jammer. Heb zo gelachen met haar Blind auditions. “Ow dan probeer ik gewoon een wildcard bij 538” Ik vond haar gisteren persoonlijk beter. Haar stem pastte beter bij het liedje.
Bij Angela kon ik zo opnoemen die zowiezo door zouden gaan. Ze heeft echt een zwak voor Erwin. Ze heeft ook bijna alleen mannen in haar team.
Ik vind die Erwin goed zingen maar vind hem helemaal niks heeft iets arrogant over zich
@Karin1981 wrote:
Ik vind die Erwin goed zingen maar vind hem helemaal niks heeft iets arrogant over zich
Dat vind ik ook… En dat wordt ook weer versterkt door Angela.
@Fleur wrote:
@Brigitte wrote:Hebben jullie gisteren nog gekeken? Elles die eruit lag (zong Melissa
Jaa, ik vond haar beter dan die ander.

er zijn sowieso veel mannen door tot nu toe. Geloof dat Angela 1 vrouw door heeft, en Nick en Simon 2… de rest allemaal mannen :shock:
@Amy82 wrote:
er zijn sowieso veel mannen door tot nu toe. Geloof dat Angela 1 vrouw door heeft, en Nick en Simon 2… de rest allemaal mannen :shock:
Bij Roel zijn er nog 6 om 6 over.
Bij Marco ook 6 om 6
En idd bij Angela 1 dame tussen 5 mannen en bij N&S 4 mannen en 2 dames…
@Sennapen wrote:
@Fleur wrote:@Brigitte wrote:Hebben jullie gisteren nog gekeken? Elles die eruit lag (zong Melissa
Jaa, ik vond haar beter dan die ander.![]()
Elles’ stem pastte ook beter bij het liedje…
Ik snapte niet waarom Angela nog een man meenaam, ik vind Lennie zo leuk, dat kleine meiske en die stem :thumbup:
@Sennapen wrote:
Ik snapte niet waarom Angela nog een man meenaam, ik vind Lennie zo leuk, dat kleine meiske en die stem :thumbup:
Ik vond die Lennie ook beter zingen maar ik denk dat ze ergens ook wel voor het showelement gaan en stemmen winnen. En die Lennie is denk ik nog superjong, dus die moet wat meer gaan leven, wellicht wat ouder worden en dan nog eens meedoen ofzo.
in het voorstukje gaan er 2 hele goede muzikanten tegen elkaar, namelijk Ben tegen Guy.
Dan ben ik echt benieuwd wie er gaat winnen.
Zijn volgens mij ook allebei geen nederlanders, dus The voice of Holland zijn ze dan al niet, maar wel superkandidaten
@Bella wrote:
@Sennapen wrote:Ik snapte niet waarom Angela nog een man meenaam, ik vind Lennie zo leuk, dat kleine meiske en die stem :thumbup:
Ik vond die Lennie ook beter zingen maar ik denk dat ze ergens ook wel voor het showelement gaan en stemmen winnen. En die Lennie is denk ik nog superjong, dus die moet wat meer gaan leven, wellicht wat ouder worden en dan nog eens meedoen ofzo.
ze is wel jong, maar niet superjong met 18 jaar. Er zijn wel jongere kandidaten.