T.V.O.H. 2011

Zit iedereen er weer klaar voor?

Jazeker :smiley:

Manlief aan het werk, kindjes in bed, dus ik zit er klaar voor :mrgreen:

Ik zit er ook klaar voor. :thumbup:

Christopher Max door :? . Wat een engerd!

ja, hij is wel een overdreven figuur, maar hij was wel beter dan Joyce, alhoewel zij wel een hele goede stem heeft, maar ze liet zich opfokken. Ik ken die valkuil hoor. Ik zing zelf ook, ben geen grote zangeres, maar meer iemand van de gevoelige nummers, en ik heb me vroeger ook wel eens laten verleiden mee te gaan in hard en nog harder uithalen.

Maar goed, los van het zingen, hadden ze Joyce wel eens een wat minder tuttig jurkje aan mogen trekken.

Ik meen dat ze zelf hun kleding uitzoeken.

tja, dan had de coach haar wel mogen adviseren iets hipper te gaan, tenzij de coach van te voren al bedacht had dat hij met Christopher (zo heet ie toch) verder te gaan.

Wow, wat is Michelle toch onwijs goed!!! Hoop dat zij doorgaat :smiley:

Vind die christopher maar een raar figuur :eh: overdreven gedoe…

En die meiden, die allebei dolgelukkig zijn in de buurt van n&s :lol: vond ik ook terecht wie doorging trouwens

Vond ik ook terecht, van die 2 meiden.

Ik denk (en hoop) dat ook Michelle doorgaat, omdat ze ook commercieel gewoon interessanter is. Maar ik vind haar stem ook mooier. Hoewel die andere zeker even goed is hoor, maar hier zit het hem wat mij betreft meer in voorkeur voor een bepaalde klankkleur.

Haha, Christiane die van die stoel af flikkert, hahaha! Leuk trouwens zo’n lange gozer met zijn klein meisje.

Ik schat in dat zij blijft!

ik hoop dat lenny mag blijven

Ik vind toch dat meisje met het donkere haar beter en meer uitstraling hebben.

ik ook! Maar ik moet als kleine vrouw (1.50) natuurlijk ook voor de medekleintjes opkomen hè. Nee, serieus, ik ben heel benieuwd naar meer van haar. Ze heeft iets heel puurs.

ik vond haar echt beter zingen, vond dat donkere meisje heel overdreven en soms een beetje schreeuwerig overkomen (maar ja ik heb er geen verstand van)

vond ik ook hoor. Dewi heeft naar mijn mening ook te veel maniertjes, alhoewel ze wel veel uitstraling heeft en zeker goed is. Maar goed, Lenny is door! YEAH. Nu duimen dat ze wat meer vertrouwen krijgt.

Nou dit zou toch een eitje voor Charly moeten worden.

@Winnie11 wrote:

Christopher Max door :? . Wat een engerd!

Nou, verschrikkelijk zeg.

Hoe zit dat trouwens met al die buitenlandse deelnemers dit keer. Het is toch The Voice of HOLLAND? Vroeg me dat gewoon af.

@Marieke_5000 wrote:

Nou, ik vind knul met het hoedje toch ook echt goed nu hoor.

@Marieke_5000 wrote:

Of niet :think: