T.V.O.H. 2011

Ja Michelle was wel sensationeel. Verder vond ik de aflevering niet heel bijzonder.

@Sennapen wrote:

@kaya wrote:
ik doe ook thuiscoach en sta op plaats 47! Ben alleen vergeten de weekgame te doen :wall:

Wat is dat dan???

Door de weeks als je dan naar die app gaat dan kun je luisteren naar mensen die zingen en geef jij aan of ze door gaan ja of nee maar tot nu toe nog maar 1 keer gedaan, ik vergeet het steeds :roll:

Werd er vannavond een liedje van Elvis gezongen? Ik zat zelf te lezen en merkte opeens dat mijn oudste aan het huilen was :cry: Het was een liedje wat we op opa’s speciale dag (crematie) draaiden mama, en nu mis ik opa zo. Ik baal ervan dat ik het niet gehoord heb.

Ik heb nog wel meegekregen dat hij door was.

Kunnen jullie me helpen? Welk liedje was het?

Volgens mij geen Elvis liedje toch?

Of ik moet er naast zitten… :oops:

Maar er zaten weer goeie tussen zeg!! Geweldig gewoon!

En verder zaten wij ook bij jullie op de bank Miro, Sennapen en Kaya want ook wij vonden het raar dat iemand over de relatie gaat praten op tv…

“Het is momenteel uit met onze relatie… Hij vond het niet leuk dat ik me had opgegeven.”

Nou, als vriend moet je juist blij zijn voor je vriendin toch?

Kinderversie van TVOH in de maak

20 oktober 2011, Donderdag

Wie nog niet genoeg heeft van The Voice of Holland kan vanaf 27 januari van de kinderversie gaan genieten. De show, The Voice Kids, heeft hetzelfde concept als de volwassen editie, maar zal nu met deelnemers tussen de 6 en 14 jaar oud aan de slag gaan.

Tijdens de talentenjacht neemt de jury plaats op de draaiende stoelen en zullen zij de kandidaten 'blind' beoordelen. De presentatie is eveneens in handen van RTL-collega's Wendy van Dijk en Martijn Krabbe. Wie de juryleden zullen zijn in de nieuwe show is nog niet bekend.

De huidige finale van The Voice of Holland is op 20 januari.

@Rooike wrote:

Kinderversie van TVOH in de maak

20 oktober 2011, Donderdag

Wie nog niet genoeg heeft van The Voice of Holland kan vanaf 27 januari van de kinderversie gaan genieten. De show, The Voice Kids, heeft hetzelfde concept als de volwassen editie, maar zal nu met deelnemers tussen de 6 en 14 jaar oud aan de slag gaan.

Tijdens de talentenjacht neemt de jury plaats op de draaiende stoelen en zullen zij de kandidaten ‘blind’ beoordelen. De presentatie is eveneens in handen van RTL-collega’s Wendy van Dijk en Martijn Krabbe. Wie de juryleden zullen zijn in de nieuwe show is nog niet bekend.

De huidige finale van The Voice of Holland is op 20 januari.

Jaa dat vind ik leuk bedacht!!!

Ik blijf een beetje de exentrieke tiepes van vorig jaar missen, een beetje smaakmakers.

Ariel, we hebben vanmiddag gekeken en ik kon er ook geen elvis song in ontdekken.

@Rooike wrote:

Volgens mij geen Elvis liedje toch?

Of ik moet er naast zitten… :oops:

Maar er zaten weer goeie tussen zeg!! Geweldig gewoon!

En verder zaten wij ook bij jullie op de bank Miro, Sennapen en Kaya want ook wij vonden het raar dat iemand over de relatie gaat praten op tv…

“Het is momenteel uit met onze relatie… Hij vond het niet leuk dat ik me had opgegeven.”

Nou, als vriend moet je juist blij zijn voor je vriendin toch?

Nou idd!!

ik heb tot nu toe nog niet echt het wauw idee ik ben straks erg benieuwd naar de battles!!

Ik kijk morgen, maar die battles wanneer beginnen die?

Ik dacht volgende week de laatste auditie ronde, klopt dat?

Ja volgens mij hoorde ik dat martijn dat zei. Volgende week nog laatse x audities.

Waar is iedereen ?

Nou die meid vond ik niet goed beetje schreeuwerig

beetje heel veel schreeuwerig en klonk schel, ik zou niet gedraaid hebben.

Nee die vond ik ook niet geweldig idd…

Maar bij die Wild Cards zaten wel twee goede stemmen zeg!

Wanneer komt die heks nou?

Hahahahahaha!

Heb wel zin in de battles

Ik ook, ben zo benieuwd!!!

Ik ook, was wel beetje klaar met de ba. :wink:

Ik vond het gisteren niet zo heel bijzonder en ben erg benieuwd naar de battles!!!