nee ik kijk ook, ben nog niet geheel onder de indruk maar goed we zijn ook nog maar net begonnen
haha nee ik ook hoor… vind het nummer van antonie zo lekker, maar de manier waarop zij de timing veranderde eigenlijk niet :oops:
@Sennapen wrote:
haha nee ik ook hoor… vind het nummer van antonie zo lekker, maar de manier waarop zij de timing veranderde eigenlijk niet :oops:
was idd wel ehhh appart… :lol:
dit was ook wel appart, zeg maar vals :shock:
Hadden jullie dat ook, ik vond Puk helemaal geen Puk?? Die naam had ik echt zo niet verwacht :shock:
@kaya wrote:
Hadden jullie dat ook, ik vond Puk helemaal geen Puk?? Die naam had ik echt zo niet verwacht :shock:
Ik vond die naam ook niet bij hem passen.
tot nu toe heb ik niet iemand gehoord waarbij ik dacht … wauw …
Maar ze bewaren deze kandidaat vast tot het laatst.
@juulke wrote:
tot nu toe heb ik niet iemand gehoord waarbij ik dacht … wauw …
Maar ze bewaren deze kandidaat vast tot het laatst.
ja, is tot nu toe wel geweest ja…
hoewel, Ben was natuurlijk geloof ik de aller aller eerste auditie :lol:
Die mensen als J.C. en Ivar komen al binnen met zo’n attitude, dat je eigenlijk ook gewoon gaat hopen dat het niks is. Ben blij dat ze niet door zijn.
En wat sommige mensen ook allemaal zeggen voor de camera :shock: Over hun liefdesrelatie of relatie met hun ouders. Wij zeggen hier dan tegen elkaar: zoiets zeg je toch niet?
@miro wrote:
Die mensen als J.C. en Ivar komen al binnen met zo’n attitude, dat je eigenlijk ook gewoon gaat hopen dat het niks is. Ben blij dat ze niet door zijn.
En wat sommige mensen ook allemaal zeggen voor de camera :shock: Over hun liefdesrelatie of relatie met hun ouders. Wij zeggen hier dan tegen elkaar: zoiets zeg je toch niet?
Zitten jullie bij ons op de bank? Wij dachten hetzelfde

@Sennapen wrote:
@miro wrote:Die mensen als J.C. en Ivar komen al binnen met zo’n attitude, dat je eigenlijk ook gewoon gaat hopen dat het niks is. Ben blij dat ze niet door zijn.
Zitten jullie bij ons op de bank? Wij dachten hetzelfde![]()
whahaha hier hetzelfde!
Ook dit vind ik niet bijzonder (wat drukken Nick en Simon toch altijd snel).
Die van de Crazy Piano’s … die is nu vast aan het werk en over een uurtje komen de eerste The Voice of Holland kijkers binnen … baalmomentje 8)
Deze kandidate (it is a man’s world) klinkt wel weer lekker (zou het de laatste kandidaat van vanavond zijn?)
@juulke wrote:
Deze kandidate (it is a man’s world) klinkt wel weer lekker (zou het de laatste kandidaat van vanavond zijn?)
was idd goed en aan de tijd te zien de laatste
Doen jullie ook mee aan thuiscoach??
Ik had bijna alles goed op 1 na en 2 of 3 kon ik niet drukken want dan laad ie niet :wall: en als ie er is is de tijd op.
Maar ik sta op plaatst nummer 59 met 2200 punten whaha
@kaya wrote:
@juulke wrote:Deze kandidate (it is a man’s world) klinkt wel weer lekker (zou het de laatste kandidaat van vanavond zijn?)
was idd goed en aan de tijd te zien de laatste
Altijd de laatste is vaak een knaller!!!
ik doe ook thuiscoach en sta op plaats 47! Ben alleen vergeten de weekgame te doen :wall:
@kaya wrote:
ik doe ook thuiscoach en sta op plaats 47! Ben alleen vergeten de weekgame te doen :wall:
Wat is dat dan???
@kaya wrote:
@Sennapen wrote:@miro wrote:Die mensen als J.C. en Ivar komen al binnen met zo’n attitude, dat je eigenlijk ook gewoon gaat hopen dat het niks is. Ben blij dat ze niet door zijn.
Zitten jullie bij ons op de bank? Wij dachten hetzelfde![]()
whahaha hier hetzelfde!
Hihi :mrgreen: