Dit meisje zal best kunnen zingen, maar ik vind haar voorkomen niet heel fijn.
Ik denk dat Erwin ook wel bij Angela past, houden allebei van rock…
@lydia wrote:
Die Engelse, volgens mij is dat leuk voor 1 avond luisteren. Maar ik denk dat het al snel irritant begint te worden.
(zit ik nu werkelijk the voice te kijken…??)
het schijnt :mrgreen:
@ollie wrote:
zo denk ik er dus precies hetzelfde over… vind haar een beetje arrogant overkomen denk ik… in elk geval niet prettig
Ik vind hem echt verschrikkelijk, ik hoop dat ze hem vanaf nu lange mouwen geven :sick:
Ik vond het wel entertaining, we hebben in ieder geval verschrikkelijk gelachen.
@ollie wrote:
Die Bridget?
Heb hetzelfde idee…
@lydia wrote:
@ollie wrote:Dit meisje zal best kunnen zingen, maar ik vind haar voorkomen niet heel fijn.
Die Bridget?
Heb hetzelfde idee…
hier ook!! die air van haar, IEKS :silenced: :sick: :snooty: maar ze zal vast wel weer doorgaan…
@Amy82 wrote:
@lydia wrote:@ollie wrote:Dit meisje zal best kunnen zingen, maar ik vind haar voorkomen niet heel fijn.
Die Bridget?
Heb hetzelfde idee…
hier ook!! die air van haar, IEKS :silenced: :sick: :snooty: maar ze zal vast wel weer doorgaan…
Maar ze is geen trutje en kakker hoorrrrrr

Ja die Bridget ik heb alleen maar een (ai)rrrr als een woord eindigt op (ai)rrrr :roll: :mrgreen:
@Zeemeermin wrote:
Paul vond ik niksssss, misschien voor 1 a 2 keer om te lachen. Maar niet om vaker naar te luisteren.
Ik vond het wel grappig, maar zeker niet de beste zanger en qua entertainent misschien he tbeste optreden maar niet qua zang.
@Sennapen wrote:
@Amy82 wrote:@lydia wrote:@ollie wrote:Dit meisje zal best kunnen zingen, maar ik vind haar voorkomen niet heel fijn.
Die Bridget?
Heb hetzelfde idee…
Maar ze is geen trutje en kakker hoorrrrrr:?
nee joh, hoe kom je daar nou bij…
kiiiiiiiinderen voor kiiiiiiiiinderen!
ik ben fan van KVK, maar dit had niet gehoeven :mrgreen:
vind het niks.
oh yek, ze kan nog zingen ook…
nu maar hopen dat er niemand drukt :mrgreen:
wel een origineel liedje he
Vind dr niet mooi zingen :oops:
Au :shifty:
hoewel, toch niet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
tekst kwijt!
kom op, is die 1minuut30 al voorbij??
Werd vorige week ook gezongen door iemand.
:dance: :dance: :dance: