hier hou ik van!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Wat goed :shock: :inlove: :inlove: :inlove:
heel goed!!!
Zoooooo heerlijk om te luisteren :thumbup: :inlove:
ow wat jammer dat hij al stopt met muziek maken!
En dan gaat ie voor Angela :eh: dat snap ik dan niet :oops:
Wauw Erwin Nijhof!!! Wat fantastisch!
tja, ik denk dat het voor zo’n man zoiezo lastig is om te kiezen… je hebt door je ervaring al zoveelk ennis en een eigen manier van aangemeten volgens mij, dat ik me afvraag of het veel uitmaakt welke coach je op dat moment kiest. :think:
ik vond angela haar reactie in elk geval wel erg leuk
oeh deze vond ik niet mooi!
jammer dat rodney niet door is… vind hem gewoon vooral een leuke, spontane man :mrgreen:
Deze is hilarisch :lol: :mrgreen:
paul turner vind ik vooral een entertainer :mrgreen: wordt er gewoon vrolijk van :mrgreen:
Die engelsman wat een apparte :mrgreen:
Maar heeft wel wat
ik hoop dat deze ver komt
wat een leukerd!
Roel juichen en daarna naar angela wijzend, nee is niks.
Vriend ligt dubbel :lol:
@Zeemeermin wrote:
@San 27 wrote:En dan gaat ie voor Angela :eh: dat snap ik dan niet :oops:
Dat snap ik wel! Ik denk dat zijn stijl van muziek maken het beste aansluit bij Angela! quote]
Mijn idee, juist Angela, lekker rauw en rocky!
Oh gatver ik vind dit echt niks, dat geflash met dat hele vele okselhaar :sick: niet mijn ding hoor…
OMG, volgens mij dacht de jury dat het een vrouw was, die gezichten van Roel en Nick: spijt!
Oh en het schuddebuiken van Marco…
@Zeemeermin wrote:
@San 27 wrote:En dan gaat ie voor Angela :eh: dat snap ik dan niet :oops:
Dat snap ik wel! Ik denk dat zijn stijl van muziek maken het beste aansluit bij Angela! Vind het een super goede keuze van hem.
En mehn… wat een goede kandidaat is Erwin!
absoluut, kon niet missen. Past heel goed.
Die Engelse, volgens mij is dat leuk voor 1 avond luisteren. Maar ik denk dat het al snel irritant begint te worden.
(zit ik nu werkelijk the voice te kijken…??)