T.V.O.H. 2011

Het was ook wel grappig dat simon (of was het Nick) zei van kijk het publiek moet erg lachen. Wel een manier om erachter te komen dat er een clown op het podium staat.

@kristalkindje wrote:

iris kroes heet ze

en staat ook op youtube met een te gek nummer van pink…kippenvel

http://www.youtube.com/watch?v=YYUHHF5riz4

deze al gehoord??

http://www.youtube.com/watch?v=JvGJEab1u-4&feature=related

zit hier met kippevel hoor!!!

Erg mooi inderdaad!

sommige filmpjes zijn dan wel van slechte geluidskwaliteit, maar als ik een poosje naar iris kroes luister op youtube…krijg ik de hele tijd dat gevoel van …we ve got a winnerrrrrr :mrgreen:

marco zei nog iets over, dat er op styling wel nog wat puntjes te behalen viel, mja…die avond bij tvoh vond ik dat ook wel, beetje tuttig wat ze aanhad, maar als ik haar filmpjes zie valt me dat nogal mee hoor, ziet ze er over t algemeen best goedgekleed uit :smiley:

@Bella wrote:

Ik had ook wel een beetje een mat gevoel gisteren, was vorige week enthousiater. Vond de kandidaten niet zo heel bijzonder vandaag

De jury was vorige week ook veel adequater naar elkaar toe, leuker zeg maar. Dat was nu ook slapjes. Ik vind dat nog steeds het leukste van TVOH; de interaktie tussen de coaches bij de blind auditions :mrgreen:

@kristalkindje wrote:

sommige filmpjes zijn dan wel van slechte geluidskwaliteit, maar als ik een poosje naar iris kroes luister op youtube…krijg ik de hele tijd dat gevoel van …we ve got a winnerrrrrr :mrgreen:

marco zei nog iets over, dat er op styling wel nog wat puntjes te behalen viel, mja…die avond bij tvoh vond ik dat ook wel, beetje tuttig wat ze aanhad, maar als ik haar filmpjes zie valt me dat nogal mee hoor, ziet ze er over t algemeen best goedgekleed uit :smiley:

Ze leek in de uitzending ook veel zwaarder, op de youtube filmpjes is ze of lijkt ze veel slanker.

D’r haar zal we een verbetering worden.

En ze kan al op hele hoge hakken lopen, dus dat komt goed :thumbup:

Zometeen komt ie weer :angel: :thumbup:

Ik zit weer klaar!

wauw!! we beginnen meteen geweldig!!

Ik kijk niet, Ran moet weer zo nodig voetbal kijken :twisted:

Ik haak zondag in.

Veel plezier in ieder geval allemaal!!

@mamma van sharondenise wrote:

Daarom kijkt hub beneden voetbal en kijk ik in bed TVOH :mrgreen:

Waarom ze nu gedrukt hebben??? ik snap het niet :shifty:

wat apart eigenlijk he, dat iemand in marokko zo enorm beroemd is, en hier in nederland dan niet eens alle 4 de coaches omgedraaid kan krijgen en ze haar een ruwe diamant noemen…

@knipoogje1983 wrote:

wat apart eigenlijk he, dat iemand in marokko zo enorm beroemd is, en hier in nederland dan niet eens alle 4 de coaches omgedraaid kan krijgen en ze haar een ruwe diamant noemen…

eens…

Nou ik heb nu al meer gelachen dan de vorige hele uitzending.

Het valt me op dat de mensen die zichzelf al heel wat vinden menig maal niet bepaald goed scoren.

Ik vond Jody super!

De rest was ik niet zo van onder de indruk, tot nu toe.

Dat stukje met Lingo was grappig! :mrgreen:

@Krabje wrote:

@mamma van sharondenise wrote:

Daarom kijkt hub beneden voetbal en kijk ik in bed TVOH :mrgreen:

Ik kijk ook in bed :?

luca savvozi :inlove: :drool: :drool:

wat een mooie man! hopelijk kan hij nog zingen ook :slight_smile:

en ja, ik vind dat hij kan zingen! ik vind hem goed. heeft een prettig stemgeluid en is leuk om naar te kijken.

Deze dame zingt toch niet zo :think:

wat is dat eigenlijk toch dat al die acteurs/actrices willen gaan zingen, en al die zangers gaan acteren/presenteren… :think:

ben niet kapot van haar en vind het dus ook neit erg dat niemand heeft omgedraaid :think: