Zooo dat ging niet helemaal goed zeg…
Het kwam door de ellebogen van Nick en Simon :naughty: :mrgreen: :lol: :lol:
Van deze dame verwacht ik dan wel weer wat…
inderdaad
ikke ook
Goh misschien moet ik ook maar in de jury gaan :mrgreen:
Haar vriend komt me trouwens ergens heel bekend van voor nog iemand?
Dahaaag Ben Saunders
Ik vind trouwens Marco ook wel leuk, soms een beetje gemaakt, maar hij past er best tussen qua humor enzo.
@Amy82 wrote:
hoewel, toch niet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
tekst kwijt!
kom op, is die 1minuut30 al voorbij??
die was wel wat meer dan dr tekt kwijt…die mistte gewoon de afslag naar rechts :lol:
enne paul turner…t ligt toch niet aan mij dat ik er een beetje een "oeps " gevoel van krijg?
had em ook liever in een gewoon t shirt gezien geloof ik :oops:
Was weer leuk! :thumbup:
Wat me wel opviel is dat Nora en Sharon allebei nu bij Marco zitten. En ze zaten ook beide bij Raffisch. Ik voel een battle :think:
Oh wat een heerlijk programma!
Lekker gelachen, genoten van de bijdehandte opmerkingen.
En Marco is gewoon leuk.
En ik ben geen N&S fan maar die hebben ook hun momenten.
Van Velzen zijn hoofd alleen al. Die houding. :mrgreen:
Angela is gewoon Angela. De moederdoos tussen de mannen.
:: :: :**: aahhhhh wat was het weer heerlijk om naar te kijken, moet idd ook vreselijk lachen met dat commentaar van de juryleden onderling!!
en ik was geen marco fan… maar ik vind het ineens wel een hele leuke man, hahaha
Ik heb weer genoten
Jazeker is de jury geweldig, ook onderling met hun sneren en grappen geweldig gewoon!
Favoriet hier is Sharon en Paul Turner.
Geweldig goed!
Die ene meid die wilde doen geloven wat Ben Saunders kan, kan ik ook, maar ze was vergeten dat er nog niemand is geweest die aan Ben kan tippen… :inlove:
Wat een afgang voor haar zeg foei… :silenced:
Ik vond Erwin Nijhoff geweldig, maar ben lichtelijk bevooroordeeld. Hij komt hier uit de buurt, heeft altijd in de band Prodigal Sons gespeeld en hij heeft met gitaar op de bruiloft van mijn broer, net na het Ja woord gespeeld. Dat was zooooo mooi, kippevel.
Hij heeft wel een stem die mij echt raakt!
@Ingrid28 wrote:
Ik vond Erwin Nijhoff geweldig, maar ben lichtelijk bevooroordeeld. Hij komt hier uit de buurt, heeft altijd in de band Prodigal Sons gespeeld en hij heeft met gitaar op de bruiloft van mijn broer, net na het Ja woord gespeeld. Dat was zooooo mooi, kippevel.
Hij heeft wel een stem die mij echt raakt!
Zo ben ik een beetje bevooroordeeld over Charley Luske. Die komt uit mijn woonplaats :mrgreen: Ben hem en zijn vrouw alleen nog nooit tegen gekomen in het centrum :think: :lol:
erwin nijhof is eenzame klasse…echt een rasmuzikant
Ik denk dat die Erwin Nijhoff tot nu toe wel mijn favoriet is. Het liedje kwam ook echt binnen.
En die Paul Turner - tja leuk gedaan maar ik weet niet hoe lang ik het trek om hem aan te gaan zien.
Ik heb gister weer met veel plezier gekeken, maar ik vond die paul turner ook niet echt goed zingen en het heet toch The voice? Vond die versie van dat meisje van Raffish van it’s a mans world beter dan die van Charly Luske.