Vond er nog niet 1 danser/danseres uitspringen tot nu toe… Natascha danste wel erg goed.
Hoop niet dat er weer een koppel uitgaat net als voorgaande keren… Maar ‘gewoon’ Enora en Stefano…
vind de meiden tot nu toe wel beter dan de jongens… :think:
Zooo mooi… Stefano en Natascha… Ik vind het zo moeilijk om te kiezen… Ik ben weg van alle mannen en bij de meiden springt Natascha er toch voor me uit… Maar tussen die mannen… Ik kan nie kiezen nie…
de laatste dans was super mooi zeg.
Wel vervelend dat ze steeds zo terugkomen op het homo zijn van Stefano. Misschien heeft ie het een beetje op zichzelf afgeroepen door dat t-shirt van enkele weken terug, maar dat neemt niet weg dat het nu wel genoeg is. Het moet over het dansen gaan. Overigens hoop ik dat hij er in blijft. Gun het hem gewoon.
Lorenzo en Floris lieten het wat meer afweten deze week, maar volgens mij komt dat vooral omdat de vermoeidheid toeslaat.
Van de meiden is Enora mijn minst favoriet. Ze moet misschien nog wat volwassener worden om wat meer over te kunnen brengen.
Lise is mijn favoriet. Bij de jongens nog steeds Floris, maar toch minder dan Lise… Bij de jongens maakt het me eigenlijk ook niet zo heel veel meer uit wie er doorgaat, nu Chico eruit is
Pff moeilijk zeg.
Althans, over de meiden ben ik er wel uit. Wat mij betreft kan Enora naar huis.
En de jongens, tja. Ik was helemaal voor Lorenzo en Floris, maar Stefano heeft deze afl wel bewezen dat hij er zeker ook bij hoort. En nu weet ik 't niet meer…
Vind 't trouwens helemaal leuk dat Jan volgende week met Els gaat dansen :inlove:
@EstHe wrote:
Pff moeilijk zeg.
En de jongens, tja. Ik was helemaal voor Lorenzo en Floris, maar Stefano heeft deze afl wel bewezen dat hij er zeker ook bij hoort. En nu weet ik 't niet meer…
Vind 't trouwens helemaal leuk dat Jan volgende week met Els gaat dansen :inlove:
els…els… wie is els ? :oops:
:dance: :dance: :dance: Lise is door :dance:
Nou dat is wel de finale die ik wilde zien ja Leuk, ben benieuwd voor volgende week :dance:
@Mam van 2 wrote:
winnares van vvorig jaar…
Ik heb finale goed voorspeld…
mijn favo is en blijft Floris!!
@Mam van 2 wrote:
@EstHe wrote:Pff moeilijk zeg.
Winnares van vorig seizoen :inlove:
Ben benieuwd naar volgende week! Wat een topfinale!
Vond 't trouwens wel heel jammer dat er geen solo’s gedanst werden…
En vroeg me af wanneer 't haar van Marco afgemaakt wordt… :eh:
@meisje1974 wrote:
Wel vervelend dat ze steeds zo terugkomen op het homo zijn van Stefano. Misschien heeft ie het een beetje op zichzelf afgeroepen door dat t-shirt van enkele weken terug, maar dat neemt niet weg dat het nu wel genoeg is. Het moet over het dansen gaan.
.
ja had het er ook behoorlijk mee gehad, al een aflevering of wat

Verder een, op chico na, redelijk terechte finale denk ik. Zeker qua vrouwen, qua mannen had stefano er van mij ook best in mogen zitten, maar ten koste van wie, weet ik niet (ik val altijd in slaap vlak voor de dans van lorenzo, dat is me nu al vier weken op rij gebeurd, dus geen idee of ie nog een beetje goed danst

terechte finalisten in mijn ogen :thumbup:
@fiep klophout wrote:
[ik val altijd in slaap vlak voor de dans van lorenzo, dat is me nu al vier weken op rij gebeurd, dus geen idee of ie nog een beetje goed danst)
:mrgreen:
Ik was vorige week enorm verrast dat ik het zo interessant vond maar ik mocht vandaag niet kijken van mezelf :shifty:
maar kan nu toch wel een beetje volgen waar jullie het over hebben iig.
Jaaa, mijn DROOMFINALE! :inlove:
Heb echt zin in volgende week, kijk uit naar de dans van Els&Jan (zagen jullie Angelo naast Els in het publiek staan?), en qua finalisten kan ik oprecht zeggen dat het me niet uitmaakt wie van de vier zal winnen. Dus ik zal rustig achterover leunen en genieten, het wordt vast onvergetelijk! :inlove:
Ik ben het ook eens met de finale al deed het me wel érg zeer dat Stefano er uit moest hoor… Pfjoew… Hij is (volgens mij, want zooooveel verstand hek er niet van) technisch wel een beetje beter dan de andere heren. Maar goed, het was appelen en eieren vergelijken (). Ik ging echt wel effe slikken hoor, toen Floris moest huilen… 18 jaar… Zjucht…
Maar wie moet er nou winnen??? Whhaaaaaaah!!! Ik dénk dat het een van de meiden gaat worden. Lorenzo is al vanaf het begin mijn favo, maar Floris… wat zou ik het hem gunnen!!
Ooh en die grietjes die zo stonden te huilen, ik ging bijna meedoen :lol:
Ik vind het heel erg jammer dat Stefano er uit is, ik vind hem veel beter, maar goed ik heb zelf klassiek en moderne dans gehad en heb van de andere stijlen weinig benul Maar daarin is hij gewoon zo goed waar die andere twee er weinig van bakken. Maar goed, zij zouden wel weer een hoop aan een technische opleiding hebben
En Stefano en Natascha, wow! Zij mag van mij wel winnen
En dat homo-gezeur… tjonge :roll: Maar goed, vermoed dat dat nog een beetje in issue is, als je zn vader ook zag…
Ik ben dus een beetje bang dat Natascha gaat winnen, terwijl zij net de enige is die totaal geen dansopleiding meer nodig heeft. Dat zou ik dan een Lise of Floris veel meer gunnen, omdat ik denk dat zij er meer aan hebben.
van mij mag floris of natascha winnen.
vind het erg jammer dat stefano eruit is, want die hoorde van mij eigenlijk echt in de finale, maar zou eigenlijk niet weten in wiens plaats… :think: