SYTYCD

Van mij mag Stefano ook wel door naar de finale, maar ik vind het moeilijk inschatten omdat mijn hart echt bij klassiek/modern ballet ligt.

voor mij is de finale met stefano en floris…

vind stefano echt een enorm goede danser.

Stefano is een weergaloos balletdanser, maar in de andere stijlen komt hij echt wat te kort, vind ik. Ik zie liever dat een allround danser wint/in de finale komt.

Ik vind Lorenzo ook echt goed, gun het hem ook… Tja, is moeilijk hoor, om uit die 4 laatste dansers de winnaar te kiezen!

Net als bij The Voice, hoe kan je daar zometeen in hemelsnaam nog mensen uit wegstemmen? ze zijn allemaal hartstikke goed…

maar denk dat dat inderdaad nu een gun factor is…

ik zou bijvoorbeeld nooit op lorenzo stemmen.

niet omdat hij niet goed is, want hij is erg goed. maar ik vind het geen leuke persoonlijkheid.

Dat vind ik toch jammer hoor, zo zei mijn man dat ie zich doodergert aan dat verwijfde praten van Stefano en daarom nooit op hem zou stemmen…

Maar goed, zowiezo jammer dat de kijkers (leken, over het algemeen) nu beslissen.

Ik vind Enora wel duidelijk minder goed als Natascha en Lise overigens.

Wat winnen ze uiteindelijk eigenlijk? En wint er een man & vrouw of echt 1 iemand?

volgens mij 1 iemand.

en idd, eigenlijk zou de jury moeten beslissen wie wint, maar ja, commercie he :roll:

dat is ook jammer lune, en daarom vind ik ook dat de jury zou moeten kiezen. maar zo kiezen de meeste wel natuurlijk.

als het publiek mag stemmen, stemmen ze 9 vd 10 keer niet op wie ze echt het beste vinden maar gewoon wie ze het leukste vinden.

en dat zou ik dus ook doen als ik zou stemmen.

@Lune wrote:

Dat vind ik toch jammer hoor, zo zei mijn man dat ie zich doodergert aan dat verwijfde praten van Stefano en daarom nooit op hem zou stemmen…

Maar goed, zowiezo jammer dat de kijkers (leken, over het algemeen) nu beslissen.

Ik vind Enora wel duidelijk minder goed als Natascha en Lise overigens.

Wat winnen ze uiteindelijk eigenlijk? En wint er een man & vrouw of echt 1 iemand?

Er is maar 1 iemand die wint, en die wint iets van 25.000,-, een dansopleiding naar keus, én een rol in de nieuwe dansfilm van Johan Nijenhuis.

Enora is beduidend minder goed, ik irriteer me ook een beetje aan haar houding, merk ik. :angel:

Zondag de halve finale ik ben zo benieuwd!! Jammer dat het dan ook weer bijna afgelopen is…

Het niveau ligt zo hoog, geweldig om naar te kijken! Ik vond het optreden van Natascha en Floris zo goed, was net een mini-filmpje, zo goed!

ja kan ook niet wachten tot zondag! :dance:

Hebben jullie er ook weer zin in vanavond?

Ik vind het altijd jammer als het weekend voorbij is, maar het sluit wel heel lekker af met SYTYCD…

Nog maar 2 keer… :frowning:

Nou idd! Nog maar 2 keer :eh: helemaal nog niet bij stilgestaan haha.

Ik zit vanavond ook weer klaar voor de tv :smiley: elke week weer.

Vriendlief kijkt ook mee, zit er ook helemaal in iedere keer :mrgreen:

Ik moet werken, ik hoop dat ik de tijd heb om het een en ander te zien. Vreselijk dat het nog maar twee keer is, wat moet ik gaan doen met mijn leven? :frowning:

Zeker jammer! Ik vind het zo’n leuk programma!

Nog 9 minuten hahaha. Ik heb er zin in! :thumbup:

ik ook :dance:

Yess daar gaan we weer

Ik vond de hiphop-fast erg leuk! Vind de mimiek van Lise zo onwijs goed!!

Ik erger me wel echt rot aan dat nikszeggende commentaar van Euvgenia(?) :silenced: Duurt te lang, niemand snapt de clou…

Lise! Lise! Lise! Lise!

8)