Ja, volgens mij wel :mrgreen:
Ik zit weer te kijken!! Ben benieuwd vanavond! Vrees toch voor Hettie en Eldrick! Mijn favorieten moeten nu nog…
Mijn favorieten zijn net geweest :inlove:
voor Hettie vrees ik niet, die had voor mij vorige week al eruit gemogen :silenced:
Bij de mannen vind ik het moeilijker…al denk ik dat Eldrick iets minder kan dan de overige heren, maar goed…t publiek stemt blijkbaar op de popi jopi’s ipv de beste danser(es)
ben benieuwd.
Als ze deze week Lise en/of Floris naar huis sturen, word ik boos :twisted: :mrgreen:
@Vicky wrote:
Als ze deze week Lise en/of Floris naar huis sturen, word ik boos :twisted: :mrgreen:
word maar alvast boos dan 8)
ik denk dat lorenzo gaat winnen, die trekt volgens mij echt de meeste stemmen, is populair bij het juiste publiek. en daar draait het allemaal om, heb ik me laten vertellen

van mij mag lise overigens winnen.
Wat een geniale Paso Doble! Geweldig gedaan! :inlove:
Dat zijn toch echt wel de beste van 't programma hoor, samen met de volgende 2… :mrgreen:
Ik hoop zo dat er deze week eerlijk gestemd wordt/is…
Ik denk ook dat Lorenzo gaat winnen idd, want het zijn volgens mij toch vooral de pubermeisjes etc die stemmen en die zullen wel op Lorenzo stemmen ja…
Van mij mag Lise ook winnen :mrgreen:
Haha, dat was natuurlijk niet echt een ‘dans-solo’ van Lorenzo!
Maar ach, hij kan 't gewoon maken :mrgreen:
Vond Lorenzo en Natascha samen ook wel erg goed zeg… Ben t wel eens met Jan geloof ik, Floris - Lorenzo - Natascha - Lise in de finale :thumbup:
Maar ja zul je zien dat er daar zo meteen twee van naar huis worden gestuurd
Wow…
Echt zo mooi gedaan van Lorenzo en Natascha!
Vicky! Afkloppen!!! :lol: Roep t nou niet over ons/hen af
Fjoe, de juiste meid is weggestuurd.
benieuwd hoe het bij de jongens is!! Denk Eldrick, of Stefano :think:
Zit er eigenlijk vandaag eens voor het eerst naar te kijken - wist niet dat het zo leuk was met al die verschillende danssoorten.
Roel heeft het al vaker gezien en zei al van dat is best leuk en hij heeft gelijk.
Moest eigenlijk iets heel anders doen en ben dus weer eens blijven plakken :shifty:
haha Bella! :lol:
Ok, Eldrick er dus ook uit… Pfff gaat echt moeilijk worden volgende week!
Met mijn leken ik kom ook net kijken verstand snap ik wel dat die twee eruit liggen.
sjeeeeee was ff bang dat Natascha naar huis moest zeg.
Ik hoop dat Lise,Natascha, Lorenzo en Floris naar de finale gaan.
En ik gok dat Floris gaat winnen.
Bella, en nu blijven kijken he
Met de uitslag ben ik 't wel eens. Op naar de finale met
Lorenzo, Lise, Natascha en Floris :inlove:
of loop ik nu op de zaken vooruit :shifty:
@EstHe wrote:
Bella, en nu blijven kijken henee hoor! Ben ik helemaal mee eens![]()
Met de uitslag ben ik 't wel eens. Op naar de finale met
Lorenzo, Lise, Natascha en Floris :inlove:
of loop ik nu op de zaken vooruit :shifty:

Ik ben het er ook mee eens! Finale met Floris, Lorenzo, Natascha, Lise. Maar wie er gaat winnen? :think: Ik gun het Floris het meest!
vreesde gisteravond wel even voor natascha, was wel ff spannend!!
Volgende week Stefano en Enora eruit, en wie er dan van de laatste vier wint maakt me niet eens uit.