ik heb nogal overgewicht helaas en behoorlijk wat lichamelijke klachten⦠maar heb altijd gedanst, jazz, street, klasiek, stijl heb nog lessen gegeven in salsa en street⦠maar sinds 2004 ging het niet meerā¦
maar wie weet in de toekomst
oh das wel balen als je dan niet meer kunt dansen :hug:
ik heb altijd graag gedanst maar kan t ook niet meer vanwege mijn bekken.
@fiep klophout wrote:
wat een k*t programma weerā¦
zooo zonde dat ze wederom de fout maken om commercie boven talent te stellen (ik neem iig aan dat men er voor kiest het publiek te laten kiezen omdat dat een berg meer stemmen dus geld oplevert).
En, uh mag marco weg???
Eens, eens en eens.
Wat een vreselijk onterechte exits gisteren, allebei.
Van de mannen had uiteraard Eldrick, of anders Stefano, weg gemoeten, bij de vrouwen Hettie of Enora.
Ik had al 100% ingezet op een finale met Chico, Lorenze, Lise en Nataschaā¦
Ben wel benieuwd wie er dan wel de finale gaan halen, Lise en Natascha lijkt me duidelijk, Lorenzo mag ik toch ook echt wel hopen, misschien Floris erbij dan? :think:
@jet1981 wrote:
Onvoorstelbaar, Chico eruit! Absoluut niet terecht! Ik vond het al zo vreemd dat Eldrick en Chico overbleven⦠Dacht al nou dat is duidelijk Eldrick eruit! Nou ja zeg! Chico zag ik al als winnaar!
Hij zichzelf ook bleek wel uit zijn solo :sick:
Dat had vooral en alleen een hoog gehalte van āKijk mij maar eens!!ā en verder weinig dans.
Hoewel hij echt wel talent heeft knap ik dus af op zulk gedrag en blijkbaar een hoop met mij :silenced:
@Sneeze wrote:
Hoewel hij echt wel talent heeft knap ik dus af op zulk gedrag en blijkbaar een hoop met mij :silenced:
los van dat ĆĀk helemaal niet afknapte op zijn solo, geloof ik ook niet dat deze uitslag laat zien dat vele anderen dat wel deden. Mensen die stemmen zijn sowieso maar een selectie van het totaal aantal kijkers, en er kunnen tig redenen zijn voor mensen om op iemand te stemmen. De ene kandidaat trekt fanatiekere stemmers aan dan de andere, een underdogpositie door een slecht jurycommentaar kan er voor zorgen dat er op een āslechteā kandidaat opeens heel veel gestemd wordt, enz enz.
Ik vond zijn solo juist wel super, weer eens wat anders, beetje breakdancen, erg leuk vond ik.
Ik vind dan Lorenzo erg overdreven doen! Hij kan heel goed dansen, maar dat weet hij ook!
Ik ga dan ook voor een finale met Lise, Natascha, Floris en Lorenzo!
Wat een k*tprogramma, damn it. Dit heeft niets meer met dans te maken, walgelijk.
tuurlijk vind ik ook dat er andere mensen eerder uit hadden gemoeten,
maar ik vind ook wel dat, vooral de mannen, ze allemaal goed zijn.
ieder op zijn eigen manier heeft iets moois als ze dansen.
en dat de ene mij minder kan bekoren dan een ander, dat is altijd zo.
maar dat wil niet zeggen dat ze niet goed zijn.
@fiep klophout wrote:
@Sneeze wrote:
los van dat ĆĀk helemaal niet afknapte op zijn solo, geloof ik ook niet dat deze uitslag laat zien dat vele anderen dat wel deden. Mensen die stemmen zijn sowieso maar een selectie van het totaal aantal kijkers, en er kunnen tig redenen zijn voor mensen om op iemand te stemmen. De ene kandidaat trekt fanatiekere stemmers aan dan de andere, een underdogpositie door een slecht jurycommentaar kan er voor zorgen dat er op een āslechteā kandidaat opeens heel veel gestemd wordt, enz enz.
Ik dacht dat hij niet eerder een dance for your life heeft moeten doen en er dus voorheen echt wel voldoende op hem gestemd is

@jet1981 wrote:
Ik vind dan Lorenzo erg overdreven doen!Hij kan heel goed dansen, maar dat weet hij ook!
Die ook ja!!
@Vicky wrote:
Ik vond zijn solo juist wel super, weer eens wat anders, beetje breakdancen, erg leuk vond ik.
Tuurlijk is dat leuk als er wat anders dan anders gedaan wordt, maar voor mij was dit meer een opeenvolging van kunstjes laten zien dan dat het mooi met dans in elkaar overliep. Ook was hij al klaar voor de muziek stopte en begon al met zijn :sick: gedrag.
Vandaar ook dat zijn gedrag voor mij meteen de verklaring was voor het feit dat hij er uit lag. Een andere reden kunnen mensen m.i. (heeft wel talent nl.) niet hebben. Hij heeft eerder niets tegen gehad en nu ligt hij er ineens uit....
Sneeze, hij heeft volgens mij twee weken terug een dance for your life
moeten doen :think: Hij heeft er iig wel eentje gehad al.
Maar de uitslag van gisterenā¦ik zat echt te klapperen met mijn
oren op de bank. Van zowel Raquel als Chico vond ik het niet terecht.
Dames, we kunnen Chico spotten in The Voice of Holland⦠:thumbup:
Hmm Chico staat gelijk als danser bij tvoh
En ik zie er nog 2 van vorig seizoen, angelo en āweetevenznnaamnietā
Toch leuk om ze weer dansend ergens anders te zien!
O echt Angelo ook? Ik moet even wat beter oplettenā¦
heee gaaf is dat heā¦ik zag een bekend gezicht maar kon m niet plaatsenā¦Angelo dus :mrgreen:
Angelo? :think: angelo angelo angelo⦠damn heb er geen gezicht bij, dansers net niet helemaal goed op gelet, zat op Chico te letten
Hij werd tweede vorig jaar Amyā¦
Ik moet ook even goed opletten!
ohhhh die Angelo :mrgreen:
ff googelen doet wonderen
Ooh hoe heet die andere knul nou? Deed ook mee aan sytycd, groot,donker en danste modern! Die nu ook mee danstā¦
OOOOO uh⦠Louis?