SYTYCD

Ik ben weer helemaal blij :mrgreen: nu de live shows weer begonnen zijn!!! :dance:

Wat is en blijft het toch een leuk programma, met al die verschillende stijlen door elkaar heen. Favoriet blijft toch wel hiphop. Mits goed uitgevoerd :wink:



Erger me wel groen en geel aan het wederom slechte camera werk (wil gewoon de dansers zien!! :evil: )



Nog meer fans hier??

yes hier!

ben het met je eens wat betreft camera werk, je mist echt veel omdat camera niet goed volgt…





Floris was goed!

Ja precies. Ze draaien ermee rond, laten publiek zien.

Film gewoon de dans routine vanaf de voorkant.

Een flinke verbetering (tot nu toe) met zeker het eerste seizoen, is dat de lichten nu es NIET recht de camera in schijnen :wink:

En verder vind ik ze tot nu toe allemaal wel goed.

En zeker Floris ja!

Mennn, wat een topictitel joh! Ik moest even breinbreken hoor!

Hihi :oops: ben em al zo gewend dat ik em automatisch zo afkort :wink:

hier ook een fan…



Vlgs mij heeft Lorenzo nog steeds dat vriendinnetje van vorig jaar want ze lieten haar even in beeld zien toen hij zijn vader omhelsde…

Hoe heette ze nu alweer?? Onna ofzoiets?

WAUW! Wat was de moderne choreo mooi van Lorenzo en Enora…

Ik ben fan van Lise, Floris en Eldrick :mrgreen: En zoals gewoonlijk vind ik de hip hop choreo’s weer t gaafst om te zien :inlove:

@Karin2 wrote:

Mennn, wat een topictitel joh! Ik moest even breinbreken hoor!




Ik dacht ook wat staat daar nou weer 8)

Wow. Wat een hoop goede dansers. Ik ben fan van Chico, Eldrick en Lorenzo… :thumbup: :inlove:

Chico is idd erg goed…Eldrick vind ik ook wel gaaf…



maar Lorenzo, oke hij is echt goed, maar vind t zo’n patsertje :hand:

Hmmm van mij had Evelyn er wel uit gemogen ipv Cherony…

@Vicky wrote:

Hmmm van mij had Evelyn er wel uit gemogen ipv Cherony…




Eens…



En die Belgische jongen kwam nu niet uit de verf en ging er daardoor uit, maar ik was wel nieuwsgierig naar waarmee hij nog meer zou komen. Die jongen met die krulletjes en dat staartje had er wat mij betreft uitgemogen (van die 3 dan).

ben ik mee eens Vicky.

ze begrepen niet dat ze bij de laatste 3 zat en haar er toch uit gooien :think:

Ik vind 't wel terecht wie er uit is bij de jongens. Het is altijd lastig, en tja kies dan maar degene van wie je de minste vooruitgang ziet/verwacht…

Al heb ik wel ‘iets’ tegen Stefano, vind maar een vreemd type :wink: maar hij is wel goed.

Ik kon niet kiezen bij de dames hoor! Vond ze alle3 wel goed. Zoiezo in hun Dance 4 your life.



En ben wel echt fan van Lorenzo! :inlove: Vond Floris ook heel goed… En uhh, (moet nog wel erg aan de namen wennen hoor…) Dat meisje wat modern deed in een blauw jurkje…? Zij dus :mrgreen:

@Natascha1975 wrote:

ben ik mee eens Vicky.

ze begrepen niet dat ze bij de laatste 3 zat en haar er toch uit gooien :think:




Dat snapte ik ook al niet idd :think:



Ik ben dus geen fan van Lorenzo… Hij danst super, voor de rest vind ik t echt zo’n patsertje… brrr…



EstHe, dat meisje is Lise… haar vind ik echt super… Floris en Eldrick ook.

Gezien vanaf de 1e auditieronde en ik vind het een heerlijk programma,

dans en muziek is een mooie combinatie om iets uit te drukken, sommige mensen kunnen dat zo mooi hé?

Hier ook een fan, een van de weinige programma’s die we beide erg leuk vinden. Dus vaste tv avond. :thumbup:

leuk leuk… al fan vanaf het eerste uur. ikzelf ben verslaafd aan dansen. als ik geen overgewicht had had ik alles weer opgepakt maar helaas denk mijn lijf daar anders over.



hmm favoriten heb ik nog niet ja cassie vind ik wel top en lorenzo van de dames ben ik nog niet uit…



volgende week nog een keer zien :slight_smile:

ik kijk het ook al vanaf de eerste auditie ronde, en vind floris echt geweldig!! wat kan die jongen dansen!!



lorenzo vind ik helemaal niets. zijn dans is mooi, maar hij vind zichzelf ook zo enorm goed.



ik hoop dat eldrick ook ver komt. ik gun hem gewoon die kans om zijn leven anders op te pakken.