SYTYCD

Vind het ook een super programma! Favoriet Chico en Lise! :thumbup: Lorenzo kan wel goed dansen maar vind hem zo overdreven doen steeds!

Ja! 2e show :smiley:



Vond de disco van Lise en Chico echt heel leuk!!



Ik snap wel wat jullie (bijna allemaal :wink:) bedoelen met de ‘air’ van Lorenzo… Hij doet inderdaad heel erg alsof ie alles wel even weet. Maar zo brengen ze em ook in beeld, hij is van deze groep ‘bekend’. Is al in meerdere programmas op tv geweest, kán ook heel goed dansen.

Maar hij weet 't zelf wel iets te goed dat ie goed is… :eh:

Leuk leuk leuk, de disco dans! Super tof!



Ik vind geloof ik als een van de weinige Lorenzo erg leuk. Ja, het is een mannetje, zeker, maar hoe vet was zijn dans net weer! :thumbup: :inlove:

@Stephie wrote:

Ik vind geloof ik als een van de weinige Lorenzo erg leuk. Ja, het is een mannetje, zeker, maar hoe vet was zijn dans net weer! :thumbup: :inlove:


Ik ook!! Ben zeker fan van Lorenzo! Hoe goed was ie net ook weer in de hiphopfast…!

Bericht van net was meer om ‘uit te leggen’ dat ik wel snap dat anderen een andere mening hebben…



Tot nu toe echt fan van Floris, Lise, Lorenzo :inlove: en Eldrick!!

@Stephie wrote:

Leuk leuk leuk, de disco dans! Super tof!



Ik vind geloof ik als een van de weinige Lorenzo erg leuk. Ja, het is een mannetje, zeker, maar hoe vet was zijn dans net weer! :thumbup: :inlove:


ik vond lorenzo vorig jaar ook heel tof (sla het oude topic er maar op na 8) ) en ik vind hem nu ook weer heel tof dansen, maar ik vind de (absurd grote) rol die de programmamakers hem hebben toegedicht gewoon storend. En ook krom omdat ie vanaf dag 1 nu de hele tijd de grote favoriet van vorig jaar wordt genoemd, terwijl ie vorig jaar in de bootcamp echt heel vaak een dance fot your life moest doen en echt niet zomaar, als grote favoriet, in de finale was gerold.

Maar goed, hij danst cool en zijn 1-mouw-outfit vind ik ook nog steeds tof. maar het lijkt me niet de jongen die te veel veren in zijn kont moet krijgen 8)



overigens was er al een ander so you think topic, maar geen idee onder welke berg stof die de afgelopen weken verdwenen is.

@fiep klophout wrote:

ik vind de (absurd grote) rol die de programmamakers hem hebben toegedicht gewoon storend. En ook krom omdat ie vanaf dag 1 nu de hele tijd de grote favoriet van vorig jaar wordt genoemd, terwijl ie vorig jaar in de bootcamp echt heel vaak een dance fot your life moest doen en echt niet zomaar, als grote favoriet, in de finale was gerold.

Maar goed, hij danst cool en zijn 1-mouw-outfit vind ik ook nog steeds tof. maar het lijkt me niet de jongen die te veel veren in zijn kont moet krijgen 8) overigens was er al een ander so you think topic, maar geen idee onder welke berg stof die de afgelopen weken verdwenen is.




Die heb ik zo snel idd niet kunnen vinden onder het stof…

Dat ie goed kan dansen weet ie zelf ook wel, dus veren of geen veren, de attitude heeft ie toch al :wink:



Hoe goed was Floris weer!! :inlove:

gauw verder kijken…

Fiep, ik ben het absoluut met je eens. Lorenzo heeft een enorme ‘rol’ gekregen dit jaar. Misschien ook wel, en daar hadden we het al over in het eerdere topic, dat ik ervan overtuigd was dat ze hem die plek in de liveshows al beloofd hadden vorig jaar?

Maar hoe dan ook, ik vind hem echt een super goede danser, en ach zo’n showmannetje moet er ook bij zitten toch? :wink: :mrgreen:



Ik vond overigens die Jeffrey vele malen erger. Weten jullie wie ik bedoel? Die jongen die er net voor de liveshows uit ging, en ervan overtuigd was dat hij wel eens even kon gaan winnen.



Floris, topper! :thumbup:

Zucht…

Wat was dit een schitterende dans!

Prachtig, hoe mooi deze twee mensen gedanst hebben samen. :thumbup: :inlove:



Ik had even traantjes… :oops:



(Eldrick en Natasja…)

Ben ik met je eens stephie,



ook ik werd er emotioneel van. Door het gespeelde dansstuk enorm, maar het muzieknummer er bij deed echt de ontroering wel naar voren komen.



Wat kan dans dan iets moois laten zien zeg

ik vond de laatste dnas van Elrick en Natasja ook echt de mooiste van vandaag.



Ik vind Lorenzo wel heel goed dansen maar jah idd zijn attitude maar ach het gaat om de dans toch…



Stephie idd die Jeffrey was wel heel erg vol van zich zelf wat was die boos toen hij niet door ging zeg !!

@Stephie wrote:

Misschien ook wel, en daar hadden we het al over in het eerdere topic, dat ik ervan overtuigd was dat ze hem die plek in de liveshows al beloofd hadden vorig jaar?




Dat dacht ik ook ja! :think: Was al benieuwd of ik de enige was die dat had onthouden…



En pff, wat was de moderne dans van Eldrick en Natascha mooi zeg… Zo veel emotie, echt heel mooi!

Ik stoor me trouwens echt aan Stefano! :sick: kan alleen niet heel goed uitleggen waarom…

Ik vond de laatste dans idd ook echt de mooiste… Vond Lise ook wel weer erg leuk… En Floris was gewoon ook weer geweldig. Dus mijn favorieten blijven dezelfde als vorige week :mrgreen:



Ben wel erg benieuwd wie er uit gaat…

Ik kan me geen Jeffrey herinneren… Zo veel stelde die dus niet voor :wink:



Ik vond de dans van Junes en …? niet heel goed, die foxtrot… Denk dat hun zoiezo dance for your life moeten doen…

@EstHe wrote:

@Stephie wrote:
Misschien ook wel, en daar hadden we het al over in het eerdere topic, dat ik ervan overtuigd was dat ze hem die plek in de liveshows al beloofd hadden vorig jaar?




Dat dacht ik ook ja! :think: Was al benieuwd of ik de enige was die dat had onthouden…



En pff, wat was de moderne dans van Eldrick en Natascha mooi zeg… Zo veel emotie, echt heel mooi!

Ik stoor me trouwens echt aan Stefano! :sick: kan alleen niet heel goed uitleggen waarom…




Stefano is toch die wat ballet ofzoiets heeft gedaan?

Ik denk dat die erg veel moeite gaat krijgen als hij echt hiphop moet gaan doen. hij is heel erg technisch en heel weinig stoer zeg maar.

@EstHe wrote:

Ik kan me geen Jeffrey herinneren… Zo veel stelde die dus niet voor :wink:



Ik vond de dans van Junes en …? niet heel goed, die foxtrot… Denk dat hun zoiezo dance for your life moeten doen…




die was idd erg slecht maar ook wel een moeilijke dans.

gelukkig krijgen ze dan nog een kans als ze naar de dance for your live gaan.

Hebben ze wel verdient na z’n zware dans te moeten doen.

Natascha en Eldrick was een beetje van het niveau van Suzan en Angelo, ik bekijk hun dans van vorig jaar nog steeds geregeld, bizar mooi was dat.



Lorenzo zn attitude? Het is een jongetje van 20 dat al een jaar lang aanbeden wordt door alle SYTYCD-fans van toen, en hij had tóen al geen gebrek aan zelfvertrouwen, zo verwonderlijk vind ik dit allemaal niet. Zijn grote rol in het geheel had voor mij niet gehoeven, maar het stoort me ook niet. Los van alles is hij serieus 1 van de beste dansers van dit seizoen, ben benieuwd hoe ver hij komt. Ik ben in ieder geval heel blij dat ik weer wekelijks kan genieten van dansen. :inlove:

Ik vond de groeps choreo helemaal niks…

maar gelukkig gaat het daar niet om haha.

Van wie was die groeps-choreo? Wat slecht zeg, vreselijk.

@Sabrina84 wrote:

Ik vond de groeps choreo helemaal niks…

maar gelukkig gaat het daar niet om haha.




hahaha wilde net hetzelfde zeggen :mrgreen:

dat koppel wat net te horen kreeg ( de eerste )een dance for your live te moeten doen vind ik wel terecht. Ik vond dat ze niet echt de emotie overbrachten waar het over ging vooral dat meisje niet