SYTYCD

ik zou jesser en die eerste meid ( vreemde naam) niet door laten gaan.

Ben benieuwd wie de jury kiest

Van mij mogen Jesse en Evelyne eruit… Zij mocht van mij vorige week al :angel:

Vicky, vooruitziende blik? :wink:



Vind 't ook wel terecht… En nu al weer benieuwd naar volgende week! :dance:

@EstHe wrote:

Vicky, vooruitziende blik? :wink:



Vind 't ook wel terecht… En nu al weer benieuwd naar volgende week! :dance:




Ja dit wist ik natuurlijk al lang :lol: 8) :wink:



Maar ik ben tevreden :thumbup:



En elke show denk ik “kon ik maar zo dansen” :roll: :lol:

@Vicky wrote:

En elke show denk ik “kon ik maar zo dansen” :roll: :lol:




Lijkt me ook geweldig… Maar als ik naar tvoh kijk heb ik dat met zingen :lol:

Nou he Vicky? Dat heb ik nou ook…

Had ik maar wat minder dikke billen hahaha! :mrgreen:



Terecht dat deze twee eruit zijn, al vond ik Jesse wel erg cute. :thumbup:

@EstHe wrote:

@Vicky wrote:
En elke show denk ik “kon ik maar zo dansen” :roll: :lol:




Lijkt me ook geweldig… Maar als ik naar tvoh kijk heb ik dat met zingen :lol:




Ik dus niet (en ik kijk die shows ook niet trouwens), met zingen nooit gehad… Dat mag een ander mooi doen. Maar dat dansen, dat vind ik zo geweldig, ja, daar ben ik wel een klein beetje jaloers op :mrgreen:



En dan denk ik ook wel eens “hoe hard zouden ze lachen als ze me bezig zouden zien in een zumba les?” :lol: :mrgreen:

Pfffff en dan moeten we weer een week wachten…

Ik vind het echt zo’n tof programma! :thumbup: :inlove:

Vonden jullie ook niet dat iedereen deze week zo slecht was opgemaakt? Te veel plamuur op een of andere manier, te onnatuurlijk…

of ligt dat nou aan mij?

is me niet opgevallen meisje…



damn… wat raakte de dans van eldrick en natascha me… de eerste dan waarbij ik het verhaal ook echt kon voelen…

idd ik zat met tranen in mijn ogen naar die dans te kijken…en toen ze klaar waren moest ik verdomd hard slikken…wat prachtig zeg :inlove:

En wat denken we? Junes en Agar er uit? :wink:



Vond het mooi om “Ne me quitte pas” te zien/horen, is toch wel 1 van mijn favoriete liedjes of all time zeg maar… Vond de dans ook erg mooi, ondanks dat ik echt geen Stefano fan ben normaal.



Lise en Chicco vond ik ook erg goed… En Floris ook weer…



Ik had met dat laatste nr. van Lorenzo en Enora niet het kippevel wat ik vorige week bij Natascha en Eldrick had.

Ik zet idd in op Junes en Agar. Blijven gewoon achter op de rest.

Moderne dans was echt heel mooi, zeeker met dat nummer erbij. En ook ik ben absoluut geen fan van Stefano :wink:



Vond Floris weer heel goed! Blijft voor mij een vd favorieten.

Benieuwd wat de groeps-choreo wordt!

Gauw weer verder kijken!!!

nee dat is ook erg moeilijk om die dans te overtreffen.



Ik denk idd junus eruit,begreep eigenlijk al niet waarom Jesse er de vorige keer uit moest.

Tja en van de dames heb ik geen idee.

Wel heeft Hettie geluk dat ze met Joris danst want ze kan vind ik niet tippen aan een Lise en Natascha, maar das mijn mening.

Junes en Agar zullen er wel uit gaan… Stefanie en chaggie en Stefano en Raquel zullen ook wel moeten dansen, zijn volgens mij ook geen favorieten… Ben benieuwd!

is t jullie ook opgevallen dat Raquelle en Stefano wel erg plakkerig samen zijn? :think: :think:

Wat een onterechte Dance for your life zeg… Echt mijn mond viel open… Ik ben al vanaf show 1 fan van Lise en als je die dfyl zag, kan je toch niet voorstellen dat ze haar wegsturen. Volgens mij gaat Dan straks gewoon lachend zeggen dat ze safe is :wink:

O ja en what’s up met Eldrick? Beetje aanstellen…

Jah Eldrick’s gedrag vond ik erg weird…had ie liever zelf de dfyl gedaan ofzo :think:



Tja Lise jij bent door…dat was snel hahahaha…

Ach Stefanie…

ik had eerder Agar eruit gestuurt en idd wel Junes.