SYTYCD

@Vicky wrote:

Wat een onterechte Dance for your life zeg… Echt mijn mond viel open… Ik ben al vanaf show 1 fan van Lise en als je die dfyl zag, kan je toch niet voorstellen dat ze haar wegsturen. Volgens mij gaat Dan straks gewoon lachend zeggen dat ze safe is :wink:




Zie je :mrgreen:



Had alleen wel verwacht dat ze Agar zouden wegsturen… Ze zeiden nog dat zij en Junes de twee slechtste van de show waren en dan toch iemand anders naar huis :think:

Ik had ook verwacht dat Agar eruit zou gaan.

Ben blij dat ik niet de enge ben die vond dat Eldrick zich aanstelde haha. Rare reactie.



Dat Lise en Chicco door zouden gaan, was ook bepaald geen verrassing!! :smiley:

@Natascha1975 wrote:

is t jullie ook opgevallen dat Raquelle en Stefano wel erg plakkerig samen zijn? :think: :think:




JA… is mij ook opgevallen!

:lol: :inlove:

@preggie wrote:

@Natascha1975 wrote:
is t jullie ook opgevallen dat Raquelle en Stefano wel erg plakkerig samen zijn? :think: :think:




JA… is mij ook opgevallen!

:lol: :inlove:




Ik heb de indruk dat Stefano niet op vrouwen valt, maar ik kan het mis hebben hoor. :angel:

@Vicky wrote:

O ja en what’s up met Eldrick? Beetje aanstellen…




Hub zat met een half oog mee te kijken en die dacht dat ze hem eruit hadden gestuurd gezien zn gezicht…

Iemand enig idee of er ergens nog kaarten te koop zijn voor 1 vd shows, die niet achtelijk duur zijn?!

Kwam gister een site tegen waar ze voor bijna 100 euro worden aangeboden. Via rtl kon je ze kopen voor 21.50, maar zijn nu allang uitverkocht. Nou sorry, dat is dan toch echt een belachelijke prijs!!

Had vorig jaar wel kaartjes, maar toen was ik ziek en toen verkocht aan kennissen.



Via mp vind ik t maar eng, zijn van die uit-print kaarten. Geen zin om t risoco te lopen dat ze dan zelf alsnog ook gaan en je voor niks daar staat en je je geld kwijt bent…

Ik ben vanaf de zomer al bezig met kaarten krijgen, heb me via rtl.nl ingeschreven op een mailinglist, zou een mail krijgen als de kaarten de verkoop in gingen… mooi niet dus. :thumbdown:



Ik ben bang dat veel geld neertellen de enige manier is om een liveshow mee te maken, helaas.

Je kan ook naar de theater show gaan in januari! Daar zijn nu nog wel kaarten voor te krijgen.

Als je de officiële sytycd twitter volgt, krijg je soms een tweet wanneer er weer kaartjes zijn, of kaartjes te winnen zijn.

@Jaden wrote:

Je kan ook naar de theater show gaan in januari! Daar zijn nu nog wel kaarten voor te krijgen.




Dat is alleen met de finalisten, toch? :slight_smile:

Ja dat zeggen ze, dat het alleen met finalisten is, maar ik denk dat er toch echt ook wel de anderen bijdansen. Dat was met “my name is Michael” ook. Was niet alleen de winnaar, maar ook sommige anderen van het programma hadden een rol(letje)

Ik zit weer voor de buis! De eerste dans was weer geweldig!

Ben benieuwd wie eruit gaat… :think: Ik ben niet zo fan van Hettie die mag er wat mij betreft wel uit…

Hettie kan mij al vanaf t begin niet zo boeien, zei al tegen hubby ik ben benieuwd of ze zonder Floris nu ook verder komt.



Dus ik heb mijn keuze ook al gemaakt wie er deze week uit mag.

Hettie en Stefano

Hier ook Hettie… Of Enora, die is volgens mij ook wel een beetje dankzij Lorenzo zo ver gekomen.



Stefano mag er van mij ook uit idd.



Chico is mijn favoriet bij de mannen :inlove: En bij de vrouwen kan ik nog steeds niet kiezen tussen Lise en Natascha :mrgreen:

Hmmm op basis van de koppeldansen zou ik vandaag zeggen, Eldrick en Enora eruit :think:

@Vicky wrote:

Hmmm op basis van de koppeldansen zou ik vandaag zeggen, Eldrick en Enora eruit :think:




Mee eens!



Ik ben niet zo fan van Hettie, maar vond haar vandaag wel heel goed!

Ik zou Chico en Natascha wel eens samen willen zien! Allebei erg goed en heel gedreven!

Ooh ik vond die tango geweldig!! :inlove: echt heeel goed!

Chico is gewoon een hele goede danser.

Vicky, mijn favorieten zijn dezelfde als bij jou :smiley: Chico dus, Lise én Natascha



Ik vond trouwens Eldrick en Enora ook echt niet goed vanavond.

Muziek was er ook niet goed bij, het kwam totaal niet over.

Zou me niks verbazen als hun naar huis moeten.

En anders mag stefano ook wel weg :sick:

Ik vind Stefano leuk! Ik vind hem echt grappig en lief!

Van mij mogen Eldrick en Enora eruit op wat ze vanavond hebben gepresteerd.

Wauw, wat een onwijs gave solo’s :smiley:

Vond vooral die van Lise, Chico en Lorenzo echt super!! Gewoon heel stoer :mrgreen:

Ik vond Stefano ook nooit echt wat… behalve in dat Jacques Brel nummer, dat vond ik echt fenomenaal. Maar vandaag vond ik Stefano echt heel goed en het heeft me wel nieuwsgierig gemaakt naar wat hij nog meer kan.



Moet eerlijk zeggen dat ik het eigenlijk jammer vind dat het publiek nu mag kiezen en de jury niet meer, want zo wordt het toch weer gewoon een populariteitswedstrijd en ben ik bang dat het meer daarom gaat dan om wie het best kan dansen :think: