wat een k*t programma weer…
zooo zonde dat ze wederom de fout maken om commercie boven talent te stellen (ik neem iig aan dat men er voor kiest het publiek te laten kiezen omdat dat een berg meer stemmen dus geld oplevert).
En, uh mag marco weg???
Zo.
Hier ben ik het dus echt niet mee eens.
Waarom mocht het publiek ook alweer kiezen?!
Bah.
@Vicky wrote:
I
Moet eerlijk zeggen dat ik het eigenlijk jammer vind dat het publiek nu mag kiezen en de jury niet meer, want zo wordt het toch weer gewoon een populariteitswedstrijd en ben ik bang dat het meer daarom gaat dan om wie het best kan dansen :think:
Grappig… Hoor Jan Kooijman net hetzelfde zeggen. En blijkt maar dat het gewoon zo is.
Lol is er nou wel een beetje vanaf geloof ik :shifty:
Ik denk echt dat hij gewoon de gun factor niet had.
HUH :o
Dit kan toch niet! Dat zou niet mogen…
Totaal verrast, hij stond al met 1 been in de finale. Fenomenale danser. Zonde…
WTF!!!
mensen mensen mensen, schaf dat sms’en en bellen toch af en laat de deskundigen kiezen.
Bah bah bah…zoveel talent wordt gewoon naar huis gestuurd, waar gaat t hier nou om?? om de beste danser of om degene die gewoon meer opvalt of de gunfactor heeft.
Is t te merken dat ik pissed off ben
Nou idd, wat jij zegt Vicky,
de lol is er ineens van af :roll:
nouja, een klein beetje… ben nu toch eigenlijk al weer benieuwd naar volgende week
Ik ga gewoon voluit voor Lise nu.
GO LISE GO LISE GO LISE GO LISE.
Zo.
En als volgende week Lise er uit moet, dan boycot ik t hele programma 8)
Hoop dat ze volgend jaar gewoon de jury laten stemmen :roll:
huh? ik had even het idee dat we naar de generale repetitie keken en dat Chico er voor “nep” uitging, maar dit is gewoon echt. Hoe kan dat nou?
@EstHe wrote:
Nou idd, wat jij zegt Vicky,
de lol is er ineens van af :roll:
ik heb dat ook echt hoor, vorig jaar ook na de eerste aflevering waarin publiek kiest. Ik vind sytycd juist als programma eruit springen omdat het al vanaf de eerste audities heel erg draait om talent, meer dan in andere talentenjachten waar het ook veel gaat om non-talent. En dat dan juist zo'n show er voor kiest het op het eind helemaal niet meer om talent te laten gaan maar af te laten hangen van de onvoorspelbaarheid van smsende tieners, dat maakt voor mij het programma echt heel veel minder interessant. Interesseert het mij welke dansers straks de meeste smsjes hebben gehad en daarom in de finale staan? Nee, eigenlijk nul. Het interesseert mij des te meer welke dansers zo vreselijk goed kunnen dansen dat ze een plek in de finale verdienen.
@fiep klophout wrote:
ik heb dat ook echt hoor, vorig jaar ook na de eerste aflevering waarin publiek kiest. Ik vind sytycd juist als programma eruit springen omdat het al vanaf de eerste audities heel erg draait om talent, meer dan in andere talentenjachten waar het ook veel gaat om non-talent. En dat dan juist zo’n show er voor kiest het op het eind helemaal niet meer om talent te laten gaan maar af te laten hangen van de onvoorspelbaarheid van smsende tieners, dat maakt voor mij het programma echt heel veel minder interessant. Interesseert het mij welke dansers straks de meeste smsjes hebben gehad en daarom in de finale staan? Nee, eigenlijk nul. Het interesseert mij des te meer welke dansers zo vreselijk goed kunnen dansen dat ze een plek in de finale verdienen.
Niks aan toe te voegen :thumbup:
Bezopen en jammer dat commercie voor gaat hier. De lol gaat er echt af nu.
Wat een domper zeg!!!
Ennuh… ja hoor… Marco mag eruit!!! “WAAAAUUWWW” (bij gebrek aan iets origineels!)
ik ben in slaap gvallen en heb het dus niet meer gezien.
maar ik begrijp van jullie dat chico er uit is??? :shock: :shock: :shock: :shock: en welke vrouw is weg dan??
ik hoop op enora!!
ik vind stefano juist heel erg leuk. vind het een mooie, leive, goede danser. en oke,het is niet zon macho man als sommige andere, maar dat is ook wel zijn kracht vind ik. niet opvallend, maar wel erg goed.
ik vond eldrick erg tegenvallen gister.
Raquelle is eruit knipoogje
ow jammer… vond haar wel erg goed… beter als enora in elk geval…
uhm wie is marco…???
das een jurylid, die getinte jongen die alleen maar wauw kan zeggen
Onvoorstelbaar, Chico eruit! Absoluut niet terecht! Ik vond het al zo vreemd dat Eldrick en Chico overbleven… Dacht al nou dat is duidelijk Eldrick eruit! Nou ja zeg! Chico zag ik al als winnaar!
Raquel had ook nog wel even mogen blijven… Liever Enora of Hettie eruit gezien…
owjaaa die ja. lol.
enora moest er uit ze mag dan wel klasiek geschoold zijn… maar stefano doet het beter in andere stijlen dan zij…
en verder uhm tja weet ik niet eigenlijk… ze zijn allemaal wel redelijk goed gister… heb alleen de koppels gezien… vroeg naar bed…
maar ja jammer van het stemmen maar het is nu eenmaal zo… je kan der boos om worden maar dat heeft geen nut… geniet van de dansen zou ik zeggen.
ik wou dat ik weer kon gaan dansen
Hoezo kun jij dan niet meer dansen? Vanwege je zwangerschap?