SYTYCD

@Lune wrote:

Ooh en die grietjes die zo stonden te huilen, ik ging bijna meedoen :lol:

Ik vind het heel erg jammer dat Stefano er uit is, ik vind hem veel beter, maar goed ik heb zelf klassiek en moderne dans gehad en heb van de andere stijlen weinig benul :wink: Maar daarin is hij gewoon zo goed waar die andere twee er weinig van bakken. Maar goed, zij zouden wel weer een hoop aan een technische opleiding hebben :smiley:

Lorenzo zn moderne dans van vorige week niet gezien? Vind niet bepaald dat hij er weinig van bakt hoor. :)

Nee, je hebt gelijk idd, prachtige dans, maar als je kijkt naar techniek is hij gewoon niet zo sterk. Ik dacht daarom dat Floris er uit zou gaan eigenlijk.

Hoewel ik Natascha het beste vind is die opleiding idd misschien meer aan anderen besteedt!

Geweldige finale volgende week!! :thumbup: Ik vond het ook terecht dat Enora en Stefano eruit moesten, maar vreesde wel voor Floris…

De beste danseres vind ik Natascha, zij kan alles lijkt het wel! Maar ik gun het Floris het meest, hij is ook zo goed in andere stijlen vooral ballroom dat kan hij heel goed!

Ben benieuwd!!

Ik vind het een top finale! :thumbup: :inlove:

Maar op Fok wordt Lorenzo helemaal afgemaakt. Ook staat er een filmpje op de SYTYCD- site waarop Stefano echt flink op Lorenzo afgeeft…

ik had, zeker op de resultaten van afgelopen ozndag, gewoon liever stefano in de finale gehad…

vond lorenzo echt helemaal niets, en ook floris vond ik minder afgelopen week.

en kunnen ze wel zeggen dat lorenzo moe is, mar dat zullen ze toch allemaal zijn?

Jaaaaa vanavond is het weer zover!! :dance:

@knipoogje1983 wrote:

ik had, zeker op de resultaten van afgelopen ozndag, gewoon liever stefano in de finale gehad…

vond lorenzo echt helemaal niets, en ook floris vond ik minder afgelopen week.

en kunnen ze wel zeggen dat lorenzo moe is, mar dat zullen ze toch allemaal zijn?

Ik snap de liefde voor Stefano echt niet. Zoals gezegd vind ik het een fantastisch balletdanser, maar daar zoeken ze toch niet naar in dit programma? Het gaat om de meest favoriete allround danser, en in dat opzicht heeft Lorenzo toch echt meer punten gescoord. Terechte finaleplaats wat mij betreft, dat geldt voor alle vier finalisten.

Ik las van de week ergens dat de overige drie wel verwachten dat Lorenzo wint, vanwege zijn enorme fanbase (met dank aan vorige seizoen ook…), dus ik ben heel benieuwd. Het is maar goed dat ik nooit sms, want ik zou niet kunnen kiezen op wie ik zou stemmen.

Vanavond is 't zo ver :inlove:

Heb dr zin in :dance:

yess t is weer zover :dance: :dance:

vlgs mij zag ik Stefano dansen bij The voice of Holland

Ik ga voor Floris! Hoop dat jij nog een keer met Natascha danst, vind hun leuk samen!

Ik hoop ook zo floris, ik vind echt dat hij dat verdient!!!

Ik gun t Floris écht!!

Maar eigenlijk maakt 't me niet uit :inlove:

Oh, 't begint!

jeetje die eerste afvallers lijken al wel echt van jaren geleden, dacht eerst dat het de finalisten waren van vorig jaar :shifty:

ik ga voor lize overigens. ik heb met floris eigenlijk het minst.

Poeh, wat een goeie quickstep was dat zeg, van Floris en Natascha. En wat had ze een mooie jurk :inlove:

En die rumba was echt helemaal top! wauw!

(moeten echt alle 4 de juryleden bij elke dans commentaar geven? :roll:)

Al vanaf afl. 1 Lisefan… en nog steeds :slight_smile: Go Lise go!

Ze mogen van mij alle 4 wel winnen, maar het liefst Lise :wink: En met Lorenzo heb ik echt het minst…

ik heb ook niks met lorenzo maar vind hem wel als danser beter dan floris.

Ik ben fan van Lorenzo, heb met Lise het minste (Hoewel ik haar prachtig en zeer divers vind dansen) en ik ga met Jan mee als hij zegt dat Floris waarschijnlijk het meest heeft aan de dansopleiding. Maw, het maakt me eigenlijk niet uit!

Heb 't al wel eerder gezegd, maar nu ik ze allemaal met elkaar heb zien dansen : het maakt mij echt niet meer uit wie er wint!

Ze dansen alle4 ontzettend goed en divers. De ene kan hiphop net iets beter, en de ander modern. Mij maakt 't niet meer uit :mrgreen:

Ga nu gewoon heerlijk kijken (al ze es een keer gaan dansen, voor-filmpjes worden steeds langer…) en wacht wel af wie er wint!

Vind 't iig een topshow!

Ben heeel benieuwd naar de dans van Jan en Els :inlove:

waarom lopen al die filmpjes niet sync? ik haat programma’s die niet sync lopen…

En wie stond er bij de eerste tussenstand voor? was aan het zappen…

De heren, Fiep…

Ik vond het optreden van Floris en Lorenzo zooooo gaaf!