Stoppers van September 2010 kletsen hier! #5

propje…dat had ik niet verwacht…wat onwijs klote :hug:

Esthe vanaf deze week ga ik 11 uur werken ipv. 22 uur.

kijken wat dat gaat doen voor mijn vermoeidheid.

Goedemorgen dames, ik ben even niet geweest… :oops: Druk, durk, druk…

Wat is het spannend hier!! :shock: :shock:

Propje, hou vol!! Zolang je nog niet ongesteld bent kan het nog steeds…!! :pray: :pray: :pray: :pray: Dat de kat zo raar tegen je deed kan toch ook een teken zijn… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Prinses, 11 september is a.s. dinsdag al…! Sorry, maar ik had even gemist wat voor uitslag je dan krijgt… :oops: Hoe gaat het verder met jou/jullie?

Snips, mooi duidelijke buik al hoor! Ziet er mooi uit. Ik zal kijken of ik binnenkort ook weer eens een foto kan uploaden…

EstHe, leuke vakantiefoto’s van Ruben… :inlove:

Hier gaat alles prima. Ik kan merken dat ik aan de laatste 3 maanden begonnen ben… Ik ben nu flink aan het schilderen in de kinderkamer… Iedere dag of paar dagen even een uurtje of anderhalf. Wel leuk om te doen, maar zal blij zijn als dat straks klaar is en het tijd is om te behangen, dan is het namelijk bijna klaar en kunnen we alle meubels en andere spullen ophalen en ons huis inrichten op de baby…

@Prinses, wij weten wat het gaat worden, maar we houden het lekker voor onszelf… :inlove:

Aftellen hier is begonnen. Nog 6 weken werken, en dan heerlijk verlof… :smiley:

Hoi dames heb nu wat meer tijd om te reageren. Maar vind het erg Fijn dat jullie allemaal zo mee leven.

Er is id nog kans maar heb nu de hoop wel opgegeven. Kan er maar beter van uitgaan dat ik ongesteld word want straks komt het alleen maar door de spanningen dat ik niet ongesteld word.

Snips wel appart klote mag hier wel gezegt worden maar k*t niet. Discriminatie hahaha

Ik blijf toch wel hoop houden. Mijn tijd komt echt nog wel. Hopelijk wel dit jaar maar ik hou de moed erin. Zal het wel nodig hebben want we beginnen weer met IUI. En over 3 maanden mocht het niet raak zijn starten we met de IVF. Daar zie ik wel erg tegen op, dus hopelijk word dat me bespaard. Lijd al genoeg pijn :pray:

propje dit jaar wordt nog jou jaar!! :pray:

Yvonne, jeetje jij schiet ook al op zeg! :wink: :inlove:

Lekker in de babykamer bezig, leuk hoor. Heerlij kzeg, nog ‘maar’ 6 weken tot je verlof :thumbup:

Propje, zolang je niet ongesteld bent is er hoop :pray: :pray:

Snips, hopelijk gaat het nu steeds wat beter nu je minder gaat werken :hug:

Hier alles prima, vanmorgen oud collega op de koffie gehad, en verder wat in huis bezig :slight_smile:

Ik weet er is nog hoop.

En Snips het word zeker mijn jaar want ik ben natuurlijk al getrouwd :slight_smile:

buikfoto in sf

Snips, heb em gezien :inlove: erg mooi!!

Prinses, nog 4 nachtjes… hoop op goed nieuws voor jullie!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Dan laat je wel even weten hoe en wat, toch?

Propje :hug: alleen de spanning al… wel/niet en je dan niet te druk willen maken, maar toch ben je er wel veel mee bezig.

Snips, mooie buik!!!

Hier mijn 1e werkweekje weer gehad. Wel weer even wennen, maar anders dan andere jaren. Toen moest ik vooral wennen aan het op tijd opstaan, maar ja, dat gebeurt nu elke dag.

Wel ff wennen om meteen op de klok te moeten letten. Lekker in de pyjama rondkeutelen tot H zijn 1e slaapje doet is er niet meer bij.

Vandaag vrije dag, DUS hang ik nog in mijn badjas op de bank haha heb wat in te halen!

Met H gaat het erg goed ondanks zijn 1e ‘drukke’ weekje weer. Papa een dag thuis, naar oma, naar de andere oma, naar de gastouder en nu mams thuis. Iedereen heeft het over een vrolijk mannetje dus mij hoor je niet klagen!!

Wel leuk; er zijn meer kindjes bij onze gastouder en op donderdag is daar ook een jochie die op dezelfde dag als H geboren is. Ook een lekker vrolijk kind.

O ja; Expeditie Robinson gister opgenomen en later teruggekeken maar het laatste stukje gemist; was er al uitslag van het stemmen? Wie is er uit?

propje en?

Vandaag kwm de arbo arts op mijn werk langs.

arbo arts vind dat ik 15 uur moet gaan werken ipv. de 11 uur die ik afgesproken heb met mijn werkgever.

Ik ben het niet met haar eens en moet nu dus een aanvraag voor een dekundigenoordeel gaan doen bij het UWV.

Hun oordeel is dan bindend.

Het is alleen jammer dat dat oordeel weken op zich kan laten wachten.

iom. met mijn baas en arbo,blijf ik nu dus wel 11 uur werken.

wat een gezeik zo zeg…bah.

Nog steeds geen ongie maar ik verwacht het dit weekend wel.

En als ik maandag nog steeds niet ongie ben ga ik gewoon het ziekenhuis bellen voor een afspraak.

Dan moeten ze maar eens gaan kijken hoe dat komt.

Wave ik ben er id wel mee bezig is toch niet vreemd als me al 2 jaa gestopt bent met de anticonceptie en je ook nog eens ziek bent en een IUI krijgt en mag hopen dat je door de ziekte überhaupt kinderen kunt krijgen.

Snips balen zeg maar wel vreemd je werkgever heeft het toch voor het zeggen?

propje wat balen zeg.

ik had echt goede hoop voor je.

Arbo geeft een advies,die werkgever vaak gewoon over neemt

**wave** wrote:
Propje :hug: alleen de spanning al... wel/niet en je dan niet te druk willen maken, maar toch ben je er wel veel mee bezig.

Propje, begrijp me niet verkeerd. Ik kan me juist heel goed voorstellen dat je hier veel mee bezig bent!! Maar je had het er over dat het uitblijven van de ongi ook zou kunnen komen omdat je je er niet te druk over wil maken. Maar dat is nou juist zo lastig!! Begrijp ik helemaal!!
Ik blijf voor je duimen!!!

Hoi wave, snap je reactie nu. Ik stel me er nu ook op in dat ik ongesteld ga worden. Heb vandaag een paar aanvallen gehad.

Maar als het maandag niet zo is gaan ze maar kijken hoe of wat.

Heb ook zo,n hevige steken in mijn rechterzijde :frowning: dat ik me ook wel zorgen begin te maken dat ik nog niet ongesteld ben.

Xxx

Snips, jemig wat een gedoe met de arbo :hug: zit je niet op te wachten als je al met je werkgeven overeen bent over het aantal uur :wall:

Propje, sterkte meid :hug: Hopelijk krijg je snel duidelijkheid…

Wave, Fajah is eruit gestemd, maar ze mag wel blijven. Maar wel aleen in de mangrove, welk kamp daar ook komt te zitten, zij blijft daar. Ze mag niet meedoen met de proeven, en (als ik het goed begreep) met iedereen die eruit gestemd wordt gaat zij een duel aan en degen die dat wint blijft dan in die plaats in de mangrove. Ofzo :eh:

Nou i had gisteren het zh gebeld en kreeg weer andere informatie.

Waarschijnlijk heb ik niet eens een eisprong gehad en kan het door m’n onafgebroken ei juist zijn dat m’n cyclus langer duurt.

Word hier echt gek van elke keer een andere dokter en andere verhalen. Pfffff. Maar ja nu dus maar zien wanneer ik ongesteld ga worden. Hopelijk volgend weekend wamt zal er wel lekker ziek van worden.

Oh meid wat ontzettend frustrerend en onzeker om steeds maar niet te weten waar je aan toe bent :hug:

Als je dan idd niet zwanger bent, kan die menstruatie beter maar gewoon komen, dat afwachten en 't niet weten is niks hoor :hug:

Hoe is 't met de rest?

Ruben is snotverkouden :frowning: ging gister ook zn bed in met 39,5, zo sneu.

Nu wel weer wat opgeknapt hoor, koorts is ook weg. Maandag is ie altijd bij oma :mrgreen: dus lekker dagje voor mezelf :slight_smile:

Hoi Esthe

Hier net wat roze afscheiding gehad.

De vraag blijft nu wat het is, innesteling of dat ik ongesteld moet worden.

Ik heb nog wel geen buikkrampen of pijn in mijn schouder.

Maar nu is het dus afwachten. Ik heb vrijdag een echo, dus het kan nu nog 2 kanten op.

Wat vervelend dat Ruben ziek is gaat het nu beter met hem. Zo niet heel veel beterschap

propje ik heb vanaf mijn NOD een week roze afscheiding gehad(deze zwangerschap)

spannend hoor dat je vrijdag een echo hebt.

laat ze het allemaal maar even goed bekijken.

ondertussen duim ik voor je verder,hopend op een wonder :pray:

Propje, afwachten en duimen voor vrijdag :pray: :pray: :pray:

Snips, wanneer weet je wat meer over dat gedoe met je uren op werk? :hug:

Yvonne, hoe is 't?

Prinses, vandaag de uitslagen toch? :hug:

Ruben is van zn koorts af, nu alleen nog flink verkouden. Mijn schattige snotterkont :inlove: