Stoppers van September 2010 kletsen hier! #5

Esthe ik moet nu wachten op het oordeel van het UWV.

Dat kan nog weken op zich laten wachten,misschien heb ik dan al verlof. :?

Wat een raar iets zeg :? en wat heeft dat dan evt nog voor gevolgen voor jou?

Vind het echt zo belachelijk klinken nog steeds, je bent met je werkgever overeen over je uren, maar zij vinden dat te weinig :eh:

Wat zegt je baas ervan?

Prinses, ik kwam ook ff kijken of jij al nieuws hebt…

Zal nog ff geduld hebben!

Propje, ook ik blijf duimen!

Snips, van het UWV vooral geeeeen haaaaast verwachten…

Heel vreemd inderdaad dat je al met je leidinggevende wat overeengekomen was wat nu dus misschien toch niet doorgaat…

EstHe, hier ook een schattige snotterkont!

Echt stroompjes snot uit z’n neus… ik doe echt pas op het laatst m’n goede kleren aan, anders kom ik ondergesnotterd op m’n werk.

Krijgt hij toch steeds z’n zin; zittend spelen, want op de buik (in de hoop dat het kruipen een keer begint) wordt een groot slakkenspoor!!

Esthe en Wave het wachten is nu op de UWV.

Als de UWV ook vind dat ik 15 uur moet werken ipv. de 11 uur,kan het mij salaris kosten.

Die 4 uur per week worden dan alsnog ingehouden.

Mijn baas waar ik de uren in principe mee overeen was gekomen,zegt nu doodleuk dat hij zich aan het advies van de arbo moet houden.

geloof me,ik heb echt geen zin om meer te werken nu.

dit werkt zo demotiverend.

Ik dacht dat ze allebei voor de werknemer waren,maar helaas.

dit alles kost ook zoveel extra energie,en die energie heb ik niet.

Wat onwijs balen allemaal Snips :hug: je hebt je energie wel ergens anders voor nodig…

Ik hoop voor je mee, dat het advies van de uwv ook op 11 uur komt. Anders zit je daar ook nog weer mee :frowning:

Wave, haha een slakkenspoor :lol:

Daar hebben we hier gelukkig geen last van :wink: hij kruipt het hele huis door, maar wil vooral alleen maar staan. Het kruipen/tijgeren komt vanzelf, even zittend spelen scheelt een hoop dweilen haha.

Hoi dames

Zeer vreemd maar m’n roze afscheiding is weer over.

Dan toch een innesteling.

Ik heb zowiezo vrijdag een afspraak in het ziekenhuis dus het kan nu 2 kanten op. Of ze kijken of er ergens een cyste zit waardoor ik niet ongesteld word. Maar ik moet ook voordat ik naar het ziekenhuis moet een zwangerschapstest doen om te kijken of ik zwanger ben. Dan word het dus een hele leuke echo dan gaan ze kijken of alles goed zit.

Ik blijf zenuwen houden ben erg benieuwd :slight_smile:

propje :pray: :pray: :pray:

Ik duim stug door voor je meid! :pray: Nog 2 dagen, dan weet je meer…

Nog 1 dag ik zie het zowiezo niet gebeuren dat ik ongesteld ga worden.

M’n baarmoeder zit gewoon nog hoger en is kei hard en gesloten. Zo hard heb ik hem nog nooit gevoelt.

Morgen ochtend dan eindelijk testen. Spannend dus…n :pray: :pray: zal het dan toch zo zijn. :pray: :kaars:

Spannend Propje!!!

:pray: :pray: :pray:

Hoe dan ook fijn dat je een echo hebt, ook als het een cyste is. Dan is ie tenminste te zien.

Toen ik er een had was ie geknapt voordat ik eindelijk de echo had en was er alleen nog achtergebleven vocht als ‘bewijs’. Een knappende cyste kan je niet missen, dat voel je wel.

Maar natuurlijk hoop ik dat er wat anders te bewonderen is op de echo!!

Snips, hier een beetje energie voor jou!!! :: :: :: ::

Prinses, ik ben nog steeds benieuwd wat de uitslag bij jullie was. :-*

propje ik duim me suf :pray:

het is jullie zo gegund!

Propje waar blijf je met de uitslag???

Je moet natuurlijk weer wachten op de camera’s???

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Spannend propje :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

propje :pray: :pray:

Je zal de echo even afwachten denk ik? En moest je ook weer wachten met testen totdat er iemand met de camera weer kwam?

Oooooh ik duimduimduimduim er op los :dance: :pray: :pray: :pray:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ben heus niet nieuwsgierig hoor…

Heb alle geduld van de wereld… :liar: :liar: :liar:

Net ff een bakkie gedaan bij de kraamverzorgster. Hadden we na de kraamweek al een keer eerder gedaan, erg leuk!!!

@wave wrote:

Ben heus niet nieuwsgierig hoor…

Heb alle geduld van de wereld… :liar: :liar: :liar:

Net ff een bakkie gedaan bij de kraamverzorgster. Hadden we na de kraamweek al een keer eerder gedaan, erg leuk!!!

Hahaha jij ook al helemaaaaaaal niet nieuwsgierig :lol:

Ik ook niet hoor… :liar: :angel: :mrgreen:

Oh leuk zeg! Dan had je iig een leuke kraamster :thumbup: :mrgreen:

Wij hadden ook een erg lief, leuk mens. Maar niet iemand om een bakkie koffie mee te gaan drinken :wink: haha

Mmmmm… :think: :think:

Geen bericht is goed bericht??? Te druk met van de daken schreeuwen enzo???

of toch geen goed bericht en even geen zin om het verdriet te delen…

Ik houd het op dat eerste…

Propje… waar ben je???

Hoi dames

Ja beetje laat drukke dag gehad.

Ruim 4 lopen filmen was het op een geven moment had ik het ook wel gehad.

Ik ben niet zwanger, en ik weet nu ook waarom. Ze hebben een echo gemaakt de cyste is weg dus dat is Fijn. De opbouw van het baamoederslijmvlies was goed en ze kon niet zeggen of ik een eisprong heb gehad. Er was wel een ei aan het rijpen maar nu is het de vraag hoe m’n cyclus gaat lopen.

Ze verwacht dat het nog 3 weken gaat duren. Vind ik nie erg want kunnen we even bijkomen.

Fijn de jullie zo mee leven voel me verplicht eventjes jullie te berichten.

Van het weekend leg ik hè nog wel uit. Ga nu ff met man lief lekker biefstuk haha

propje wat kt :hug:

sterkte meid :-