Stoppers van September 2010 kletsen hier! #5

Hier kletsen we weer verder meiden :mrgreen:

:thumbup: Goed gedaan EstHe!!!

Geen idee hoe het allemaal werkt met nieuwe deeltjes enz.!!

EstHe, geniet van jullie weekendje met z’n tweetjes!!!



Yvonne, nu snap ik waarom je 't je (schoon)moeder nog niet eerder verteld had! Wat een leuk idee om met moederdag te vertellen!



Sorry, heb ff niet meer onthouden van het vorige deel…



Hier heerste dus het griepvirus. Eerst Hidde, toen ik en er bleken hier in de straat (zo’n 35 huizen) 30 mensen/kinderen ziek te zijn geweest tussen het weekend en woensdag. Ook mensen die niet op het buurtfeest zijn geweest, dus het lag niet aan de bbq!



Zondag gaan we met de fam. een dagje naar de dierentuin. Ben zeer benieuwd hoe dat zal gaan met 3 kids onder de 2 jaar. Volgens mij staan we dan bij elk beest stil voor het volgende flesje/hapje/luier/koffie!



Fijn weekend allemaal!

He lieve meiden,



Sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen! Het is gelukkig bijna dinsdag :slight_smile: uitslag van me vriend is al bekend zijn namelijk gebeld door onze arts. Uitslag Traag zaad en weinig bewegende zaadjes gelukkig kan hij as dinsdag meteen terecht bij de Androloog voor nader onderzoek!! Hier ook het gevoel dat :twisted: er weer aan zit te komen dus dat zou dan 3e keer op een rij zijn dat uit zichzelf is ontstaan!!!



Ik kom hopelijk dinsdag weer even buurten om het een en ander te vertellen!!! Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik hoop goed…



Liefs,

Wave, hoe is 't geweest in de dierentuin gister? Viel 't mee met het steeds stilstaan?

Wat raar dat er zoveel in de straat tegelijk ziek zijn geweest… Iets in 't drinkwater…? Weet 't niet hoor, roep ook zomaar wat.



Prinses, wat een vervelende uitslag van je vriend :? Hopelijk morgen beter nieuws. Laat je 't weten?

hoi dames.

de dag voor de operatie

merk dat ik het toch wel spannend vind.

hoeveel pijn zou ik krijgen, zijn mn eileiders wel goed zal ik dan eindelijk<br /> gewoon zwanger kunnen worden. :pray:<br /> als dat zo is stop ik van het weekend weer met de pil en kan ik snel zwanger worden want aan mn vriend ligt het niet.

die heeft super zaad :oops:



prinses vervelend maar ook goed nieuws dus. lastig van je vriend maar gelukkig is tegenwoordig veel mogelijk.

en wel goed nieuws dat je ongie vanzelf komt dit keer. misschien is dat wel een goed teken.



wave vervelend dat hidde zo ziek is geweest. en hoe was het in de dierentuin



esthe hoe gaat het met jouw spruit.



yvonne ???

Propje, heel veel succes morgen, en sterkte met het herstel :hug:

Hopelijk valt 't allemaal mee en kunnen ook jullie straks genieten van een zwangerschap!



Prinses, hoe was 't in het zh gister? :hug:



Hier een mannetje die al weken heel onrustig is, slaapt slecht, wordt veel wakker savonds en snachts (10x ofzo :shifty:)

En heeft nu ook erg last van de warmte, hij gooide net zn hele fles er weer uit :frowning: op mijn schoot :roll:

Het is ook erg warm,dan maar lekker binnen spelen :slight_smile:

o meiden ik heb jullie verwaarloosd :oops:



Propje sterkte en succes morgen met de operatie en het herstel daarna.



Prinses hoe was het in het ziekenhuis?



Esthe arm klein manneke van je.

hier een bijna kleuter die steeds naar beneden komt,iedere avond.

erg vervelend probleem…

hoop dat je kleine man snel weer door slaapt.



wat is het warm he meiden.

ik kan er niet goed tegen,wordt er beroerd van.

loop nu in een hemdje en onderbroek(ook omdat mijn broek niet lekker meer zit)

Kan maar geen leuke positiebroek vinden in mijn maat(46 :oops: )



verder gaat het hier prima.

Voel me goed,niet misselijk meer.

Zondag hebben we het aan iedereen vertelt,alleen maar leuke reacties gehad.



hebben jullie fb?

He meiden,



Sorry dat ik nu pas reageer maar het was ff heel spannend allemaal!!

Eerst even mijn vriend… moest dus bij de androloog komen veel vragen enz vervolgens ging de arts even voelen en voelde dus iets hards van 1,5 cm wat ook op de echo te zien was!! Wij schrokken ons kapot… er werd aangegeven het kan kwaadaardig zijn en dus moet dan zijn linkerbal eruit gehaald worden!! vandaag direct de operatie en gelukkig dames GOED aardig dus een pak van ons hart!! Over 2 weken moet hij terug voor controle en zal er een vervolg afspraak gemaakt worden om verder te kijken bij hem vanwaar verminderde zaad kwaliteit.

Bij mij kwam er uit de test PCOS en trage schildklier net over de grens dit alles gaan ze weer verder onderzoeken doormiddel van bloedtesten die pas kunnen worden afgenomen in mijn menstruatie periode hierin gaan ze kijken of het van me eierstokken komt of bijnier vervolgens dus weer minimaal 6 weken wachten op de uitslag!!! Al met al zijn we er dus voorlopig nog steeds niet… eerst nu vriendje lief verzorgen en aansterken dan zien we maar weer verder!!!



Liefs,

Snips, pff die warmte inderdaad. Als je zwanger bent helemaal niet leuk :hug:

Ik heb toen mn positiebroeken bij de h&m besteld, vond ze erg prettig! En gaan ook tot 46. Jep, ik heb fb :slight_smile: gezellig!



Prinses, jemig! :shock: wat een verhaal meid! Gelukkig dat het goedaardig was, wat een schok dat 't ook direct geopereerd wordt.

En dan jij ook pcos en trage schildklier :hug: poe poe, het zit jullie niet mee.

Sterkte, en beterschap voor je vriend! :-*

prinses wat heftig allemaal zeg.

wel fijn dat er nu weer verdere actie is.

Prinses, wat schrikken zeg!!

Fijn dat het bij hem goedaardig is. Zou de zaadactiviteit zonder dat harde plekje toenemen?

En dan jij ook nog… het zit jullie niet mee!!

Sterkte meis!



Propje, hoe is het? Al een beetje hersteld na de operatie? Je zal nog wel even vermoeid zijn van de narcose, of heb je daar geen last van?



Yvonne, druk, druk, druk bij de novembermama’s??? Gaat alles goed??



EstHe en Snips, vervelend van die slecht slapende kinderen!

Hier mogen wij onze handen dichtknijpen; Hidde kletst wel langer in bed voor hij in slaap valt en hij jammert soms wat vaker als hij er net in ligt, maar verder slaapt hij nog goed.

En als hij overdag maar zo weinig mogelijk aan heeft, hoor je hem ook niet.

Overdag heerlijk op een kleed onder de parasol in het gras en paps en mams maar zwoegen in de rest van de tuin… De meeste bestrating ligt er nu in, terras onder de veranda is klaar. Wij kunnen nu heerlijk lang buiten blijven zitten, tvtje erbij :oops: HEERLIJK!!!



In de dierentuin was Hidde ook al zo voorbeeldig!! Wat boffen we toch met ons makkelijke mannetje!



Geniet van het mooie weer!

Hallo allemaal, pfff… reuze druk met werk geweest en even geen tijd om hier even te komen buurten… :oops:



Heerlijk weer vandaag!! :smiley: 8) Moederdag was erg leuk gegaan met het geven van de mokken en ook met Hemelvaartsdag bij mijn schoonouders en oma van mijn vriend was het nieuws met enthousiastme ontvangen!!



Klachten nog steeds geen last van, behalve dat ik snel last van buikpijn heb als ik iets meer heb gegeten dan ik eigenlijk aan kan… :?



Prinses, wat vervelend nieuws heb je allemaal te verwerken!! Gelukkig is het plekje goedaardig…! Hoe was de operatie verlopen en wanneer krijgen jullie nu precies de uitslag?



Propje, hoe is de operatie gegaan en wanneer krijg je uitslag of het goed is gegaan?



Wave, wat vervelend dat Hidde zo ziek is geweest. Gaat het nu weer beter met hem? Hoe was het in de dierentuin?



EstHe, mijn complimenten voor het mooie lijstje!! Mooi gedaan.



Zo nu nog even klok ophangen en dan naar de verjaardag van mijn zwager. Geniet vanmiddag/vanavond nog van het heerlijke weer!!!

He meiden!



Propje, hoe gaat 't nu meid? :hug:



Prinses, en hoe gaat 't met jouw vriend?



Yvonne, wat fijn dat je zo weinig klachten hebt :dance: gelukkig maar. En iedereen blij gemaakt met het nieuws :inlove: leuk hoor.

Ga je al wat zien aan je buikje?



Wave, wat fijn dat met Hidde alles zo goed gaat :thumbup: schiet 't op in de tuin? Het is nu wel wat lekkerder om erin bezig te zijn als vorige week, veel te heet…



Ruben is weer zichzelf :inlove: slaapt veeeel meer dan voorheen. Nachten gaan nu door van 19.00-7.30 :shock: :inlove:

Alleen 't eten wil ie nog steeds niet meer, komt vast goed en redden 't prima met de flessen, maar 't wel raar en vervelend.

Princes Jeetje wat heftig ze. Het zit je niet echt mee.



Dames hier ook vette pech de operatie ging niet door.

Dus voor niets de hele tijd in spanning gezeten. Nu ben ik aankomende dinsdag aan de beurt en ik ben als eerste dus niemand die mij nog verstoot van mijn plaats.

Verder druk bezig voor de bruiloft deze is volgende maand al dus komt steeds dichter bij. En ik ben flink verkouden morgen maar ff naar de dokter preventief antibiotica vragen zit er niet op te wachten dat ik sneden in mn buik krijg en dat ik dan nog moet hoesten. Denk dat het best pijn doen.



Snips kan er niet over mee praten ik vond het toen niet erg warm met mn zwangerschap maar deze was ook wel erg pril.



Yvonne 14 weken alweer. Gaat wel snel … Nog een paar weken en dan weet je wat het word of wil je dat niet weten.

Propje, balen dat de operatie niet door ging. Gelukkig ben je dinsdag als eerste aan de beurt. Ik hoop dat alles goed verloopt en dat je geen pijn hebt na afloop.



EstHe, wat heerlijk dat Ruben al zo lang doorslaapt! Alleen natuurlijk wel vervelend dat hij niet wil eten. Wil hij alleen geen normaal eten maar wel de fles, dat scheelt dan nog wel dan…, het komt vast vanzelf goed… :thumbup:



Wave, ook bezig in de tuin? Ik wil er hier ook mee beginnen, maar mag het vast niet. Wij zijn hier nog bezig met de afwerking van de zolder (inrichten) en m’n vriend wil zo snel mogelijk de logeerkamer leeghalen om te gaan omtoveren tot kinderkamer… :lol: Ik heb toch nog maar even een week uitstel gevraagd, kan ik namelijk nog even wat achterstand met de was weer inhalen…



Ik heb sinds gisteren voor het eerst het gevoel dat mijn buik begint te groeien en ook zichtbaar begint te worden. Vlak voor slapen gaan hebben we de buik eens uitgebreid met z’n tweetjes bekeken… :smiley: 8)



Snips, hoe heb je het iedereen verteld en is iedereen nu op de hoogte? Bij mij weten de familie en vrienden het, maar mijn collega’s het nog niet. Ik heb wel fb, maar zitten er meer collega’s op dan familie en vrienden…, dus daar heb ik nog niets op vermeld. Dat komt denk ik over een week )of twee) nog wel…

Propje, wat onwijs balen dat het niet doorging :hug:

Nu gelukkig wel dinsdag aan de beurt, heel veel sterkte meid! Hopelijk valt 't allemaal mee! :-*



Yvonne, leuk dat je 't nu begint te zien! :thumbup: buikfoto? :angel:

Wat een verschil he bij alle vrouwen. Bij de ene zie je het met 8 weken al, de andere heeft dik in de 20weken nog maar een klein bolletje.

Bij mij zag je ;t ook heel snel.



Hier vanmorgen de vaccinatie voor de vakantie gehaald voor Ruben. We moeten zelf ook nog een keer, dachten alles te hebben, maar doen toch ook voor buiktyfus nog erbij. Zekere voor onzekere…

HIj moest wel hard huilen bij de prik, logisch ook, doet gemeen zeer. Ligt nu lekker te slapen :slight_smile:

Propje, net wat je zegt; dinsdag is iedereen NA jou aan de beurt!

Alvast heel veel sterkte!



Yvonne, lekker genieten van je buik!! Ik vond het heerlijk, al die aandacht toen het eenmal een echt zwangere buik was (geen twijfel of het gewoon ene vetrol is, maar een beebje onderweg!)



EstHe, waar gaan jullie heen op vakantie???



Mijn wereld is ‘even’ ingestort. Maandag heeft m’n moeder de knoop doorgehakt; ze wil bij mijn vader weg, na 37 jaar huwelijk!!

Groot gelijk, want mijn vader had haar bedrogen. Het vervelende vind ik vooral dat het eerder speelde, maar mijn moeder ons geluk niet wilde verpesten. We waren net zwanger toen ze de knoop door had willen hakken.

Erg lief, maar nu voelt de afgelopen anderhalf jaar ook als poppenkast. Ik heb niets doorgehad!! Mijn zus ook niet.

Dan ben je 30 en denk je de ‘grote mensen wereld’ wel een beetje te begrijpen, niet dus!!

:cry:

Jeeemig zeg Wave :hug: dan stort je wereldje wel even in ja… Alles wat zo vertrouwd en echt leek, was 't dus niet :frowning:

Bah meid, heel veel sterkte ermee :-*



Wij gaan naar Bali op vakantie :mrgreen: samen met mn schoonouders, schoonzus en zwager en hun 2 kinderen. Erg spannend hoe dat allemaal zal gaan met de kinderen in het vliegtuig, maar komt vast helemaal goed.



Wat voor plannen hebben jullie allemaal voor de zomer(vakantie)?

Waar zijn jullie? :mrgreen: :angel:



Wave, hoe gaat 't nu? Is 't al een beetje geland…? :hug:

Prinses, hoe gaat 't bij jullie?

Snips, las op fb dat je een goede 12weken echo hebt gehad :inlove::thumbup:

Yvonne, al kunnen beginnen aan de babykamer?

Propje, hoe is 't vanmorgen gegaan? :hug: sterkte met je herstel :-*