Oh ja en de kat van m’n vader doet vaag tegen mij. De hele tijd blazen tegen me en mocht haar niet aanhalen.
En dat deed ze bij m’n man niet, en normaal komt ze juist bij mij liggen.
propje…ik duim
Zolang je niet ongesteld bent, is er hoop! :hug:
Mijn duimen draaien nog steeds hoor…
Prinses, hoe gaat 't met jou meid? :-*
Wanneer verwachten jullie de uitslag nu weer?
Hoi dames
Nou nog steeds geen ongie. En ga dat ook echt niet worden morgen of maandag. M’n baarmoeder zit zo gigantisch hoog, en ik heb echt veel afscheiding en super dun.
He meid.
Ik snap dat je vanalles aan je lijf (wilt) voelen wat op een zwangerschap kan wijzen, maar het kan niet dat je je baarmoeder nu zo goed voelt.
Als je zwanger bent, voel je over het algemeen je baarmoeder pas vanaf week 10á11 boven je schaambeen uitkomen.
Het zit achter je blaas, wellicht dat je die voelt…
Wil je er niet mee teleurstellen ofzo, maar je voelt je baarmoeder echt nu nog niet :hug:
Ik blijf voor je hopen en duimen. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid van je lijf, maar nog liever van een positieve test
:-*
Uhh Esthe ik bedoel m’n baarmoedemond normaal als ik ongesteld word dan zit hij meestal lager. Dat bedoelde ik.
Vandaag dag 28 en nog geen ongie te bekennen.
Wel veel last van m’n darmen heb ik meestal als ik ongie ben maar dat had een vriendin van me ook en die was ook gewoon zwanger.
Dat streepje op de test is toch duidelijk een streepje.
Morgen ochtend komen ze filmen en gaan we opnieuw testen. Blijft dus nog even spannend
propje een streepje??
ik duim nog ff verder
@propje20 wrote:
Uhh Esthe ik bedoel m’n baarmoedemond normaal als ik ongesteld word dan zit hij meestal lager. Dat bedoelde ik.
Ah, ik dacht dat je het bedoelde op je buik zelf, boven je schaambot uit
Wat ontzettend spannend nog steeds voor jou dus :shock: :inlove:
Duimduimduimduimduimduim
Ik hoop ZO voor je dat de test morgen een mooie duidelijke streep geeft! :-*
Ja wij hopen dat ook, een tweede duidelijke streep.
Propje ik duim ook heel erg mee voor een positieve test!
11 sept krijgen we uitslagen dus bn benieuwd! Hopelijk horen we nu eindelijk eens meer…
snips onwijs mooie buik heb je hoor indd nergens voor te schamen!
Yvonne weet jij het geslacht al?
Hoest met Esthe en wave?
Liefs
propje
Propje :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Spannend weer zeg!
Prinses, leuk je hier weer even te zien! 11 september is 't gelukkig al snel, hopelijk zijn de uitslagen goed
Met mij en Ruben alles goed :-* Hoe is 't verder met jou?
Hihi, ik betrap mezelf erop dat ik iedere 10 minuten kom kijken of er al een update van Propje is :shifty: :oops:
Ben zo benieuwd!
Maar heb ook geen idee hoelaat ze komen en hoelaat je dan mag testen…
Ik duim gewoon nog even door :-*
ik duim me suf…
Propje? :shifty:
propje…waar ben je??
Esthe tegelijk gepost…haha
Hahaha dat is toevallig
Hoe is 't met jou? :-* Trek je 't allemaal nog een beetje, met je vermoeidheid?
Hoi dames weer negatief ech balen ik snap er niets van m’n lichaam is duidelijk de kluts kwijt. Nu maar afwachten tot ik ongesteld word. Ik mag het ziekenhuis pas bellen als ik vrijdag nog niet ongesteld ben heb dus nog even te gaan.