Stoppers van September 2010 kletsen hier! #5

Thanks, EstHe!

Fijn dat het met Ruben beter gaat!!

Heb net ff bij de drogist gekeken. ‘Meneer Difrax’ en Avent denken geloof ik dat je zo ongeveer elke maand een andere tuit/anti-lek beker koopt…

We flessen nog wel even door en blijfen oefenen met tuit en gewone beker…

Snips wat vervelend dat je nog zo moe bent rust maar lekker uit. Je hebt je energie hard nodig.

Esthe het is zeker moeilijk maar daarin tegen is het wel een stok achter de deur om niet eerder te testen dat mogelijk. Scheeld een hoop testen, en het maakt het extra spannend.

Ben inmiddels nog steeds niet ongesteld en krijg steeds meer het gevoel dat ik zwanger ben. Stom maar op een gegeven moment voel je dat wel.

Ben immers ook al overrijd. En als het nu niet zo is dan geef ik het echt op want dan laat m’n lichaam en m’n gevoel me in de steek. Dan maar weer de medische molen in :?

En ach die consultatiebureau,s moet je maar met een korreltje zout nemen en voora je moeder gevoel volgen.

Wave id als het aan hun ligt kan je elke maand een ander soort beker kopen. Maar voor te oefenen zijn die zachte tuit bekers toch het beste.

Maar oefenen is wel erg belangrijk straks scheel betalen aan een beugel wil je ook niet, en het is ook beter voor de spraak.

Wave hahaha dat is goed voor hun inkomsten natuurlijk :wink: en gelukkig voor hun zijn er velen die dat braaf doen, want tja, dat staat er toch op? vanaf 6 maanden? Dan moet dat toch? :wink:

Snips, oooh wat ontzettend spannend zeg!!! :pray: :pray: :pray:

Wanneer komen ze nou filmen? Morgen? En dan ook (eindelijk) testen…

En je hebt gelijk hoor, op een gegeven moment voel je het gewoon. Dat had ik ook, het geruststellende gevoel "dit is het! ik ben zwanger! ".

Hoi Esthe ik neem aan dat het bericht voor mij was bedoelt.

Ik houd het echt niet meer uit, en weet gewoon bijna zeker dat ik vandaag ongesteld had moeten worden. En ik voel echt niets aan komen. Normaal is m’n buik opgezet en heb ik dikke afscheiding nu is deze best dun.

Ze komen vandaag dus ook weer filmen en dan gaan we testen. Nu nog ander half uur wachten. Spannend dus… :pray: :pray: :pray:

@propje20 wrote:

Hoi Esthe ik neem aan dat het bericht voor mij was bedoelt.

Ik houd het echt niet meer uit, en weet gewoon bijna zeker dat ik vandaag ongesteld had moeten worden. En ik voel echt niets aan komen. Normaal is m’n buik opgezet en heb ik dikke afscheiding nu is deze best dun.

Ze komen vandaag dus ook weer filmen en dan gaan we testen. Nu nog ander half uur wachten. Spannend dus… :pray: :pray: :pray:

Ja idd :oops: was voor jou bedoeld.

Jemig wat spannend voor je zeg! En je dan ook inhouden en met zoveel ogen erbij DE test doen… :pray: :pray: :pray:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Ik begin hem nu toch wel te knijpen hoor. Wat als het nu niet zo is. Ik kan al niet meer van mn eigen lichaam opaan laat dan ook mn gevoel me nu in de steek. Ik heb wel krampen maar die had ik ook toen ik zwanger was maar toch maakt het me nu onzeker.

Ik wil echt testen maar volgebsmij is ze later dab gepland.

Er komt vee. Hele ploeg ze komt alleen met een kleine cam

@propje20 wrote:

Ik begin hem nu toch wel te knijpen hoor. Wat als het nu niet zo is. Ik kan al niet meer van mn eigen lichaam opaan laat dan ook mn gevoel me nu in de steek. Ik heb wel krampen maar die had ik ook toen ik zwanger was maar toch maakt het me nu onzeker.

Ik wil echt testen maar volgebsmij is ze later dab gepland.

Er komt vee. Hele ploeg ze komt alleen met een kleine cam

Ik ben helemaal nerveus met je mee! :pray:

Even wachten nog, gelukkig geen hele cameraploeg om je heen dus! Dat scheelt wel iets…

Nee bij intieme momenten komt er een vast iemand alleen met een kleine camera.

Dat is wel fijn anders had ik het niet gewild.

:pray:

Propje ik duim voor je.

Ik ben ook nerveus voor jou!

:pray: :pray:

Nou dames ik heb getest.

Maar weer negatief. Pfff wel beladen met zo,n camera op je neus.

Zo vreemd ik dacht het echt maar blijk baar heeft nu ook mijn gevoel me in de steek gelaten.

Die k.t endometriose ook. :wall:

Oooh wat onwijs balen meid :hug: :hug: dikke knuffel!! :-*

Wat is nu het volgende? Weer een iui?

Nu weer op naar de 2de IUI poging met 50 eenheden.

Weer spuiten, maar ja eerst ongesteld worden, en dan weer een echo om te kijken of alles weg is.

Heel veel sterkte weer meid :hug: :-*

propje :hug:

Wilde deze toch even delen met jullie :inlove:

Lol met een pan :mrgreen:

http://youtu.be/ctzNNbd6eLQ

Hoi Esthe ha ik weet wat jouw kleine vent gaat worden.

Kok of muzikant super leuk hoor!!!

Hahaha ik vind het allemaal best hoor :mrgreen:

Hij had er zo’n lol in, was echt geweldig!

vandaag een gesprek met mijn baas gehad.

ik ga vanaf volgende week 11 werken ipv. 22.

hoop echt dat ik er een beetje van bij trek.

@snips wrote:

vandaag een gesprek met mijn baas gehad.

ik ga vanaf volgende week 11 werken ipv. 22.

hoop echt dat ik er een beetje van bij trek.

Oh wat fijn zeg! Gelukkig heeft ie begrip voor je situatie :hug:

Lekker rustig aan doen, bijkomen, bijslapen. :-*

Hoi dames. Zoals ik dus al aangaf ik had negatief getest.

Had eigenlijk wek verwacht dat ik ongesteld zou worden maar er is nog steeds niet te bekennen.

Af en toe krijg ik pijn in m’n schouder maar dat verdwijnt elke keer weer net zo snel als het op komt.

Verder zit m’n baarmoeder zo hoog dat ik er amper bij kan komen, en s’avonds zit hij opeens weer heel laag, het blijft wisselen.

Ook heb ik veel meer afscheiding dan normaal en blijf ik ontzettend moe.

Verder leek het we of er toch iets van een streepje te zien was op de test, maar ik moest voor de camera nog eens urine op de test druppelen dus nu twijfel ik of hij verkleurd is.

Ik weet we zeker dat mijn eisprong meer dan 14 dagen geleden is. Dan had ik al lang ongesteld moeten worden. :pray: Er is nog steeds hoop, maar ben echt de kluts kwijt dus ik ga maandag ochtend eventjes bellen naar het ziekenhuis als ik dan nog niet ongesteld ben