Stoppers van September 2010 kletsen hier! #5

Lekker doen waar jij je goed bij voelt :-*

Ik heb vakantie foto’s in ons SF gezet :inlove:

Snips, wat leuk, weer een jongetje!!!

Om mij heen hoor ik alleen maar over jongetjes die geboren worden… zou dat toeval zijn of is er straks een keer een meisjesboom?

Idd, als je kids weer naar school gaan kom je misschien wat meer aan rusten toe. Nog even volhouden!!! Maar niet jezelf wegcijferen he?

EstHe, wat vervelend dat Ruben ziek is geweest op vakantie!

Lijkt me niet fijn om dan zo ver weg te zijn, of had je daar geen last van?

Bijzonder dat zo’n kleintje geen last heeft van een jetlag!

Wat leuk dat hij zich zo ontwikkeld heeft! Hidde gaat over 2 weken naar een gastouder waar ook een paar kindjes zijn die net iets ouder zijn. Ben benieuwd wat hij daar van oppikt. Zijn 7e tandje kwam op vakantie door. Mt 74 wordt hier ook al krap…

Je moest dus echt even bijkomen van de vakantie??

Hidde en ik genieten op het moment van het mooie weer en het zitje voorop de fiets.

Neehoor had ik niet echt last van. Hadden natuurlijk gewoon zetpillen mee, en verder veel drinken en slapen, en laten afkoelen, dan komt 't wel goed :slight_smile:

Jemig, wat is Hidde al een flinke knul dan, ze schelen toch 2 maanden! Hoe lang is hij nu?

We hebben geen van alles last van een jetlag gehad, alleen erg moe, maar dat is ook logisch. We hadden én lang gereist, én je reist ‘tegen de tijd in’ zeg maar, we kwamen om half4 smiddags in NL aan, maar voor ons gevoel was 't 6uur later :wink:

Verder niet echt iets te melden. Ik wil buiten zitten, maar er zitten zoveel wespen :oops: :shifty: ik durf niet :mrgreen: Ben als de dood voor die beesten!!!

ik moet morgen voor een extra controle naar de vk.

voel me niet goed,maar kan niet precies uitleggen wat het is.

ik ga morgen ook met mijn baas om de tafel,wil halve dagen gaan werken.

Ik trek het anders echt niet.

Esthe heb je niet ergens een wespennest?

Wave wat leuk,fietsen!!

Snips, goed dat je je eigen gevoel serieus neemt!

Ben benieuwd wat de VK zegt, vast ook dat je minder moet gaan werken.

Werk je niet in de kinderopvang??

EstHe, Hidde was 23-7 74 cm en 8700 gram. Vooral z’n rug is lang, dus shirtjes zijn snel aan de korte kant…

S Middags moet ie nu wat ‘gewoons’ drinken, geen melk meer. Maar dan drinkt hij niet zo goed. Ben nog even aan het uitvogelen wat hij lekker vindt, maar niet al te zoet is. En drinken uit iets anders dan een fles is ook nog erg lastig… :think: :think:

Propje, hoe is’t met jou dan?

ik heb een buikfoto in sf gezet :wink:

Snips, ik zal zo het sf weer even opzoeken…

Hoe was 't gister bij de VK en met je baas???

controles bij vk waren prima.

moet wel op mijn schildklier prikken.

Als daar niets uitkomt moet ik accepteren dat ik moe ben.

Mijn baas is meelevend en we gaan kijken hoe we het kunnen gaan regelen kwa werk.

Snips, wat fijn dat je baas mee wilt werken :slight_smile: scheelt toch een hoop stress etc.

Fijn dat je vk controle weer goed was, nu hopelijk je schildklier ook :thumbup: hoewel je dan wel een verklaring hebt waarom je je voelt zoals je je voelt…

Wave, dat is een flinke kerel dan al zeg :inlove:

Laatste controle hier (was begin juli, niet echt actueel:wink:) was Ruben 75 cm en 9800 gr. Maar volgens mij laat ik Ruben langer dan gemiddeld in een maat lopen.

Natuurlijk pers ik em niet in zn shirtjes, maar koop blijkbaar allemaal kleding wat groter valt ofzo :mrgreen:

Zolang hij het aankan, welke maat het ook is, vind ik het prima. Hij heeft een broekje maat 62 die hij nog goed aan kan, oke de pijpen zijn te kort maar dat is met dit weer niet erg :wink:

Maar er is nu heel veel maat 74 wat echt te klein is, maar maat 80 is weer duidelijk nog te groot en dat vind ik ook weer zo raar staan, zo flodderig shirt…

Hier alles prima, warm :shifty: net als bij iedereen!

Wel een ren-en-vlieg-week gehad. Zowel mn zusje als mn moeder lagen in het ziekenhuis :? Mn zusje met pijn in dr rug wat een hernia blijkt, en mn moeder heeft longembolie :frowning:

Zijn beiden aan de betere hand en knappen wel weer op :thumbup:

Esthe sterkte met je moeder en zusje. :hug:

het is bij beiden niet niks

Hallo dames, excuus, het is even geleden. Erg druk op het werk en privé. Nog een weekje en alle verenigingen etc. start weer… Eerlijk gezegd niet zoveel zin in (ik wil gewoon lekker verlof! :silenced: )

Snips, toch wel mooie foto hoor!! Ik maak zelf iedere twee weken foto’s van mijn buik. Ik voel mij sinds een paar weken nu echt op en top zwanger! Iets wat ik een paar weken geleden nog niet echt had. Met deze buik kan ik en anderen er niet meer omheen… :smiley: Ik zal kijken of ik binnenkort ook weer een foto in het sf kan zetten…

Controles stellen inderdaad momenteel niet zoveel voor, en heb daarom des te meer zin in een volgende echo en de tuttige zwangerschapscursus. Ook inderdaad is het al bijna aftellen voor mijn verlof, ook hier veel zin in!

EstHe, flauw van ons hè? Wij houden inderdaad het geslacht geheim. Wij hebben nog aan niemand verteld wat het gaat worden… :inlove: :inlove:

Veel sterkte gewenst met je moeder en zusje. Het is wel even schrikken zo…

Prinses, wat ontzettend balen dat je nu zo inde medische circus zit. We snappen helemaal dat je dan niet altijd behoefte hebt ons bij te praten, maar we denken echt aan je hoor! Sterkte en hou ons op de hoogte!! :hug: :hug:

EstHe, fijn dat de patienten weer aan de beterende hand zijn!!!

En dan allebei tegelijk… idd geren en gevlieg!

Snips, fijn dat je baas zo meelevend is!!!

Je schildklier… zou de oorzaak kunnen zijn… in elk geval prettig om te weten of het dat wel of niet is en anders idd je er bij neerleggen (ook letterlijk!!)

Yvonne, heel herkenbaar!!! Geen zin hebben om het een en ander weer op te starten voor die paar weken.

Tijdens mijn verlof had ik nog een dip; uitgerekende datum was ik voorbij en ik moest maar geduld hebben…

Lekker aftellen en dan genieten!!!

Propje, heb jij nog nieuws???

Yvonne, leuk dat je er weer bent :thumbup:

Hahaha, tja flauw ach maakt niet uit hoor :wink: Superleuk dat jullie het weten en het ook voor jullie kunnen houden :thumbup: Ik zou dat echt niet kunnen :angel:

De controles stellen idd niet veel voor bij de vk, wanneer heb je de volgende echo? Vond ik ook altijd veel leuker :inlove:

Ben benieuwd naar je buik, show maar snel een foto in het SF :thumbup:

Hoe is 't met de andere meiden? :-*

Ik mag vanmiddag fijn in Ruben’s luier schrapen :sick: en het potje morgen bij de huisarts inleveren. Hij heeft misschien een parasiet opgelopen in Bali, dus er moet wat op kweek. Heeft af en aan steeds diarree en wat verhoging, neefje had 't ook die mee waren.

Zien 't wel, hebben ze meestal weinig tot geen last van, met een kuurtje zijn ze er dan weer vanaf…

Propje, heb je al opnames gehad? Wanneer kunnen we je zien in het programma?

Esthe, gatsie. Hoe gaat het met Ruben? Is hij er ziek van of valt het nog mee?

Volgende week weer contole. Ik heb er toch best wel zin in…!

Hoi dames ben ik weer.

Isnips mooi buikje hoor, ondanks je pondtjes meer hoef je je erg nergens voor te schamen. Toppie toch, niets mooiers dan een zwangere vrouw.

Gefeliciteerd een jongen leuk hoor.

Yvonne spannend allemaal hoor vooral nu jullie weten wat het word. Kan je ook lekker gaan shoppen.

Hier 5 augustus ongesteld geworden. Daarop meteen 8 augustus een uitgangsecho gehad. Hier kregen we weer een teleurstelling want er zat nog 1 eicelblaasje. Meteen bloed geprikt om te kijken of mn lh niet te hoog was maar 2 uur later ontving ik een telefoontje mijn lh was te hoog om opnieuw te beginnen met de stimulatie. Maar we konden wel zwanger worden. We hebben dus wel extra ons best gedaan. Eergisteren heb ik het ziekenhuis gebeld omdat ik aannam dat mijn cyclus nu ook verkort was. En id dat is het geval maar hoe ver kunnen ze niet precies zeggen. Maar de arts zei dat je in principe 14 dagen naar een positieve lh test kunt testen of je zwanger bent. Ik ben inmiddels al 19 dagen verder wat dus eigelijk inhoud dat ik nu overtijd ben.

Voor de zekerheid test ik dinsdag of woensdag, aangezien ik mee doe met babyboom willen ze dit moment filmen dus moet ik het van te voren aan geven.

Verder ben ik nu vrij onzeker. Ik heb wel een schimmelinfectie die niet over gaat, altans niet helemaal en dat gebeurde mijn vorige zwangerschap ook. En ik ben vrij uit

het niets weer heel erg moe. Ik heb buikpijn maar het voelt anders dan normaal. En ik heb opeens trek in andere dingen. Normaal gesproken heb ik veel behoefte aan hartige dingen maar nu echt helemaal niet.

Wie weet zijn dit tekens maar misschien wel een hormoon verandering door de Endo. Eigelijk is er geen touw aan vast te knopen.

Over babyboom ik heb al opnames gehad en jullie kunnen mij rond maart op tv zien. Ik ben het enige verhaal met de endo dus dan weten jullie dat ik het ben. En ach we zijn het leukste stel die mee doen

8) kan niet missen.

Dames goede vakantie gehad?

Propje, wat spannend allemaal…!! Ik ga voor je duimen. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

propje spannend hoor!!

en wat leuk meedoen aan babyboom.

ik ben vandaag weer goedgekeurd door de vk.

mijn baarmoeder groeit goed.

zit nog 1 kilo onder mijn start gewicht.

verder ben ik nog steeds vreselijk moe.

Ik ga zo voor het eerst ff een uurtje liggen,kijken of dat toch het verschil maakt.

En verder nu ook wat last van de onderrug en heupen.

verder gaat het allemaal zijn gangetje hier.

Propje, wat ontzettend spannend weer! De duimen draaien weer voor je hoor! :pray:

Ik ben ontzettend benieuwd om je te zien bij babyboom! :thumbup: ga zeker kijken…

Vind je 't niet heel lastig om je nu met testen in te moeten houden omdat zij erbij moeten zijn met de camera?

Snips, fijn dat je weer bent goedgekeurd :slight_smile:

Wel erg vervelend dat je maar zo moe blijft, hopelijk helpt het uurtje liggen. Zou 't mooi wat vaker doen, even lekker rust voor jezelf :-*

Hier een lekker weekend weer gehad, bbq gehad van t werk van mn vriend, was supergezellig.

En gister met vrienden lekker geborreld en gekletst.

Hier nog een nieuwsgierige aanstaande babyboom-kijker!!!

Kan me helemaal aansluiten bij wat er al gezegd is.

Yvonne, wat leuk dat je zo vaak een buikfoto maakt. Heb laatst mijn ‘9-maanden-dagboek’ weer eens doorgebladerd (met heimwee naar m’n toeter :oops: )

Fijn dat alles goed is Snips.

Ben nog wel benieuwd naar je mooie buik maar kan het sf niet meer vinden. Dus… wie ff een linkje plaatst ben ik dankbaar!

Heeft het tukkie doen geholpen?

En 1 kg onder je startgewicht??? Dat ben ik nu ook, maar ja, heb geen toeter meer.

Propje, wat balen dat de 1e IUI niet gelukt is, maar ben idd ook heel benieuwd naar deze ronde… heb je al getest?

Lijkt me idd lastig om geduld te moeten hebben tot de camera erbij is (of stiekem eerder testen??!!)

EstHe, ik moet nu bij elke poepluier aan je denken!

Hidde maakt er een sport van om midden onder een slaapje te ‘downloaden’ en daarna wil ie dan niet meer slapen, ook niet met een schone luier…

Ff een vraagje: waar drinkt Ruben nu een sapje uit? Fles / tuitbeker / anti-lekbeker? Eindelijk gaat het sapje/ranja er bij Hidde ook in, nog wel met een flesje, maar volgens mij is de tuitbeker nu aan de beurt… klopt dat? Heb geloof ik niet zo goed opgelet bij het CB de laatste keer…

Haha, dan denk je wel een hoop aan me :wink: iedere dag weer :mrgreen:

Heb 't uiteindelijk niet ingeleverd, diarree is over bij hem en geen koorts meer. Zal wel meevallen dus.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=96297&start=30

Link van het Showforum :thumbup:

Ik let ook nooit op wat ze bij het cb zeggen hoor :wink: interesseert me ook niet zo wat hun vinden dat en hoe ik iets moet doen :oops: trek mn eigen plan, en begin eraan als ik vind dat Ruben er aan toe is.

Ruben drinkt nu sinds een week uit een tuitbeker. Daarvoor nog steeds uit een normale fles, hij vertikte het gewoon om eruit te drinken.

Oefenen, oefenen, oefenen. Ieder kind is anders, ontwikkelt zich anders en doet dingen anders.

Als jij vind dat het tijd is om uit een normale of tuitbeker te gaan leren drinken, dan moet je dat gewoon doen :smiley: