Propje, spannend zeg, dat het traject nu echt begonnen is. Ik duim keihard voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Het is hier al langer erg rustig, iedereen doet daar zelf aan mee toch
We zijn met zn allen zoiezo september stoppers, dus wat mij betreft blijft het topic zoiezo gewoon open, een ieder bepaalt zelf hoevaak en of je aanwezig bent.
Toen we allemaal begonnen, was de club veel groter, zijn er al zoveel afgevallen…
Snips, zag hier en daar leuke updates op facebook voorbij komen van je :thumbup: volgens mij hebben jullie het erg lekker gehad
Wel fijn dat je nu weer lekker in je eigen bed kan liggen.
Hoe gaat 't verder met je? Over een week heb je de echo toch?
Hier alles prima, druk met de spullen bij elkaar zoeken. Huis is van boven tot onder gedaan, alleen dagelijkse dingen vandaag en morgen nog even bijhouden.
Morgen dan koffers inpakken, en dan vertrekken we zondag :dance:
Esthe we hebben het erg leuk gehad.
ja de 27e hebben we de 20 weken echo in het WKZ.
vind het best eng.
Heb steeds het idee dat er toch iets niet goed is.
waar ik dat vandaan haal geen idee.
Esthe fijne vakantie!!
Snips, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad, maar wat vervelend dat je een naar gevoel hebt bij de echo. Hopelijk klopt er geen biet van en is alles gewoon goed!!
EstHe, jou ‘kennende’ lees je mijn berichtje nog net voordat je weggaat… Heel veel plezier en geniet van het mooie weer!!
Hidde kan met hulp ook staan; zitten lukt bijna zelf. Moet je dus ook steeds bij blijven als vangnet. Verder heeft hij vanddag een dipdag, gaat vast wel weer over.
Mijn vakantie is ook een beetje begonnen; kids zijn vrij, moet zelf nog wel ff wat doen, maar kan ik zelf indelen. Heerlijk!!
Propje, wat balen dat het weer niet raak is. Hopelijk heb je met IUI meer geluk.
Ben het met EstHe eens; schrijven wanneer en hoe vaak je wil. Volgens mij was jij zelf de afgelopen maand ook wat minder aan de klets hier, helemaal prima, maar zo heb ik ook af en toe rustigere periodes hier!
Wave, haha dan ‘ken’ je me best aardig tuurlijk kom ik nog even spieken
Jullie ook een hele fijne vakantie! :mrgreen: ben vergeten wanneer jullie nou precies gingen, maar ben iig op tijd
Snips, heel veel succes en plezier bij de 20w echo! Altijd weer spannend.
Hopelijk klopt er geen snars van je voorgevoel :hug: (komt 't een beetje door Amy? :-)
Propje, mn duimpjes draaien meid :-
Prinses, hopelijk gaat bij jou alles goed!? :-
Yvonne, hoop dat jullie een leuke vakantie hebben gehad? :mrgreen:
Hier alle spullen ingepakt, nu nog even zitten, morgenochtend vertrekken we half10 vanaf huis.
Jullie veel plezier met vakanties, daagjes weg, leuke dingen, etc etc!
Ik kom vanzelf wel weer langs, 10aug komen we weer terug.
Doei meiden :-
Hoi dames eerste IUI is mislukt. Ik had 22 eitjes die al redelijk groot waren. Veel ste vee, dus. Nu aan de medicatie die ervoor moet zorgen dat de eitjes afgestoten worden en geen gemeenschap voor ons.
Verder zijn we uitgekozen om mee te doen met babyboom.
Vandaag zijn ze wezen filmen. Kan er natuurlijk niet te veel over kwijt, maar het was een geslaagde dag.
Hallo dames, hier terug van een geweldige vakantie! Wij hebben het mooie weer maar voor jullie meegenomen… 8)
Propje, nog van harte met jullie huwelijk. Jammer dat de IUI mislukt is. Ben erg nieuwsgierig naar de Babyboom. Afgelopen zondag een aflevering gekeken die ik voor het eerst niet meer droog kon houden… :lol:
EstHe, fijne vakantie! Waar zijn jullie naartoe?
Snips, veel plezier bij de 20 weken echo maandag! Die van ons was geweldig! Wij weten inmiddels het geslacht (maar houden het lekker voor ons).
propje20 wat leuk meedoen aan babyboom!
Yvonne Wat leuk dat je het geslacht weet.
20 weken echo was helemaal goed.
kindercardioloog erbij om het hartje te beoordelen(ivm met een overleden broertje met een flinke hartafwijking.)
ook ik weet het geslacht…
Propje, wanneer kunnen we je op televisie gaan bewonderen?
Snips, zijn jullie er al uit met de naam? 8)
Prinses, we horen niets meer van je…!! Alles goed met jou?
ja de naam zijn we al uit…haha
Propje, wist niet dat dat ook kon, te veel eitjes… Balen!!
Dus je wordt een BN’er??? Wanneer komt het op TV??
Snips en Yvonne, leuk hoor dat jullie weten wat het geslacht van jullie kindjes is. Kun je echt gericht op zoek naar geboortekaartje enz.
EstHe, goede reis gehad??? Warm daar ?? Hoe reageert Ruben op de warmte???
Hier alles goed. H begint een beetje te tijgeren.
Eind vd week lekke op vakantie, heb er erg zin in. Kamperen in Luxemburg en lekker wandelen, hebben een ‘rugzakzitje’ gekocht.
En Snips, fijn dat ook het hartje er goed uit zag op de echo!!!
Hallo allemaal, iedereen met vakantie?
Ik heb gisteren weer controle gehad en alles was goed. Met 10 minuten stonden we weer buiten! Over drie weken mogen we weer komen.
Hoi Lieve meiden,
Sorry dat ik enige tijd niets meer heb laten horen!
Hier nog steeds geen veranderingen dus zit totaal niet lekker in me vel!!
Hopelijk begrijpen jullie me hierin…
Ik wil zo graag ook eens met goed nieuws komen
deze week verwacht in mijn menstruatie en op cyclus dag 3 bloedprikken en een binnenwaartse echo baha bah maar wat moet dat moet…
Vandaag moet me vriend ook weer zijn … inleveren! Natuurlijk duurt alles erna weer een aantal weken voor de uitslagen pfffff
Hoe gaat het met jullie?
liefs,
:hug: :hug: :hug: Prinses :hug: :hug: :hug:
Kan me helemaal voorstellen dat het nog niet uitkomen van jullie wens doorwerkt in alles. Kon ik maar wat voor je doen!!!
Veel sterkte EN GELUK met deze nieuwe ronde.
Yvonne, fijn dat alles nog steeds goed gaat! De controles komen nu steeds korter op elkaar, je wordt de controles vast ook nog wel een beetje zat. )al vond ik het op een bepaald moment ook wel weer een leuk uitje tijdens mijn verlof)
Wanneer ga jij met verlof?
Wij hebben een weekje gekampeerd in Luxemburg. Hidde heeft zijn kampeerdiploma meer dan verdiend!! Wat een kanjer. aan de overkant stond een stel met een jochie net een maand ouder en die huilde om de haverklap. En Hidde maar kletsen en lachen. Blablablapapapapa… Hidde is ´s nachts 2x huilend wakker geschrokken en was toen snel weer stil en verder kletste hij al vanaf 6u vrolijk iedereen wakker… Overdag zo´n 25 gr en s nachts 12… gelukkig had ik ook een dikke slaapzak voor hem mee!!
He meiden.
We zijn sinds vrijdagmiddag weer terug in 't land, na een supervakantie!
Geweldige villa, prachtig uitzicht, heerlijk eten, wat een fijn land, met lieve mensen, prachtige natuur en cultuur, echt SUPER!
Ruben heeft zich prima gedragen, ook tijdens de reis. De reis viel wel tegen hoor, pff wat een eind en wat een gedoe.
Hij gaat hard ineens ook, 3weken oudere kindjes om em heen doet wonderen tand 7 en 8 zijn door, hij ‘zegt’ papa en mama, en iets wat op “ja” en “mooi” lijkt :mrgreen: Eet flink door, schiet door maat 74 heen, en kruipt als een speer het huis door :inlove: En veelal ook met een voet steeds op de grond ipv zn knie, soort hink-stap-sprong haha
Helaas is ie wel flink ziek geweest op vakantie, 6e ziekte
Erg hoge koorts gehad, en flink last van diarree. Gelukkig ging het na 3dagen weer beter, en heeft ie van de uitslag geen last ofzo gehad.
Verder gelukkig geen last gehad van een jetlag :dance: We waren wel echt volledig afgedraaid, 38uur reizen is best vermoeiend
Foto’s volgen nog! :thumbup:
Prinses :hug: :hug: wat ontzettend balen meid. Ik duim gewoon voor je, ook voor jou is de tijd ooit daar :-*
Wave, ook zo’n fijne vakantie gehad dus :inlove: Altijd erg prettig als je eigen kind zich wel ‘gedraagt’
Propje, wat onwijs bijzonder dat jullie aan babyboom meedoen! :thumbup: :mrgreen: Ook voor jullie draaien mn duimen hoor!
Yvonne en Snips, de zwangeren onder ons :inlove: hoe is 't ermee?
Jullie weten beiden het geslacht las ik, maar vertellen niks :naughty: flauw hoor :mrgreen: nee natuurlijk jullie eigen keus :thumbup: ben gewoon erg nieuwsgierig aangelegd hihi…
prinses :hug: hoop dat je snel een wondertje bij je mag dragen :-*
Yvonne alles gaat lekker dus.
idd die controles stellen niet zoveel voor
Wave lekker op vakantie geweest.
Hidde zich goed gedragen,wat een kanjer!
Esthe fijn dat jullie zo genoten hebben.
Ruben ziek geweest,arme jongen.
Maar wel een spurt met van alles en nog wat gemaakt dus.
Ik krijg een zoon :inlove: (niks op fb,niemand mag het weten.)
verder gaat het allemaal wel goed hier.
Ben alleen zo moe.
Weet niet of ik het nog lang ga volhouden om 22 uur te werken.
Volgende week de kindjes naar school,krijg ik misshien wat meer rust.
Bedankt meiden!! Ik blijf ook onwijs duimen dat het een keertje raak is!!
Yvonne en Snips hebben jullie al buikfoto’s?
Wat super Snips een ventje :inlove: druk met namen verzinnen?
liefs,
Snips, wat leeeeuk weer een zoon! :inlove: Natuurlijk hou ik me stil op fb
Vervelend dat je zo moe bent, kan me goed voorstellen dat je je afvraagt of je het wel redt om al je uren te werken. Als de kinderen eenmaal weer naar school gaan, zal je het wel wat rustiger weer hebben thuis, en dus ook meer kans om lekker te liggen. Hopelijk valt 't allemaal mee :hug:
ik ben niet zo van de buikfoto’s.
ik heb overgewicht.
vind het zelf niet zo prettig om te showen