Stoppers van September 2010 kletsen hier! #5

Snips, wel een prettig idee dat ze dan extra goed kijken :thumbup: :slight_smile:

Weer afgevallen, heb je nog steeds zo last vd misselijkheid etc? :hug:

Thanks voor 't stemmen :inlove:

nee ik spuug al heel lang niet meer.

ik eet overdag normaal en het avondeten krijg ik bijna niet weg.

een paar happen en dan zit ik vol.

ik snoep ook bijna niet meer,dat zal ook wel schelen met de kiloā€™s.

Yvonne, nog gefeliciteerd!!!



EstHe, ik heb gestemde hoor!!!



Snips, van afvallen tijdens de zwangerschap kan ik me niet veel voorstellen. Ruim twintig kilo erbijā€¦

Niet teveel afvallen he?

Zie je op tegen de uitgebreide echo??

Heb je trouwens pas je banner aangepast? Heb nu pas door dat je al mama bent van twee grote kleintjes!



Idd; andere meiden, hoe isā€™t met jullie???

Propje, mooie trouwdag gehad???

Snips, gelukkig van de misselijkheid af. Wel vervelend dat je zo weinig kan eten, wordt je dan vaak ook zo futloos van :frowning: (heb ik tenminste dan)



Wave, dankjewel :inlove: :-*



Hier echt aan t aftellen tot de vakantie :dance: zo maar es een lijst maken van spulletjes die mee moeten, vooral voor de dingen van/voor Ruben :slight_smile:

Wave ik zie niet op tegen de echo.heb het bij de andere 2 ook gehad.

nee heb mijn banner al een geruime tijd geleden aangepast.

ik heb een zoon van 8 en een dochter van 4.

zij gaat na de vakantie naar school.ik heb dan straks alle tijd voor mijn kleintje.



Esthe ik wordt niet futloos.heb gewoon geen trekā€¦haha



morgen nog een half dagje werken en dan lekker 3 weken vakantie :dance:

Hihi, gelukkig heb je daar geen last van dan :wink:

Het heeft zo zn voordelen, minder trek hebben en wat afvallen. Je hoeft er straks iig geen kiloā€™s af te trainen :mrgreen:

En zolang de kleine genoeg van jou krijgt maakt 't toch ook niet uit :thumbup:



Heerlijk bijna vakantie! Succes dit laatste halve dagje!

@snips wrote:

Esthe ik wordt niet futloos.heb gewoon geen trekā€¦haha



morgen nog een half dagje werken en dan lekker 3 weken vakantie :dance:




Ha Snips, ik heb hier hetzelfdeā€¦! Ik heb weinig trek en lijk mijn gewicht ook nog nu te behouden of zelfs af te vallenā€¦? Ik eet inmiddels wel weer redelijk normaal volgens mijā€¦



Ook ik heb na vandaag 3 weken vakantieā€¦!! :dance: :dance: Eerst nog de zwangerschapsronde maandag (o.a. 20 weken echo) en dan woensdag echt vertrekkenā€¦ Heerlijk!!



EstHe, ik heb gestemd hoor. Ruben staat bovenaanā€¦!! :thumbup:



Propje, hoe was jullie huwelijksdag? Mooi weer gehad?



Prinses, het is erg stil bij jouā€¦! Hoe gaat het??

Jeetje Yvonne, wat schiet je al op :shock: :inlove: je bent gewoon al (bijna) op de helft! :thumbup:

Dankjewel voor 't stemmen :-*

Ja hij staat nog wel bovenaan, maar ben bang dat t niet lang meer duurt. Chris komt steeds dichterbijā€¦

Houd moed! :slight_smile:



Hoe gaat het met de andere dames? Propje? Prinses??

Yvonne, hoe was je 20wk echo???

Alvast een fijne vakantie!!!



Propje en prinses, ik ben ook erg benieuwd hoe het met jullie gaat!!!

Propje, hoe was jullie trouwdag?



Yvonne, hoe was de 20weken echo?



Prinses, hoe gaat 't meid? :-*



Wave, Hidde lekker aan t groeien?





Hier staat meneer heel de dag :inlove: aan tafel, tegen de bank, tegen een stoel, in de box. Zo leuk! Alleen valt ie soms ook hard, weet ie gelijk dat ie zich niet moet loslaten :oops: :angel:

hoi dames hier ben ik weer.

ik heb echt een heerlijke trouwdag gehad, ik heb super genoten en het is echt 1 van de mooiste dagen van je leven.

iedereen was er voor ons, daarna zijn we lekker 4 daagjes weg geweest even van elkaar genoten.



mijn man is er van overtuigt dat ik zwanger ben, ik heb wel last van huilbuien en reageer soms onverwachts onredelijk.

zelf durf ik niets te hopen, ik heb dan wel geen last van mn borsten wat ik normaal altijd heb als ik ongesteld moet worden.<br /> als ik van het weekend nog niet ongesteld ben dan ga ik testen.<br /> <br /> yvonne hoe was je 20 weken echo weet je al wat het is :oops:<br /> en ook al lekker vakantie, ik zit nu alweer af te tellen voordat ik aan het werk moet. gelukkig zijn het maar 2 dagen dus heb ik nog wel een beetje vakantie. ik heb maar 2 weken vakantie gehad maar met dit weer en alle tegenslagen die we alweer hebben voelt het niet als vakantie.<br /> <br /> eshte wat gaat dat snel zeg, voor je het weet zet hij zn eerste stapjes.

wave ik heb de foto gezien op het show forum mooi kindje hoor :smiley:

Propje, oh heerlijk meid, dat jullie zo genoten hebben van jullie dag!! :inlove: :dance: alsnog van harte met jullie huwelijk!!

Hoe hebben jullie het gevierd? Hadden jullie mooi weer?



Het zou natuurlijk kunnen dat je zwanger bent, spannend hoor! DƃĀ© maand had ik ook juist geen ā€˜klachtenā€™ die je bij een zwangerschap bedenkt, terwijl ik dat andere maanden juist wel had/dacht te hebben.

Ik duim gewoon weer keihard voor je :pray:

propje ik duim voor je :pray:

en fijn dat je zo hebt genoten op je trouwdag.



Esthe die Rubenā€¦wat een kanjer!



Yvonne hoe was je 20 weken echo?



hier komt de 20 weken echo ook dichterbij.

Ik mag de 27eā€¦spannend hoor.

Ik voel nog geen echte bewegingen,ben ook benieuwd waar mijn placenta ligt.

hoor wel regelmatig het hartje,met mijn angelsound.

verder gaat alles hier prima.

Heb lekker vakantie,dit is de 1e week van de 3.

Propje, hoe is 't nu? Ga je testen van t weekend, of heb je dat al gedaan? :pray: (mn duimen doen zeer ondertussen joh, duim me rot voor je :-*)



Snips, las gister op fb dat je 't eerste schopje gister voelde :inlove: super joh!

De 27e is ook al best snel! :slight_smile: lekker dat je dan weer even weer mag gluren he. Willen jullie weten wat 't wordt? En ga je dat dan ook vertellen? :angel:



Yvonne, je zal het niet meer lezen (weet niet meer precies welke dag jullie nu weggingenā€¦) maar wilde je nog een heeele fijne vakantie wensen :dance: De laatste met zn 2en, geniet ervan!!



Hier alles zn gangetje. Veel visite gehad deze week, alleen gister niemand haha.

Druk met dingen in huis doen, boel helemaal op orde voor we volgende week vertrekken. Gister de mee-neem-lijst afgemaakt, en begonnen met de eerste spulletjes verzamelen.

Fijne vakantie voor wie al onderweg is / bijna gaat!!!

EstHe, het kan niet anders of jij hebt daar zon; stuur je 'm hier heen??? Alvast bedankt!!!

Hier nog geen ongie te bekennen, maar voel wel dat het er aan zit te komen.

Heb dus ook niet getest.



Man lief was zo overtuigt hij wist het bijna zeker. Elke had elke keer kriebels in zā€™n buik als hij naar me keek. Maar nu begint mā€™n schouder alweer pijn te doen, een teken dat ik ongesteld moet worden.



Ik begin er behoorlijk de pest in te krijgen, we hebben besloten te wachten met IUI aangezien ik nu niet weg kan van het werk ivm met de zomervakantie. Het kan me mn baan kosten als ik nu weg moet. Dus we stellen het 1 maandje uit.

Wave, we vertrekken zondag, zal mn best doen wat zon deze kant op te sturen als ik er eenmaal ben :wink: Hoe gaat 't met jou mannetje?



Propje, wat vervelend dat jullie de iui een maandje moeten opschuiven. Maar je baan kwijtraken is ook geen optie natuurlijk :frowning:

Jammer dat je je menstruatie alweer voelt aankomen :hug:



Hier alles prima :slight_smile: Ruben staat dus. Vervelend is wel dat ie niks anders meer wil :roll: hij kan zich niet meer vermaken in de box, meneer wil alleen maar staan, heel de dag, vraagt veeel aandacht op 't moment. En dat is best vermoeiend, maar zal wel weer overgaan.

Dames het stroomt hier een beetje leeg. Erg jammer voel me best alleen zo van prinses horen we ook zo weinig. :frowning: niet dat er nu continu op zit maar probeer toch wel eens langs te komen. Denk dat ik maar moet gaat verhuizen naar wanneer het langer duurt.



Ik ben nu in elk geval begonnen met mā€™n IUI traject, morgen eerste echo hopelijk rijpen de eitjes allemaal goed en zijn het er niet te veel. Dan heb ik volgende week de eerste inseminatie. :pray: en hopelijk ook mā€™n zwangerschap :slight_smile:

ben vandaag terug gekomen van vakantie.



propje spannend hoor.

hoop dat je snel zwanger bent! :pray: