Stoppers van September 2010 kletsen hier! #5

Poeh he Propje :hug: dat kan nog een heel traject worden dus.

Hopelijk valt 't mee, en mogen jullie dmv IUI snel zwanger worden :hug: :-*

Fijn dat je goed hersteld bent van de operatie.

Propje, wat ontzettend fijn weer even wat van je te horen!



Gelukkig is alles goed gegaan… en nog fijner… dat je over een paar weken al een IUI gaat krijgen!! :dance: :dance: Helaas horen de minder leuke dingen er ook bij (prikjes geven, de pijn etc.), maar ik hoop gewoon voor jullie dat je nu snel zwanger bent en dat het allemaal de moeite waard is geweest. :thumbup: :inlove:



Prinses, hoe gaat het met jou??



Snips, jammer dat je steeds zo moet bent. Gaat het verder wel?



Buikfoto geplaatst. :inlove: :inlove:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5337131#5337131

@Yvonne77 wrote:

Propje, wat ontzettend fijn weer even wat van je te horen!



Gelukkig is alles goed gegaan… en nog fijner… dat je over een paar weken al een IUI gaat krijgen!! :dance: :dance: Helaas horen de minder leuke dingen er ook bij (prikjes geven, de pijn etc.), maar ik hoop gewoon voor jullie dat je nu snel zwanger bent en dat het allemaal de moeite waard is geweest. :thumbup: :inlove:



Prinses, hoe gaat het met jou??



Snips, jammer dat je steeds zo moet bent. Gaat het verder wel?



Buikfoto geplaatst. :inlove: :inlove:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5337131#5337131




Ik ga even spieken :inlove: :thumbup:

Mooi buikje al Yvonne :inlove:



Heb ook gelijk maar weer wat foto’s van Ruben geshowd!

Daar hebben we ons SF voor toch :mrgreen:

Mooie foto’s dames!!!



EstHe, geniet je er nog wel van dat je weer helemaal opgeknapt bent?



Propje, hoop op mooi weer op je bruiloft!! Welke dag is het???



Hidde werd van de week een keer om 6.15 uur gillend wakker. Meteen naar zijn bedje gesprint, het klonk gewoon niet goed.

Bleek dat z’n neus behoorlijk verstopt zat en zelfs van knuffelen werd hij niet stil, dus maar bij ons in bed genomen, rechtop.

En dat hebben de overburen geweten hahaha. We hadden er niet aan gedacht dat ons raam open stond…

Ach, ze horen nooit wat dus ik zit er niet mee hoor.

Nu Hidde aan de zoutoplossing is gaat het beter.

We gaan toch maar wel een IDkaart voor H halen; als het dit weer blijft dan gaan we wel iets verder weg op vakantie!!



Wie is er al aan het aftellen en gaat bijna op vakantie???

Wave, ik ben weer helemaal opgeknapt hoor :thumbup: :-* moest zelfs even denken wat je nu bedoelde :lol: nergens last meer van.

Wat sneu voor H.idde dat ie zo verkouden is :hug: beterschap voor em!

Als je een id-kaart wilt voor em, moet je wel even rekening houden met een evt langere wachttijd ervoor als anders, aangezien iedereen een kaart/paspoort voor de kinderen moet aanvragen. Een tip :slight_smile:



Wij hebben een paspoort voor Ruben, nog 4weken dan gaan we heerlijk op vakantie naar Bali :dance:

Jammer dat 't hier toch vaak erg stil is…



Alles goed met julie? :-*

Wave, gelukkig gaat het alweer beter met Hidde. Paspoort al gehaald?



EstHe, Bali lijkt mij ook zalig!! 8) 8)



Wij gaan over anderhalve week lekker naar Gran Canaria. Eerst op maandag de 20 weken echo, twee dagen later op vakantie… :dance: :dance:



Wanneer en waar gaan jullie met vakantie heen?

Oh Gran Canaria, heerlijk ook!! En zo lekker snel ook al :thumbup:

Spannend hoor, de 20 weken echo. Willen jullie ook weten wat t geslacht is?

Lekker hoor, Bali en Gran Canaria!!!

Yvonne, wanneer heb je de 20wk echo precies?? Spannend!!!



De IDkaart voor Hidde is aangevraagd.

Denk niet dat hij over een jaar of 2 nog op de foto lijkt…



Wij houden van kamperen en dan kun je met een IDkaart ver genoeg haha. Waar we heen gaan? Ergens waar dan de zon schijnt, meestal met bergen en water in de buurt. En nu dus ook waar je met een wandelwagen uit de voeten kunt.

Kan nog alle kanten op!



Arm jochie, heeft gister op het KVD helemaal niet z’n halve boterhammetje gehad! ’ Ohhh mocht hij dat al? O dat stond niet op het bord, dan had ik even in zijn mapje moeten kijken…’

Dus…

nou ja, H lachte er niet minder om, maar toch… als de vaste mensen er niet zijn…

Had ik al gezegd dat we toch een andere gastouder voor na de zomer hebben? Afgelopen vrijdag kennismaking gehad, wat een lieve vrouw zeg!! Wil max. 4 kids per dag hebben, want anders vindt ze dat ze ze niet genoeg aandacht kan geven. Dus niet zo een die belust is op het maximale inkomen, maar echt voor de kids gaat!



Fijn weekend allemaal!!!

Oh wat klinkt dat ook heerlijk! Gewoon daar waar het mooi weer is, met water en wandelen, super fijn!

Haha ik vind het ook zo raar dat kinderen ook 5jaar ermee moeten doen (paspoort iig) Wij hebben een foto van toen een halfjaar was :roll: alsof ie daar nog op lijkt als ie 4jaar is :wall:

Zorg dan dat er voor kinderen ieder jaar een andere foto op kan ofzo. (zal wel te duur zijn, snap ik ook wel, maar dit vind ik ook niet handig bedacht…)

Ennuh, waar blijven de foto’s van Hidde? Ben wel benieuwd naar je mannetje :inlove:





Gister wilde Ruben niet slapen :shifty: uiteindelijk hadden we em om 23uur stil, pff… Lastig steeds weer hoor.

Wave, wel sneu dat H. zijn boterhammetje niet heeft gehad. Ik neem aan dat hij wel iets anders te eten heeft gehad…?



ID kaart voor kinderen ook 5 jaar geldig? :shock: Afhankelijk hoe bij ons de bevalling verloopt en hoeveel zin we hebben staat er voor ons begin januari ook nog een vakantie op de planning, dus dan is het écht nog een baby op de foto…!



Wat heerlijk dat je zo’n goede oppasmoeder hebt gevonden en dat het zo goed klikt!! Woont ze nog een beetje dicht bij huis? Lijkt mij helemaal ideaal…!



9 juli heb ik 's ochtends een controle bij de VK en begin van de avond de 20 weken echo in het ziekenhuis. Ja, we willen wel weten wat het wordt. (Zelf heb ik al vanaf dag 1 een voorgevoel voor geslacht, wellicht klopt het ook nog… :lol: )

Hehe, het is gelukt!!!



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5340301#5340301



2 foto’s, als de link hierboven werkt moet je ook ff op de pagina er voor kijken.



EstHe, vervelend dat Ruben zo slecht slaapt. H wil steeds vaker z’n slaapje tussen 4 en 5 overslaan, maar dan is hij wel heeeel erg moe om 7u. 's Avonds is slapen nooit een probleem (so far)

Sterkte!!!



Yvonne, ik dacht heel sterk dat het een meisje zou worden…

ID en paspoort zijn voor kids ook 5jr geldig

Wave, ik ga je foto’s zo kijken :inlove:

We hebben een hele periode gehad dat ie prima sliep, vervolgens kwam in zo’n fase dat ie steeds maar huilde, huilde, huilde :roll: en niet wilde eten.

Gelukkig was 't nu ook maar eenmalig. Gister is ie om 19.30 naar bed gegaan, doorgeslapen tot vanmorgen 8.45 :shock: :inlove:

En wij dus ook heerlijk uitgeslapen :thumbup:



Yvonne, ik had ook heel sterk een voorgevoel, voor een jongentje. En dat klopte dus :inlove: Leek me stiekem ook ‘leuker’ dan een meisje, weet niet precies waarom. Nouja niet leuker, maar wel anders. Ben zelf ook niet zo ‘meisje-meisje’ zeg maar :wink:

Ja dan is de kleine idd nog echt een babietje op de foto, vind 't echt heel raar hoor dat kinderen 5jaar met dezelfde foto moeten doen.

Wat voor vakantieplannen hebben jullie voor januari?



Hier vanmorgen de prik gehaald voor de vakantie.

Prachtig weer heel de ochtend, maar we waren er dus niet, in de auto etc.

En nu we thuis komen is de zon weg :frowning:



Leuk weekend meiden :-*

Hier een heerlijke verjaardag gehad gisteren. Erg druk, maar ook erg leuk!! Ik ben enorm verwend.



Sterretje, je mag mijn leeftijd aanpassen in het lijstje… :wink:

Yvonne, fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad! En nog van harte :-

Ohja, Sterretje doet het lijstje bij je maandmama’s, mij mag je wel EstHe noemen :wink: :-

Oeps, verkeerde aangeschreven… :oops:

@Yvonne77 wrote:

Oeps, verkeerde aangeschreven… :oops:


Maakt niks uit hoor :-*

He meiden.

Ruben doet mee aan ‘kindje van de maand’ :inlove: zouden jullie op em willen stemmen? :thumbup:

gister bij de vk geweest.

ligt goed op groei.

ik ben weer 3 kilo kwijt…nu in totaal 7 kilo kwijt.



27 juli een GUO.ik heb een broertje die is overleden aan een hartafwijking,dan kom je gelijk in aanmerking voor een zeer uitgebreide echo.Daarvoor moet ik naar het WKZ.



verder groeit mijn buik nog niet echt hoor.

voel wel af en toe iets bewegen,volgens mij.





Esthe ik ga stemmen!!



Yvonne nog van harte!!



Wave lekker manneke hoor!



hoe is het met de rest?