Stoppers van OKTOBER 2006

Pendelen, dat had ik ook nog nooit gehoord, maarre Poeh als je dat ook voor mij wilt proberen :shifty: Je zal het wel druk krijgen dan met alle kids zo achter elkaar! LAten we maar hopen dat het uitkomt dan :pray:

Patricia, werkze vandaag! En wel lekker dat de bloeding heeft doorgezet, weet je tenminste hoe of wat :thumbup:

Wawa: gaat het al beter met jullie dreumes??

Nathalie: Wat schattig dat Isabel dat al allemaal zegt :inlove: :inlove: Drukte is nu voorbij…Gezellig, tja soms wel en soms niet…Zijn niet de makkelijkste kids en de oudste zit in de puberteit :shifty: Maar ik heb me er doorheen geslagen…

Ohhhhh kom vanaaf terug, er zit iemand (een kleine dreumes) voor op de salontafel :thumbdown: :eh:

:-*

Nou Poeh, ik heb je de benodigde gegevens gestuurd. Ben erg benieuwd.

Ik hoop heel erg op een jongetje (voor zover je mag hopen natuurlijk) maar mijn gevoel zegt juist dat mijn eerste kindje een meisje zal worden.

Ik zou daar niet minder gelukkig mee zijn hoor!

Liefs, patricia

Charissa, zou je mij een pb willen sturen met naam achternaam en jou geboorte datum dan zal ik zodra je mij dat gestuurd hebt ook voor jou pendelen :slight_smile:

Thanx Poeh!

Ik ben benieuwd of het uitkomt! :smiley: :smiley:

We shall see! :mrgreen:

Bedankt Poeh! Ben ook zeer benieuwd of het uitkomt!

Liefs, Patricia

Wel een drukke maand in december :wink: :mrgreen: :mrgreen:

hahaha idd, als het uitkomt kunnen we in de 9 maanden mama,s nog gezellig doorkleppen :smiley:

Inderdaad, maar ga zowieso toch iedereen die hier in het topic schrijft in de gaten houden :mrgreen: :mrgreen: :shifty:

Dus dan weten jullie het alvast :wink: 8)

Peetje: Hoe is het nu met jou???

Gaat goed, nog steeds wat onwerkelijk…Moe en met vlagen misselijk, verder helemaal ok. Ow ja, en honger als een bouwvakker! :mrgreen:

Ik las ook al op een ander forum over pendelen…wat is dat precies?

VErder alles oke, ben druk aan het studeren heb 6 tentamens over 2 weken, 3 per week. :? Maar t gaat me lukken…

Haha, iedereen in de ban van het pendelen van Poeh! :mrgreen: :thumbup:

Lees net ff een pagina terug, staat dus beschreven wat het is, :oops: …enne Poeh mag ik je ook een pb sturen?

Hallo, allemaal!!! Jeetje, wat is er veel terug te lezen zeg!! Ik vind het ook knap dat iedereen op verhalen reageert van bladzijdes terug. Vergeef het me, ik haal veel mensen nog door elkaar, omdat we nog niet zo lang schrijven. Dat is echt geen desinteresse, maar ik ben daar gewoon niet zo goed in…Sorry. :oops:

Hoop dat het goed gaat met iedereen. Hier en daar zekerheden en onzekerheden. Spannend hoor. Bij mij geen van beide. Wel zo rustig.

Fijn dat het nog steeds goed gaat Peetje!.

Chrisje, ik was benieuwd wat voor studie je doet. (Of had je dat al verteld…?)

Ja, ik lees nou net jouw schrijven, Charissa, maar het lijkt mij ook een raar idee dat wij hier een tijdje lief en leed delen, maar dat we misschien wel over een aantal maanden verspreid uitgerekend zijn. Dan klets je weer bij andere maandmama’s verder. Ik zou het dan ook wel leuk vinden om iedereen nog een beetje te blijven volgen, denk ik.

En Poeh, mag ik ook mijn gegevens sturen? Ik zou het heel leuk vinden als je voor me wilt pendelen. Kunnen we daar ook niet een overzichtje van maken van iedereen? :lol:

Ik schrijf straks nog even. Moet het 1 en ander doen.

Groeten!!

Als het allemaal uitkomt wordt het inderdaad een gezellig drukke maand in december! Mijn vriend is in december jarig, zou een leuk verjaardagkado zijn! :stuck_out_tongue: Of kerstkado voor mijn ouders :stuck_out_tongue: En een leuk kado voor mijn eigen verjaardag in september :stuck_out_tongue:

Of draai ik nu te veel door? Ik word er helemaal zenuwachtig van joh!

Zou leuk zijn met zijn allen tegelijk.

Peetje, ook voor jou alles spannend. Fijn dat je je zo goed voelt!

Chrisje, wat voor tentamens heb je dan? Welke studie volg je?

Pino, jij schrijft: Quote:

Je bent uitgerekend op: 1 augustus 2007

Je bent nu: 1 dagen zwanger

Haha, zo maf… eigenlijk kún je nooit minder dan twee weken zwanger zijn, omdat die bevruchting dan nog helemaal niet is geweest.

Is toch eigenlijk ook raar? Dan ben je het ene moment niet zwanger, en het volegende moment ineens al 2 weken?

Ik snap het niet zo goed…

Liefs, Patricia

Als ik het goed heb komt het sowieso doordat je vanaf je laatste menstruatie telt. Dus 1 dag zwanger kan niet, want op het moment dat je het ontdekt (1 dag overtijd bijv.) dan rekent 'men ’ dat je al 4 weken zwanger bent. En in principe kun je zwanger raken vanaf je eisprong (of een paar dagen ervoor.) 2 weken daarna zou je dan ongesteld worden maar die blijft uit. Dan ben je dus een week of 2 zwanger in werklijkheid. Natuurlijk zou je ook vlak voor je ongesteldheid zwanger kunnen raken, ondanks dat die kans veel kleiner is. Het is een vriendin van mij overkomen. Bij ons eerste kindje wist ik zelfs de verwekkingsdatum en toch reken je niet vanaf die datum. Raar eigenlijk he? Ze werd uiteindelijk 4 dagen voor de datum geboren, dus blijkbaar zit er een soort natuurlijke logica in die zelfs een ongeboren kind door heeft.

Ben nu echt even weg…

@mamalena wrote:

Ja, ik lees nou net jouw schrijven, Charissa, maar het lijkt mij ook een raar idee dat wij hier een tijdje lief en leed delen, maar dat we misschien wel over een aantal maanden verspreid uitgerekend zijn. Dan klets je weer bij andere maandmama’s verder. Ik zou het dan ook wel leuk vinden om iedereen nog een beetje te blijven volgen, denk ik.

Ik denk dat ik toch ook wel hier blijf meeschrijven…Je weet nooit hoelang het duurt bij iedereen en zo kan je iedereen een hart onder de riem steken waar nodig is…

Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger, maar je weet het maar nooit… :?

Een lijstje met de pendeldata is wel grappig, kunnen we kijken of het een beetje uitkomt :mrgreen: Ik pin me er niet op vast, maar ga uiteraard wel die maand alles goed in de gaten houden bij mezelf en moet maar veel gaan klussen :thumbup: :lol: :lol:

Mamalena: maakt toch niet uit als je niet op iedereen reageert… ik vergeet hoogstwaarschijnlijk ook wel eens iemand :shifty:

:-*

@pino wrote:

Haha, iedereen in de ban van het pendelen van Poeh! :mrgreen: :thumbup:

:oops: :oops: nou hoop ik maar dat ik er niet bij iedereen helemaal naast zit, ik hoop ook dat jullie het pendelen wel met een :wink: nemen want al geloof ik er wel in, ik ga er niet van uit dat je met pendelen altijd goed zit.

Chrisje, natuurlijk mag jij je gegeven ook sturen dan pendel ik morgenvroeg voor jou :slight_smile:

Mamalena, ook voor jou wil ik met plezier pendelen stuur me net als de anderen een pb en dan zal ik voor jou ook morgen pendelen :slight_smile:

Net als Charissa en Mamalena hoop ik ook dat wij elkaar kunnen blijven volgen ook als we niet rond de zelfde tijd zwanger raken.

Ik mis alleen nog wat NOD-jes…vind dat altijd zo spannend, die datums…

Charissa is er al bijna…hoe voel je je???

het lijkt mij inderdaad zowieso leuk om met dit clubje verder te kletsen, ongeacht wanneer iedereen zwanger raakt.

Ik weet mijn NOD dag niet. Maar als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen (wat ik niet zeker weet) zou het 19 november zijn.

Liefs, Patricia

Tadadaadaa…De studie die ik vog is voor leraar basisonderwijs. Zit in mijn 5de en hopelijk laatste jaar. Ben er hard voor aan het werk. Heb 1 jaar lang niks gedaan tijdens de zwangershap en bevalling. Sasja gaat nu 2 dagen in de week naar het kdv zodat ik kan studeren en 's ochtends stage kan doen voor de mino.

Ik moet alles klaar hebben in maart omdat ik dan mijn afstudeerstage in Brazilie ga doen. Vandaar 6 tentamens, het zijn de laatste…