Stoppers van OKTOBER 2006

6 oktober wel onregelmatig ongesteld al lijkt het erop dat de laatste 3 maanden toch een beetje regelt…

Maar dan loop je de kans dat je in Brazillie zwanger bent…?

Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen zou mijn nod 3 november zijn.

Ja idd. Mijn vader woont daar en heb er zelf ook gewoond. Tijdens de zwangerschap van Sasja ben ik er ook geweest.

Ik ken de taal en cultuur behoorlijk goed.

Het scheelt enorm, anders had ik nog een half jaar studievertraging gehad en had ik de stage in Nederland moeten doen een half schooljaar 2 dagen in de week en nu zijn het 7 weken stage en 2 weken voor voorbereiding en vakantie…

Patricia, bij de meeste vrouwen is de ei-sprong 10 tot 16 dagen na de eerste dag van de menstruatie. Dit kan bij jou dus wel anders zijn. Ik zou gewoon veel klussen :mrgreen:

Pino, ik heb ook al gekeken wanneer ik ongeveer uitgerekend zou zijn, als ik idd zwanger zou raken de eerste maand. Erg he? Maar ja, positieve instelling is altijd goed.

Chrisje, eigenlijk weet ik nog heel weinig van je. Ik ben wel benieuwd :mrgreen: Waarom Brazilie???

Mamalena, ik vind het ook wel vreemd, dat we nu een band aan het opbouwen zijn en straks misschien opeens ergens anders schrijven.

Schrijven jullie trouwens nog ergens anders? Ik heb een tijd geleden bij winterkids geschreven, maar het lukte niet echt om het goed te volgen.

Ik heb nog steeds zwangerschapskwaaltjes, maar testen heeft helaas nog geen zin. Verder heb ik het erg druk. Dus deze week even weinig berichtjes van mij. Vrijdag en in het weekend weer meer tijd. Hoop ik :roll:

Chrisje, ik zie nu pagina 13. Antwoord is vast, omdat je vader er woont. :mrgreen:

@Peetje wrote:

Charissa is er al bijna…hoe voel je je???

Gewoon zoals altijd, geen kwaaltjes, niks nada noppes…geen zwangerschap voor mij deze maand…Nu eerst maar wachten op de duiveltjes :evil:

pfffff Chrisje, zoveel weken in Brazilië dan, neem je Sasja en je man/vriend dan mee???

Ik schrijf bij de mei-mama’s 2006, verder reageer ik her en der wel eens op een topic. Ik schrijf bewust niet bij de juli 2007 mama’s. Dat kan ik toch allemaal niet bijhouden (heb al moeite 't hiero bij te houden…)

@Wawa wrote:

Schrijven jullie trouwens nog ergens anders? Ik heb een tijd geleden bij winterkids geschreven, maar het lukte niet echt om het goed te volgen.

Ik schrijf bij de winterkids/deugnietjes 2005 :mrgreen: (net als Pino :mrgreen: ), alleenstaande moeders (ivm de tijd dat ik apart van Theo woonde) en verder overal en nergens...Bij 'alleenstaande moeders' blijf ik ook schrijven omdat je toch evengoed in een korte periode veel met elkaar deelt.....

Spannend trouwens Wawa, nog steeds kwaaltjes!

Charissa, jammer geen zwangerschap deze maand voor jou. Ik herkende je inderdaad al van winterdeugnietjes. Ik stuur je even een PB :mrgreen: Voor de andere meiden: niets geheimzinnigs hoor. Als je het wil weten, zeg het dan maar, dan stuur ik dezelfde PB

Brazilie idd omdat mijn vader er woont en ja Sasja gaat met mij mee en manlief komt 4 weken langs.

Ik ga naar een Nederlandse kolonie daar en ik ken vrijwel iedereen omdat mijn vader er woont. Het wordt/is wel druk maar ik heb er zo wel een goeie stok achter de deur. Ik moet het afronden omdat de ticket al gekocht is… :lol:

Hee dames, ik ga slapen, tot gauw maar weer.

@Chrisje wrote:

Hee dames, ik ga slapen, tot gauw maar weer.

Slapen??? Klussen, als ik naar je ticker kijk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Lekker Chrisje, dat Sasja mee gaat en dat manlief ook nog langskomt :thumbup: Slaap lekker!

Wawa: pb gelezen :thumbup: :smiley:

Ik ga nog even een stukje Herman Helpt kijken en dan duik ik ook mijn mandje in, morgen weer werken dus weer vroeg op… :zzz: :zzz:

Kom vast morgen nog wel langswaaien aangezien ik alleen zit dan :mrgreen:

Hier hetzelfde plan. trusten :zzz:

Wauw Chrisje, Brazil!!! Wat een reis. Gaaf hé! Knap trouwens dat je deze studie erbij kan doen. Is wel knap druk denk ik!

Wawa, toch wel spannend, al die kwaaltjes! Wat denk je zelf?

Ik schrijf trouwens nergens anders. Joh, ik heb al bijna geen tijd om dit bij te lezen en te schrijven. Ik werk op ma, di en wo, dus die dagen ben ik niet veel online.

Ik zal trouwens m’n NOD even door-pb-en.

Dag dames,

Ik merk al weer dat ik echt op de verkeerde tijden hier langskom. Heb net het hele verhaal gelezen, maar ik heb denk niet dat ik op iedereen kan reageren. Er is al weer zoveel gezegd!!

Chrisje, wat ontzettend goed van je dat je nu nog studeerd. Knap dat je afmaakt wat je graag wilt. Denk dat veel moeders ook wel zouden willen maar het niet aandurven, tenminste ik ken er een paar. Spannend die tentamens. Je zult er ook wel de nodige uurtjes voor moeten blokken. Nou, in elk geval succes!!

wawa, spannend hoor! Je hebt dus nog steeds allemaal kwaaltjes? Zou wel heel super zijn als jij deze maand ook zwanger bent. Dan was oktober wel een vruchtbare maand!!

Alle andere meiden, sorry als ik me niet persoonlijk tot jullie richt, maar zie dat nu even niet zitten.

Hopelijk volgende keer beter.

Welterusten voor degene die hun bed opzoeken.

Liefs Tilly

Tilly, don’t worry. Niemand vraagt van je of je op iedereen wilt reageren toch? Doe ik ook niet hoor, maar ik lees natuurlijk wel alles.

Ik schrijf verder nergens anders mee. Niet zo’n behoefte aan ook.Overal wordt toch ongeveer hetzelfde besproken en ik vind het leuker om me alleen op deze topic te richten. Ik lees af en toe wel wat hoor her en der…

Ik ga ook mijn bed opzoeken. Klussen zit er nog even niet in, ik heb nog steeds last van hevige bloedingen.

Weltrusten meiden!

Liefs, Patricia

@patricia26 wrote:

Tilly, don’t worry. Niemand vraagt van je of je op iedereen wilt reageren toch?

Ben ik het mee eens! :thumbup: Soms heb je gewoonweg ook geen tijd om te reageren en wil je misschien wel je verhaal doen, so be it…Niemand die je raar aankijkt hier hoor :-

Allemaal al wakker, of nog in diepe coma?? Ben dus aan het werk, en het is saaaaaaaaaaaaaaaaaiiii hier. Ligt wel een berg werk, maar daar heb ik drie dagen voor :mrgreen: :mrgreen:

Ik werk dus op woensdag, donderdag en vrijdag maar kom altijd even spieken op mijn werk. De ene keer dus meer dan de andere keer. hangt helemaal van de drukte af hier :wink:

Nou tot later meiden!

:-

zo’n forum. Gezellig zo met elkaar brabbelen. Ja flink aan het klussen de laatste tijd, maar gisteravond, nee dat ging niet zo. Van handwerk raak je niet zwanger :lol: :frowning: :oops:

Ach ja, zal je zien nu net de kans gemist. :think:

We zullen zien…

Tilly, Ja ik studeerde dus al voordat ik zwanger werd. Ben inmiddels 31 en weet dat ik de hersens ervor heb en wil graag ook wat meer centjes, en ja daar kan ik toch t beste zelf voor zorgen…Manlief heeft wel een vaste baan maar dat is ook geen vetpot, wel vindt hij zijn werk erg leuk dus ja die veranderd niet,haha. Nu ff heel druk voor straks wat relaxter leven…

Hoi allemaal,

Ik heb vandaag heerlijk uit kunnen slapen. 8)

Moest ook wel, want vanavond moet ik tot 01.30 uur werken. De rode duivels zijn nog niet verdwenen, dus ook vannacht zullen we waarschijnlijk weer niet klussen. Vanaf morgen t/m zaterdag heeft mijn mannetje nachtdienst, dus ook dan komt er waaarschijnlijk weer niets van! Beetje jammer.

Ik heb gedroomd over de pendel van Poeh! Zwanger van een zoon in december! :stuck_out_tongue: Hoe bedoel je obsessie?? Ik probeer me natuurlijk niet teveel aan die pendel vanst te houden…maar toch…

Ik heb uitgerekend, als ik nu 2x een cuclus van 28 dagen heb, dan zou ik een positieve test hebben op 17 december, en op de 18 is mijn vriend jarig. Zou toch wel erg leuk zijn! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Maargoed, we zien allemaal wel.

Chrisje je hebt helemaal gelijk wat die studie betreft. Mijn vriend en ik hebben ook alle2 een vaste aanstelling, maar toch is het geen vetpot. Alleen zijn wij allebei te lui om een studie te gaan doen…Op een of andere manier toch niet gemotiveerd. Misschien ook wel omdat wij het allebei erg naar onze zin hebben in onze huidige functie en eigenlijk helemaal niet van baan willen veranderen…We zullen het dus maar moeten doen met wat we hebben! Maar we klagen niet hoor, er zijn mensen die het veel slechter hebben.

Nou fijne dag allemaal!

Liefs, Patricia

P.S. Poeh, nog een vraagje voor jou. Jij zet in je onderschrift ‘1x zwanger …’ Betekent dat dat je pendel zegt dat je echt maar 1x zwanger zult zijn?