Stoppers van OKTOBER 2006

nee ik heb alleen voor mijzelf gependeld en wil het ook nog door een ander laten doen, wie weet zegt die wel januarie.

Mocht dat zo zijn dan komt er in mijn onderschrift ook 1 x zwanger in januarie te staan :wink:

Vanmorgen had ik het druk maar ik ga nu voor Mamalena en chrisje pendelen :slight_smile:

Spannend! Misschien worden we wel (bijna) allemaal decembermama’s! Ik hoop het zo…

Patricia

Volgens mijn pendel worden wij niet allemaal december mama,s maar erg ver uit de buurt ligt het niet :wink:

Volgens de pendel van Poeh raak ik in Januarie zwanger van een jongen…

Leuk, leuk, afwachten maar…

Leuk leuk maar vooral spannuuuuuuuuund! :smiley:

Poeh heeft het er maar druk mee hihihihi…en wel een boel jongens zeg 8)

He Patricia, mijn mannetje is ook de 18e jarig in december :lol: :lol: :lol:

Ow wat grappig! Fijn he zo net voor alle feestdagen… :?

Hij viert het ook nooit, omdat wij altijd aan kerst doen…Zodra Loïs echt beseft dat Papa jarig is gaat hij het vieren, eerder niet…Hij krijgt een extra cadeau met kerst, en misschien wel eerder :wink: :mrgreen:

Hoi dames,

Als al dat pendelen van Poeh uitkomt dan zullen er inderdaad heel wat jongens geboren worden. Gezellig hoor en jongetjes zijn natuurlijk héél leuk :wink:

Ik ben echt even uitgekeken op deze herftsvakantie. Ach thuis zitten is best lekker hoor, maar als het een weekje is dan ben ik het al snel zat. 'k Ben gewoon even helemaal m’n ritme kwijt ofzo. Werken is dus nog helemaal niet zo gek voor mij en dat mag volgende week weer!!

Zodra ik aan het werk ben wil ik natuurlijk weer vakantie :roll: Het is ook niet gauw goed hè.

Ik moet altijd erg zoeken naar een ander ritme als ik ineens extra dagen thuis zit. Gek hè?!

Charissa, nog druk aan het werk. Is je grote stapel al wat minder groot geworden? Acg je hebt nu nog ongeveer 2,5 dag, toch? Werkse nog even.

Patriacia, jij ziet het wel zitten hè een zoon!! Nou meid, ik hoop het van harte voor je! :-*

Chrisje, echt wel groot gelijk dat je dan je studie afmaakt. Succes er maar weer mee!!

En poeh, bijna uit gependeld? Je hebt het er maar druk mee!

Ook is zit vooral op dit forum en dat is al druk genoeg, want we beppen er wat af met z’n allen. Tuurlijk spiek ik wel eens ergens anders, maar actief meedoen wil eigenlijk alleen hier.

Meiden, tot later maar weer.

Liefs Tilly

Ja Tilly, een zoon zie ik inderdaad helemaal zitten! Ik heb altijd al graag een jongetje gewild, weet niet zo goed waarom. Mijn gevoel echter heeft altijd gezegd dat mijn eerste kindje een meisje zal zijn. Vandaar dat ik ook zo verrast ben door de pendel van Poeh!

Natuurlijk zal ik met een meisje net zo gelukkig zijn hoor, begrijp me niet verkeerd!

Liefs, patricia

Misschien stom, maar kan iemand mij uitleggen wat nou precies die rode en groene vlakken in de banner betekenen?

Patricia de pendel veraste mij ook, ik heb altijd gedacht dat mijn eerste een jongetje zou zijn en volgens de pendel worden het 2 meiden…

Natuurlijk vind ik meisjes ook leuk maar ik zou wel even aan het idee moeten wennen.

Mijn vriend denkt trouwens dat de pendel gelijk heeft omdat hij er van overtuigt is dat zijn eerste een meisje wordt…

Nou ja we zien het vanzelf wel of niet dan??

Tilly, ik begrijp heel goed dat je nu een heel ander ritme hebt dan als je moet werken en thuis zitten is ook niet alles…

Mijn vriend weet niet eens dat ik op dit forum kom, laat staan dat ik hem over de pendel vertel! Als het allemaal uitkomt laat ik het hem wel lezen.

Hij vind dat ik er veel te veel mee bezig ben. Hij denkt ook dat juist daardoor een zwangerschap uit kan blijven. Soms denk ik zelfs dat hij het eigenlijk helemaal niet wil. Dat hij akkoord is gegaan met de verwijdering van mijn spiraal omdat ik het zo graag wil. Maar toch, als ik hem daarnaar vraag zegt hij dat dat niet waar is en dat hij ook graag wil. Hij heeft er alleen niet zo’n haast mee zegt hij…

Aaarrrghh! Mannen! :shock: :sick: :evil:

Liefs, Patricia

Mijn vriend weet wel dat ik hier lees, weet ook dat ik pendel, maar hij vind wel dat ik er een beetje te veel mee bezig ben.

Gelukkig zegt hij er geen haast mee heeft, maar hij zegt het komt wanneer het komt en je kan beter rustig blijven.

Nu moet ik zeggen dat hij deze week wel ineens met de vraag kwam wat ik van een bepaalde jongens naam vindt dus ik denk dat hij er stiekem ook wel erg naar uit kijkt :slight_smile:

Patricia :hug:

Poeh :hug: :slight_smile:

Mijn vriend komt ook af en toe wel met namen thuis…Dus dat is eigenlijk weer heel tegenstrijdig. Kreeg net trouwens een telefoontje van het ziekenhuis. Omdat ik hartpatiente ben zal ik tijdens mijn zwangerschap extra onder controle blijven en heb ik ook andere medicijnen voorgeschreven gekregen van de cardioloog. Nu belde een gyn, die wil me graag zien en eea op een rijtje zetten :shock: Hij heeft via mijn cadioloog vernomen dat mijn spiraaltje eruit is.

Zal wel met mijn medicijen te maken hebben. Wel fijn hoor dat ze me zo goed in de gaten willen houden, maar ook wel een beetje spannend.

Liefs, Patricia

Patricia, ik begrijp dat het spannend is maar het is toch ook erg fijn dat ze jou zo goed in de gaten gaan houden…

Hier net wat raars, ik had een stuk of 5 emailtjes dat ik hier pb tjes zou hebben en ik ga kijken en helemaal niks :? :?

Patricia, fijn dat ze je extra in de gaten willen houden. Heb je iets ernstigs met je hart?

Ik ben enorm moe. Geen idee meer of ik zwanger ben. Nog een ruime week en dan weten we meer.

Wat raar Poeh?? Ik heb heel vaak dat ik geen email krijg als hier iets nieuws gepost is… Hoe is het trouwens met jouw kwaaltjes?

Wawa, ook voor jou is het erg spannend.

Ik mankeer niets ernstigs hoor! Althans, zo ervaar ik het zelf niet. Ik heb 6 jaar geleden een hartinfarct gehad. Maar ben er helemaal bovenop en merk er verder niets van hoor! Behalve dan dan ik levenslang medicijnen moet gebruiken, omdat mijn hart toch wel een beschadiging heeft opgelopen.

Op dit moment zie ik het eigenlijk alleen maar als een voordeel, omdat ik als ik zwanger ben meer controles krijg :wink:

Hier zijn de rode duivels nog steeds actief…

Liefs, Patricia

Jee Patricia, voor mij als buitenstaander klinkt dat eerlijk gezegd wel heftig.

Tsja, het is ook best heftig natuurlijk, maar zelf heb ik dat nooit zo ervaren. Het is toendertijd ook allemaal een beetje langs me heen gegaan denk ik. Het is voor mijn ouders en vrienden/familie denk ik erger geweest dan voor mijzelf. Ik ben ook nooit bang geweest en heb me nooit zielig gevoeld. Ik heb ook gewoon geluk gehad dat ik er goed bovenop ben gekomen en dat ik nu helemaal geen beperkingen heb.

Voordat mijn mirena eruit ging heb ik allerlei belasting testen moeten doen, om te zien of mijn hart een zwangerschap uberhaupt aan zou kunnen. Dat is allemaal goed gegaan en de artsen voorzien geen problemen. Maar wel extra controles dus, wat ik ook wel fijn vind.

Als ik 7 maanden zwanger ben zal bekeken gaan worden of mijn hart het nog ‘trekt’. Mocht blijken dat het allemaal te zwaar voor me wordt zal ik, als de baby rijp genoeg is, ingeleid worden.

Maargoed, zo ver is het nog laaaaaaaaang niet :lol:

Liefs, patricia