Dat er voor ons allemaal maar veel beschuiten met muisjes in het verschiet mogen liggen! :mrgreen:
Aanvullingen mogen naar mij, dan pas ik het aan. Pff, dat viel nog niet mee zo’n tabelletje haha ik liep eerst te klooien met tabelletjes en zo in de UBB code, maar… dat ging niet helemaal hihi. Toen maar in excel gedaan en toen was het zo gepiept. :mrgreen:
Gisteren was het huisartsbezoekje van Isabel. Onze dokter is zo leuk… Hij ging eerst luisteren en kijken bij mij en toen bij Isabel en zo vond ze het helemaal niet eng. :thumbup: En aan het eind kreeg ze zo’n “ijslolliestokje” mee waarmee doktoren altijd in je keel kijken :thumbup: Haar amandelen zijn opgezet, ze heeft een keelontsteking en daarvoor heeft ze een kuur meegekregen. Toen begon de volgende uitdaging: hoe zorgen we ervoor dat ze die lepel met betermaakvloeistof ook echt leegdrinkt?! Isabel kent een paar oudere meisjes (buurkindjes van ons en van m’n schoonouders) En dáár zit hem de oplossing :mrgreen: Om bestwil lieg ik tegen haar dat het Grote-Meiden-Drank is en dat Manoya en Lisa óók altijd van dat drankje drinken. En húp: haar koppie draait weer mijn kant op en haar mond gaat wijd open hihi :dance:
Pino, je liegt tegen je kind!!! :naughty: … :lol: Fijn dat het werkt he? :lol:
Nou, we hebben hier dus niet geklust hoor. Ben zo vruchtbaar als de oevers van de Nijl, maar we zijn gisterenavond als een blok in slaap gevallen. Schiet lekker op zo… We zijn wel lekker gaan eten, vanwege ons jubileum. Maar geen after-party jammergenoeg…
Haha tja… ach, straks liegen we nog een potje door met Sinterklaas en zo… ze zal het me wel vergeven later
Hmm… geen geklus dus voor jullie… nou ja… maar vandaag zijn jullie dan wel uitgerust toch?
Leuk dat we nu een echte ‘oktober stoppers’ topic hebben!
Zo lijkt het allemaal weer wat werkelijker
Ik baal er alleen wel van dat ik nog steeds mijn cyclus niet weet…
Wat zijn er trouwens veel die al voor een 2e gaan!? Leuk hoor…
Liefs, Patricia
@patricia26 wrote:
Wat zijn er trouwens veel die al voor een 2e gaan!? Leuk hoor…
Dat valt wel op, he? Maar gelukkig ben je niet de enige die voor de eerste gaat. Het is ook wel leuk om ongeveer dezelfde ervaring te kunnen delen, al is het voor de rest natuurlijk eigenlijk even spannend hoe het deze keer weer gaat lopen allemaal!
Ik heb niet bij de maandmama's geschreven tijdens m'n eerste zwangerschap. Ik zat toen op een forum bij Flair en daar waren er van ons groepje juist maar twee die al een kindje hadden...
Ik heb voordat ik hier kwam ook wel wat rondgekeken op andere forums, maar de meeste zijn toch wel Belgisch…of vergis ik me?
Het is wel leuk inderdaad dat Poeh ook voor de eerste gaat, en we zijn nog even oud ook
Zijn er misschien dingen die ik kan doen om mijn cyclus op gang te krijgen? Ben bang van niet he?
Liefs, Patricia
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat er een aantal zijn die voor de tweede gaan want daar kan je weer bij terecht als je met vragen zit
Patricia, ik vindt het ook heel leuk dat jij en van de zelfde leeftijd bent en ook voor jou eerste kindje gaat.
verder denk ik dat wij onze cyclus eerst maar eens moeten afwachten, met een beetje geluk zal die vrij snel weer normaal zijn.
Pino, wat een goed idee om je dochter te vertellen dat het een grote meiden drankje is :mrgreen:
Ja, we kunnen inderdaad met onze vragen bij ze terecht. Dat is het een voordeel… Ervaren vrouwen zijn zij al!
Ik probeer maar niet teveel bezig te zijn met die ongesteldheid, want misschien blijft het juist daardoor wel weg. Maar is moeilijk he!
Liefs, Patricia
Het een voordeel?? Hahaha…nou ja jullie begrijpen me wel.
Ik hoop eerlijk gezegt dat mijn ongesteldheid weg blijft maar dan omdat het in een keer raak is, al geloof ik daar weer niet zo hard in…
Maar ik ben het wel met jou eens dat het fijn is om duidelijk te weten wat jou cyclus is, want nu is het echt gis werk…
Liefs, Poeh
@Poeh wrote:
Ik hoop eerlijk gezegt dat mijn ongesteldheid weg blijft maar dan omdat het in een keer raak is, al geloof ik daar weer niet zo hard in…
Als het over ervaringsdeskundigen gaat... bij de meesten hier was het in één keer raak :mrgreen: :wink: Dus het kán wel! :D
Ik ben jaren geleden al met de pil gestopt vanwege de hormonen in de pil. Ik ben toen ruim 3 maanden niet ongesteld geweest. Toen wij dus gingen klussen voor de eerste zwangerschap, hebben we de condooms alleen maar uit het raam hoeven gooien.
Vanmorgen met ons dreumesje naar consultatiebureau geweest. Ze waren erg onder de indruk :mrgreen: . In twee maanden tijd van 3 naar 40 woordjes gegaan. Onze dreumes geeft ook al af en toe aan wanneer er een plasje komt. De wijkverpleegkundige viel bijna van haar stoel. :mrgreen:
Ik ga nu even de badkamer en wc poetsen. Normaal doe ik dat donderdagavond, maar vanavond komen hele goede vrienden van ons op visite. Ook erg gezellig.
Leuk lijstje Pino! En zwangerschap geldt trouwens voor de annulueringsverzekering ter info :lol:
Is dat zo? Mooie bijkomstigheid. Wij hebben namelijk ook een vakantie geboekt voor juni…
Niet dat ik dan al op klappen zou staan, maar je weet natuurlijk nooit hoe een zwangerschap zal verlopen.
Liefs, patricia
Op vakantie gaan zit hier niet in, ik bedoel 11 katten en 2 honden naar het pension brengen is even een te dure hobby
maar ik moet er ook bij zeggen dat mijn vriend niks om vakanties geeft dus hij vindt het zo al lang goed.
@Wawa wrote:
Onze dreumes geeft ook al af en toe aan wanneer er een plasje komt. De wijkverpleegkundige viel bijna van haar stoel. :mrgreen:
Goed zo! Isabel zegt het de laatste dagen als ze gaat poepen. En soms zegt ze “Poep!” En als ik haar dan aankijk zegt ze gauw “Nééée!” hihi Ik denk dat we binnenkort voor de grap maar eens een potje gaan kopen. Dan kan ze daar alvast aan wennen :mrgreen:
@Wawa wrote:
Leuk lijstje Pino! En zwangerschap geldt trouwens voor de annulueringsverzekering ter info :lol:
Hmm… okee… :mrgreen: :mrgreen: Als het beebje-to-be niet te vroeg geboren gaat worden is er natuurlijk niks aan de hand… ik zie het niet zo zitten om in een Ierse pub te bevallen haha. Al zou Jeroen het best gezellig vinden hoor, familie erbij, muziek, biertje… :mrgreen:

Whahaha…zie het al helemaal voor me. Midden in de pub met allemaal dronken Ieren eromheen
Ach voor de aanstaande vader mischien wel heel leuk kan hij zich even moed in drinken :lol: :lol: :lol: