Haha ja… misschien wordt de beeb dan ook wel met een Iers accent geboren… (hoe huil je op z’n iers??) :mrgreen:
Hallo daar! Ben ik weer. Pino, bedankt voor het mooie lijstje! En we hebben onszelf officieel stoppers genoemd dus. Niet meer toekomststoppers. Leuk hoor.
Vanmorgen hebben wij tot 9 uur mogen slapen van ons popje!! :shock: Ik was echt stomverbaasd! (We zijn nu wel wat beter uitgeslapen, maar vanavond gaat mama met een ander mama de kroeg in. Kan voordelig zijn…Als ik wat gedronken heb… :drool: Hihihi, maar ik kan ook omvallen van de slaap. We’ll see.)
Helaas begonnen de klussers (echte :lol: ) flink wat herrie te maken, waardoor haar 2de slaapje niet zo voorspoedig verliep… Arme ziel Heb er wel wat van gezegd. Niet dat ze 't snappen hoor.
Vanmiddag was m’n vader op bezoek vanuit Den Haag. Die komt niet zo vaak vanwege de afstand. Maar hij vind z’n kleindochter zó leuk, daar neemt 'ie graag de trein voor. 't Was weer gezellig. We hebben een heel vrolijk kindje dus dat is altijd de moeite waard om te komen bekijken.
Hé Pino, wat knap van Isabel! Koop inderdaad een potje! Dit is zo’n moment waar je op in moet springen, heel handig.
En Wawa, wat een hoop woorden al, in zo’n korte tijd! Knap hoor! Snap dat ze daar van onder de indruk waren.
Enne, ervaring? Ja, die heb ik wel, maar ook maar van één kind. Ik heb bijv. een superfijne zs gehad. Geen vuiltje aan de lucht. Zou niet weten hoe het is om zo ziek als een hond te zijn.
Maar ik wil met alle liefde tips geven vanuit m’n ervaringen natuurlijk. Een ander hier heeft het weer anders beleefd en zo krijg je hopelijk een beetje een beeld.
Leuk hoor, dat het groepje zo aan het groeien is!
Is er trouwens iemand die al last van zwangerschapskwaaltjes krijgt? Ik ben erg benieuwd.
Whahaha…was dat maar waar. Nee ik nog niet, na 2 dagen :lol:
Eh, nee…Of er moet een wonder gebeurd zijn (onbevlekt ontvangen?)…Of ik ben dronken gevoerd en manlief heeft zich uitgeleefd…Ik heb in elk geval geen kwaaltjes, maar die had ik vorige keer ook helemaal niet.
Zo heb me even door een aantal pagina’s geworsteld :mrgreen:
Pino: Wat super zeg van Isabel! :inlove: Tijd om een potje te kopen!
Loïs zegt wel meteen als ze gepoept heeft dat ze een ‘bah luiwah’ heeft :mrgreen:
Wawa: Al een lekkere woordenschat zeg! :thumbup: :thumbup:
Mamalena: Nou ben benieuwd of jij gaat klussen vnaaf. In ieder geval heel veel plezier in de kroeg
Ervaring, tja heb dus ook maar één pretletter en een onbezorgde zwangerschap gehad. Weinig tot geen kwaaltje, de enige die ik had was vermoeidheid 9 maanden lang :roll: :roll: kOn echt een gat in de dag slapen
Verder vandaag gewerkt en op de terugweg gezongen met Loïs op de fiets, die zingt de hele dag door :lol: :lol: :lol:
Zometeen even lekker badderen (denk ik :think: , of douchen :think: ) en dan lekker GTST kijken, CSI, Prison Break en dan lekker onder de wol :mrgreen:
Tot later en anders tot morgen!
:-*
Hier ook nog niks geen kwaaltjes, is ook nog wel een beetje te vroeg daarvoor ook
Ik heb wel pre-zwangerschapskwaaltjes:
vlinders in m’n buik, piekeren over een naam, koopziekte onderdrukken, op m’n tong moeten bijten (om niks te verklappen),manlief stalken,…
@mamalena wrote:
vlinders in m’n buik, piekeren over een naam, koopziekte onderdrukken, op m’n tong moeten bijten (om niks te verklappen),manlief stalken,…
Haha ja dat heb ik vooral ook!! :mrgreen:
hahaha daar heb ik ook last van, telkens vragen hoe denk jij hier over?? wat vind jij van die naam hahaha mijn vriend wordt er gek van :mrgreen:
@mamalena wrote:
Ja ja ja , hier ook.
Charissa, ik ben ook CSI fan, maar vanavond hadden we spellenavond met vrienden van ons. Erg gezellig, maar pfoef moeten we nu nog klussen

Ik ga hieraan meedoen. Ze hebben nog veel meiden nodig.
Misschien kunnen jullie je ook opgeven. Degene die het onderzoek doet, is snel via de mail bereikbaar.
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=28105
@patricia26 wrote:
Zijn er misschien dingen die ik kan doen om mijn cyclus op gang te krijgen? Ben bang van niet he?
Liefs, Patricia
Patricia, je zou teunisbloemoliecapsules kunnen proberen. Ik slik ze ook en heb een erg regelmatige cyclus. Het effect ervan is niet bewezen hoor, maar misschien helpt 't wel!
Ow ja, ik gisteren stiekum getest…kreeg ik naast de controlestreep een heel vaag teststreepje…Spannend he? Vooralsnog reken ik mezelf nog niet zwanger hoor…eerst moet het maandag zijn, dat ik echt overtijd ben.
@Wawa wrote:
Ik ga hieraan meedoen. Ze hebben nog veel meiden nodig.
Misschien kunnen jullie je ook opgeven. Degene die het onderzoek doet, is snel via de mail bereikbaar.
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=28105
:thumbup:
Punt is dat wij niet echt een betrouwbare vriezer hebben. Meer een vriesvak waarvan het deurtje niet altijd sluit… en heel weinig ruimte in dat kleine hokkie… :roll:

Pff, ik kom net thuis van muziekles. Die kleine begint steeds meer een beetje tegendraads te worden daar… :think: Spelen vindt ze leuk, sommige liedjes en vliegtuigje spelen en springen en zo en over de piano lopen… maar rustig in een kring zitten ho maar… Ik laat haar maar een beetje aanrommelen… en gelukkig krijgt ze van de “juf” ook wel de ruimte daarvoor maar toch… die andere kindjes zitten zo braaf bij hun papa of mama :roll: :eh: :think:
En ik moet volgende keer toch maar met de buggy gaan. Dan maar even klooien in de bus of tram… nu valt ze steevast in slaap op de terugweg en ze is écht te zwaar geworden om te tillen…
Ik ga zo dus m’n armen even wat rust gunnen… :mrgreen:
Weet je wat het met mijn mannetje is? Steeds als ik ergens over begin, gaat hij heel afstandelijk doen…
Lijkt wel of hij ineens bang geworden is van de gedachte dat hij vader gaat worden?
Gister zijn we weer naar een koophuisje gaan kijken. Nou, appartement eigenlijk. 4 kamers en echt heel groot. Erg mooi, in 2005 is het appartement helemaal opgeknapt. Ik sta te popelen om een bod te doen, maar ook in dit geval is hij weer de twijfelaar.
Wat is er toch met hem aan de hand??
Liefs, Patricia
Mannen zijn gewoon anders dan vrouwen en mischien heeft hij ook wel last van twijfels zoals, zou ik wel een goede vader zijn en hoe moeten wij dat straks allemaal regelen…
Mijn vriend heeft daar heel lang last van gehad en nog merk ik wel dat hij er duidelijk anders tegen aan kijkt, hij ziet het bv wel wanneer het zover is terwijl ik er heelerg naar uitkijk…
Nou is het niet zo dat mijn vriend niet heel blij zou zijn als hij papa zou worden maar het is nu nog niet zo en voor hem wordt iets pas echt als het tastbaar is(bv als hij een echo ziet), en daar schijnen veel mannen last van te hebben.
Praat er anders eens rustig over en vraag hem gewoon wat hem dwars zit.
Ik weet wel wat hem dwars zit…Precies zoals jij het zegt. Zal hij wel een goede vader zijn en gaan we het wel allemaal redden samen?? En dan bedoeld hij vooral op financieel gebid. Daar komt dan natuurlijk ook nog eens bij dat we een ander huis willen kopen…
Maarja, inderdaad, zodra hij een echo of positieve zwangerschapstest ziet zal hij wel bijdraaien :lol:
Liefs, Patricia
Peetje: Spannend zeg
Reageer vanaaf verder, moet in vergadering op het werk… (kwam even stiekum spieken :mrgreen: :oops: )
:-*
:oops: helemaal over het nieuws heen gelezen, peetje ik ga voor jou duimen dat je over een paar dagen een overduidelijke positieve test hebt