Stoppers van OKTOBER 2006

Avond!

Patricia, evengoed spannend als je bloeding nu gestopt is!

Tilly: lekker zeg herfstvakantie! Lekker een week genieten en misschien bijkomen van de kids uit de klas?? Welke klas geef je les?

Peetje: Hoe is het met je? Al een beetje aan het idee gewend?

mamalena: alles goed bij jullie?

Nathalie: Het gaat hier idd hard en moet ook echt rustig ervoor gaan zitten om bij te lezen. Zal vast wel wat dingen vergeten bij dit bericht :oops:

Hier alles goed maar druk, kids van Theo zijn hier nu tot morgen (vanaf gisteren) dus het is hier druk met kinderen. Vanmorgen op visite geweest bij mijn vriendin en haar dochter (zelfde leeftijd als Loïs) en vanmiddag wezen zwemmen met alle kids :zzz: :zzz: Vermoeiend maar het was gezellig…

Straks allemaal even onder de douche gooien en dan ga ik languit op de bank liggen…

Morgenmiddag even bijkomen van de drukte en dan woensdag weer werken :thumbdown: Geen zin in, totaal niet…Mijn collega is op vakantie en dan zit ik alleen in een kantoor, saaaaaaaaaiiiiiiiii maar wel tijd om te kokken dan :wink: :mrgreen:

Tot later!

:-*

Inmiddels verlies ik toch wel weer een klein beetje bloed… Dus over een dag of 10 hard klussen :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Vanavond begonnen met de monikkenpeper. Zijn van die plastic capsules en die krijg ik echt niet zo makkelijk weg :frowning: Wat een trut ben ik he? Maarja, het is voor een goed doel zullen we maar denken :wink:

Liefs, patricia

Ik zou dan eerder om de dag gaan klussen want je leest hier regelmatig dat de eisprong toch op een eerder of later tijdstip is dan men verwacht had.

Charissa gezellige drukte bij jou al kan ik mij ook wel voorstellen dat je aan het eind van het bezoek even van de rust geniet :wink:

:stuck_out_tongue: ja nu ik het terug lees lijkt het met of ik zeg dat we pas over 10 dagen weer sex hebben, maar dat bedoelde ik natuurlijk niet hihi…

Over een dag of 10 is de eisprong, zo bedoelde ik het eigenlijk.

Hoe is het met jouw kwaaltjes Poeh?

Hoi allemaal,

Ik zal ook weer even een berichtje posten. 't Kleine mannetje ligt op bed en slaapt zelfs al :zzz: dus we hebben even rustig de tijd.

Charissa: jij hebt een drukke dag gehad!! Kun je al bijna op de bank ploffen, of zit/lig je daar al?

Ik geef les in het basisonderwijs en heb momenteel alle kleuters van onze school onder mijn hoede samen met mijn duo. Erg leuk, maar ook erg druk. Zelf heb ik meer met de oudste kleuters, maar dit jaar konden we geen 2 klassen maken, dus dan alles maar bij elkaar in. Ach, heeft ook wel weer wat die hele kleine ukkies die dan net komen kijken.

Nou Patricia, het lijkt voor jou dan toch de goede kant op te gaan! Dan moet je straks wel aan het werk, maar dat zal vast geen straf zijn, toch?

Mooi dat je nu waarschijnlijk alles weer een beetje op orde hebt.

Wat spannend dat je een bod hebt gedaan. Nu afwachten wat ze er van vinden. Leuk joh!!

Alle andere dames, hoe is het ermee? Volgens mij hebben een aantal van jullie het echt mega druk!! Sommige heb ik al zo lang niet gezien hier!! Maken jullie je niet te druk, ook aan jezelf denken toch?!!

(stiekem voel ik me gewoon schuldig dat ik hier wel lekker zit te typen :oops: )

Ik spreek jullie wel weer.

Liefs Tilly

Tilly, wauw wat een klus zo’n “oud” huis. Als poetsmiep zou ik daar dus helemaal gek van worden :oops: . Maarre wel heel gaaf.

Patricia, hoeveelste dag na de stop van de pil zit je nu? Was het gene innestelingsbloeding?

Poeh, de ene keer denk ik, dat ik mezelf voor de gek houd en de andere keer denk ik toch echt dat het raak is. Ik durf het gewoon niet goed te geloven, maar aan de andere kant ben ik ook niet een type die mezelf zwanger praat. De vorige keer duurde het ruim een week na mijn NOD voordat ik een positieve test had, maar mijn gevoel was echt juist toen. Het wordt dus nog een hele tijd wachten voor mij.

Zo vandaag een megadrukke dag met op het einde van de dag nog een vergadering. Gelukkig vergaderen we altijd wel effectief, dus dat scheelt.

Met onze dreumes was het goed gegaan op kdv ondanks dat hij niet helemaal lekker was.

Hoi allemaal,

De bloeding heeft vannacht echt goed doorgezet, dus weet nu helemaal zeker dat het gewon mijn ongesteldheid is. Ik verlies nu echt allemaal troep. Kan me niet herinneren dat ik ooit zo erg ongesteld geweest ben. Maarja, ik ben dan ook dik 14 jaar aan de anticonceptie geweest. Gister heb ik voor het eerst zo’n monikkenpeper geslikt, zou het toeval zijn?

Ik ga er in ieder geval wel mee door.

De ovulatie is toch ca. 14 dagen na de dag van de eerste ongesteldheid?

Vandaag weer werken. Ik werk onregelmatig en moet vandaag van half 1 tot 9. Ik klaag niet hoor, moet er niet aan denken een 9 tot 5 baan te hebben, zou niets voor mij zijn.

Iedereen hier heeft het inderdaad druk volgens mij?? Er word niet zo heel veel meer geschreven. Wawa en Poeh, erg spannend hoor jullie verhalen! Zou zo gaaf zijn als het direct raak is!

Nou tot snel maar weer…

Liefs, Patricia

Hoi meiden,

Alles goed met iedereen?

Patricia,

wat goed zeg dat het nu echt allemaal op gang komt. Misschien komt het inderdaad wel van die capsules die je slikt.

Ik had eventueel nog een tip voor je over het innemen van die GROTE capsules. Misschien doe je het al wel, maar een vriend van ons heeft er ook altijd grote moeite mee, maar als hij het in de yoghurt/vla stopt dan kan hij ze wel wegslikken. Dat is namelijk iets dikker dan gewoon water en de capsule gaat dan makkelijker mee je keel in.

Misschien om uit te proberen? :think:

Nou ik kom straks nog wel eens langs om te kijken wie er nog meer aanwezig is. Het is namelijk inderdaad rustig.

Liefs Til

Hahaha, bedankt voor de tip.

Serieus, het is voor het eerst in mijn leven dat ik van die dingen durf te slikken. Ik neem een grote slok water, dan stop ik hem erbij in mijn volle mond, en dan snel slikken. Tot nu toe gaat het goed :stuck_out_tongue: Maar mocht ik er moeite mee gaan krijgen is het inderdaad een goed idee om het in een bakje yoghurt te verwerken :wink:

Hier gaat het goed heb vanmorgen heerlijk uitgeslapen en voel me nu een stuk beter al blijft die duizeligheid wel met vlagen komen…

verder heb ik net even voor iemand van een ander forum waar ik lid ben gependeld,.

Voor was het de eerste keer dat ik dat dus voor iemand deed die ik totaal niet ken, dus ik ben erg benieuwd of er iets van klopt of niet helemaal omdat ik 3 keer de zelfde antwoorden kreeg.

@Poeh wrote:

Pino veel succes met blij lezen straks :wink:

Ik draai er helemaal van door hihi

Chrisje, welkom, ik heb je toegevoegd aan het lijstje. Speaking of which… als jullie aanvullingen of wijzigingen hebben, willen jullie me dan per pb sturen? Dan vallen ze me in elk geval op en kan ik het niet over het hoofd zien :mrgreen:

Volgens mij ben ik nu bezig met ongesteld te worden. Het komt een beetje langzaam op gang. Gisteren besefte ik me ineens dat als we net zoveel geluk hebben als de vorige keer dit wel eens de eerste dag van m’n laatste menstruatie kan zijn :shock: :dance: NU wordt het wel echt, vanaf nu mogen we ervoor gaan :thumbup: Als het dan weer in een keer raak zou mogen zijn dan ben ik nog altijd best wel hoogzwanger in Ierland, maar ja. Bij thuiskomst na vakantie zitten er dan nog zes weken tussen voor ik op z’n vroegst uitgerekend kan zijn dat leek me wel te doen :think: :smiley:

Poeh, ik hoop dat je niet gefopt wordt door je lijf en dat het juist zwangerschapstekenen zijn!

Oh Patricia, om gek van te worden… gelukkig lijkt het nu allemaal weer een beetje op orde te zijn! En jullie gaan dus ook een ander huis kopen? Spannend! Hopelijk gaan ze op jullie bod in!

Tilly, da’s wel heel lekker, vakantie! Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen… ben de hele ochtend in de weer geweest maar NU mocht ik lekker even een KOK-pauze (en die zijn véél leuker dan de rookpauzes die de rokers onder mijn collega’s regelmatig houden hihi)

Charissa, wel leuk toch die drukte. Loïs vindt dat zeker ook wel geweldig, die oudere kindjes in huis of niet? Isabel is helemaal gek op het buurmeisje van m’n schoonouders. Op ons eigen buurmeisje ook wel, maar die ziet ze minder. Telkens als we langs hun voordeur komen (ze wonen beneden ons) zegt ze “Lisa!” en vervolgens “Jelle” (Mariëlle is daar de mama des huizes) en “Peter! Papa!” Want je raadt het al: da’s Lisa’s papa. En als we dan vragen “En hoe heet jouw papa?” dan antwoordt ze “Joe!” (Jeroen) “En hoe heet jouw mama?” “Naaaa!” :mrgreen: :inlove:

Wawa, wat een spannende tijd he. Ik duim hoor!

Gelukkig ging het met je kleintje goed op het dagverblijf. Vervelend dat hij niet helemaal lekker is!

Nou ik zal proberen wat vaker bij te lezen. Want eigenlijk wil ik helemaal niks missen!

Ik heb net ook een poging gewaagt om voor mijzelf te pendelen en daar kwam uit December dit jaar zwanger van 2 meisjes… ik ben benieuwd :slight_smile:

Haha dan moet ik tegen die tijd bij “… kindje” wel 1e én 2e invullen :mrgreen:

Er is voor mij gependeld op een ander forum toen ik destijds zwanger was van Isabel. Daar kwam uit dat ik drie kinderen ging krijgen en van de eerste zou ik in juni in verwachting zijn en dat zou een meisje worden. Die laatste twee klopten dus… Het zou mij dus niet meer verbazen als wij ook een tweeling gaan krijgen haha want er zitten er een paar in de familie en voor een derde kindje zouden we waarschijnlijk niet zo snel gaan als we er twee hebben… :eh:

Ik ben benieuwd Pino, het zou natuurlijk best kunnen.

In mijn familie zitten geen tweelingen al weet ik el dat mijn moeder vroeger een miskraam heeft gehad van een tweeling :frowning:

Sterker nog ik maak mijn pendelkaarten altijd vrij ruim en er kwam dus ook uit dat ik Maart 2008 weer zwanger zou zijn en dan van een jongen…als dit allemaal uitkomt dan krijg ik het druk :lol: :lol: :lol:

Hoi Pino en Poeh,

Eerst voor jou even Pino :clap: . Je hebt je door alle pagina’s heen geworsteld en nog spreek je ons netjes persoonlijk aan. Dat betekent dat je wel heel goed leest. Leuk!!

Poeh, zou dus betekenen dat je binnenkort zwanger zou zijn en dan wel van een tweeling ook!!

Bij mijn man in de familie komen inderdaad ook tweelingen voor. Zelf hebben ze ook een tweeling in het gezin, maar ook in de verdere familie veel tweelingen. Dat betekent voor ons dus ook kans op een tweeling.

Dan even een (domme :oops: ) vraag: Pendelen???

Wat bedoelen jullie daar nu precies mee? Ik heb wel eens iets uitgerekend, maar nooit zoals jullie. Kunnen jullie het voor me uitleggen, wil het ook wel eens proberen.

Of is het te ingewikkeld? :think:

Ik hoor het wel.

Liefs Tilly

Tilly, pendelen doe je met een in mijn geval edelsteentje aan een keting.

Je maakt een kaart of je stelt gewoon vragen die met ja en nee beantwoord kunnen worden, je pendel zal je dan antwoord geven.

Wel is het zo dat je pendel echt bij je moet passen en voor dat je aan de gang gaat zul je moeten weten wat ja en nee is bij mij gaat mijn pendel zijwaarts zwaaien en bij ja gaat hij van voor naar achter en bij twijfel draait hij rondjes.

Stel daarom eerst altijd een paar vragen waarop het antoord duidelijk is.

Iedereen kan trouwens pendelen maar het kost wel tijd en oefening voordat je het goed onder de knie hebt.

Maar zelfs dan kan de pendel er best nog wel eens naast zitten :wink:

Interessant Poeh, dat pendelen.

Dat kun je dus ook voor anderen doen? Je voelt hem al aankomen…

Liefs, Patricia

Patricia, ik wil ook best voor jou pendelen.

Wil je mij een pb sturen met jou naam achternaam en geboorte datum dan zal ik zodra je dat hebt gestuurd voor jou pendelen :slight_smile:

Ondanks wat er uit Poeh’s pendel voor mij kwam :roll: :mrgreen: (nl januari :mrgreen: ) ben ik even gaan spieken hoe of wat als het deze maand zou lukken. Zo grappig, op de site van Predictor stond, toen ik de 23e als eerste dag van de laatste ongi had ingevuld:

Je bent uitgerekend op: 1 augustus 2007
Je bent nu: 1 dagen zwanger

Haha, zo maf... eigenlijk kún je nooit minder dan twee weken zwanger zijn, omdat die bevruchting dan nog helemaal niet is geweest :think: :D

Pino ik hoop dat ik het met het pendelen helemaal mis had en dat je in januarie al met een mooi zwangerbuikje rond loopt…

Zelf keek ik ook nogal raar op van mijn pendeltje, ik heb namelijk heel sterk het idee dat mijn eerste kindje een jongetje wordt en tja 2 meisjes in 1 keer… ik zal aan het idee moeten wennen als dat echt zo is, niet dat ik meisjes minder leuk vind maar puur omdat ik er al jaren van overtuigt ben dat mijn eerste een jongetje wordt.