ik weet eigenlijk niet wanneer ik zou kunnen testen :think:
De 6 de was de eerste dag van mijn laatste ongi de 10 de de laatste alleen was de pil op het laatst al niet meer 'veilig’doordat ik een ab kuurtje had en wij toen maar besloten hebb nom de pil dan maar helemaal te vergeten…
Ik heb dus echt geen flauw idee wanneer ik kan testen maar ik heb met mij zelf afgesproken dat ik het niet voor 1o November ga doen…
@Poeh wrote:
ik weet eigenlijk niet wanneer ik zou kunnen testen :think:
De 6 de was de eerste dag van mijn laatste ongi de 10 de de laatste alleen was de pil op het laatst al niet meer 'veilig’doordat ik een ab kuurtje had en wij toen maar besloten hebb nom de pil dan maar helemaal te vergeten…
Ik heb dus echt geen flauw idee wanneer ik kan testen maar ik heb met mij zelf afgesproken dat ik het niet voor 1o November ga doen…
We lopen gelijk op qua data
@Poeh wrote:
Mijn lichaam vindt het blijkbaar niet genoeg dat ik duizelig ben, nee nu moet ik ook nog eens hele droge ogen krijgen waardoor ik mijn lenzen amper in kan hebben :?
.
Had ik ook tijdens de vorige zwangerschap!
Wow wat gaan de pagina’s hier snel!
Chrisje, welkom in ons midden. Altijd gezellig weer iemand erbij!
Peetje!! Van harte!! Wat gaaf!! En wat snel! :lol: :lol:
Morgen ga ik beginnen met het slikken van monikkenpeper, en dan zullen we wel zien wanneer ik ongi word.
Vandaag eten bij de schoonfamilie…Moeilijk om dan je mond te moeten (en willen) houden.
Nou fijn weekend nog verder allemaal.
Liefs, Patricia
Ok nou wordt het wel wat moeilijker om niet eerder te gaan testen maar ik hou mij aan 10 November.
Wawa ik hoop dat wij beiden niet alleen hiermee gelijk oplopen maar straks ook beiden goed nieuws hebben
@Poeh wrote:
Ok nou wordt het wel wat moeilijker om niet eerder te gaan testen maar ik hou mij aan 10 November.
Wawa ik hoop dat wij beiden niet alleen hiermee gelijk oplopen maar straks ook beiden goed nieuws hebben![]()
Dat hoop ik ook. Ik ga denk ik 1 november 1 keer testen. Als het negatief is, wacht ik een week. Ik heb nog steeds diverse kwaaltjes.
Onze dreumes heeft de ticker uitgekozen. Fjiegteug :mrgreen:
Lief he?
Ik ben uitgegaan van de langst mogelijke cyclus.
Oh, wat heb ik weer veel gemist.
Heb ook geen tijd om lang te reageren of veel te lezen.
Wat ik wel heb opgevangen is dat Peetje zwanger is.
GEFELICITEERD!!! GENIET VAN JE ZWANGERSCHAP!!!
Met een beetje geluk steek je ons allemaal aan.
Ik zal vanavond weer even proberen bij te kletsen.
Meiden tot dan.
Liefs Til
Wat een rust hier vandaag.
Meiden,
bedankt voor alle felicitaties!!! het voelt nog wel erg onwerkelijk hoor…En ook nog zo pril he?
Wil degene die rommelen met hun cyclus toch teunisbloemolie (capsules) aanbevelen. ben die gaan slikken toen ik met foliumzuur begon om zwanger te worden van Rick, toen was het gelijk raak. Deze keer weer gelijk met die capsules begonnen, en tja…jullie zweten het resultaat…Of het daar mee te maken heeft weet ik niet hoor, maar heb er veel goede verhalen over gehoord.
Vind het wel erg spannend hoe het met jullie af gaat lopen hoor!!
Mocht het deze ronde niet raak zijn an wil ik het wel proberen maar voor nu wil ik eerst even afwachten hoe het allemaal zal gaan…
Hoi allemaal,
Wawa, wat spannend al die kwaaltjes! Wie weet ben je wel gewoon zwanger!
Dat zou wel heel super zijn :dance:
Je vroeg wat voor een soort huis we hebben. Nou, nu is hij helemaal opgeknapt, er blijft altijd wel iets over om nog te doen, maar de grote verbouwing is al weer een poosje klaar. Wij hebben ons huis gekocht van een heel oud mannetje die nog allemaal houten schrootjes aan de muur had. Hij had geen badkamer, een supereenvoudige keuken, grote elektrische kachels en ga zo maar door. We konden er eenvoudig weg niets mee. Er was ook maar een slaapkamer dus we moesten er een stuk van de verdieping bijbouwen, maar de boel was verzakt, bla bla bla…Ik zal je er niet mee vervelen. Er is hier verschrikkelijk veel gebeurd, maar nu zijn we meer dan tevreden.
Charissa, wat jammer dat het zo tegenviel. Flauw ook dat ze de foto’s zo anders over hebben laten komen. Hoop dat je snel tegen iets anders aan mag lopen.
Patricia, ik hoop dat je met dat middeltje (iets met monnikskap…) je cyclus weer snel op gang hebt. Weet je weer waar je aan toe bent hè!
Pino, is de schoonmaak goed gelukt? Blinkt alles weer helemaal?
Alle andere meiden, ook alles goed?
Ik heb nu herfstvakantie. Krijg je hè als je in het onderwijs zit.
Meiden, tot spreekse.
Tilly
Goedemorgen allemaal!
Peetje, hoe is het met je?
Tilly, wat lekker dat je een weekje vakantie hebt. Ik ben vandaag ook heerlijk aan het genieten van een vrije dag, maar morgen moet ik weer gewoon aan de slag.
Gister was ik blij als een kind! Ik werd ongesteld!! Oke, niet zwanger dus, maar ik was allang blij dat er iets gebeurde in mijn lichaam. Maar vandaag is er weer helemaal niets? Toch ga ik ervan uit dat het een gewone ongesteldheid was, en daarom ook mijn banner maar aangepast. Vandaag ga ik tevens beginnen met die monikkenpeper, dus misschen breekt de bloeding wel weer door.
Poeh, hoe is het met jouw kwaaltjes?
Liefs, Patricia
Aargh, jullie gaan veel te snel voor mij
:roll:
Dat bijlezen gaat nu (hier op m’n werk) ook niet goedkomen… vanavond weer een poging wagen! :mrgreen:
Gezellig om zo mee te lezen over het wel en wee van allemaal. Ik vind het elke keer toch zo spannend, ben dan in ieder geval blij als ik drie weken verder ben…Misschien toch die teunisbloemolie eens proberen. Aan het klussen zal het in ieder geval niet liggen, haha.
nou ik ga weer aan het werk,
Tot de volgende keer
o ja en hoe maak je zo’n banner? Ik wil er twee :oops: …
Ik heb nog steeds droge ogen, ben van tijd tot tijd ineens erg duizelig en sinds vanacht heb ik ook af en toe wat steken in mijn buik :? , ik ben alleen bang dat mijn lichaam mij voor de gek houd en dat dit door het ontpillen komt, al hoop ik echt dat ik het mis heb en dat ik straks niet ongesteld wordt…
Patricia, jammer dat je niet zwanger bent maar wel fijn dat je weet waar je aan toe bent.
Tilly fijn dat je nu vakantie hebt, geniet er van
Chrisje er is hier een hoekje waar je dingen kan uitptoberen en daar staat ook hoe je een banner plaatst.
Pino veel succes met blij lezen straks
Wawa hoe is het nu met jou?
Chrisje, bij hulp is onderweg kun je zo’n banner maken. Je moet hem dan in het onderschrift van je profiel plakken.
Poeh, wat spannend zeg! Sta je niet te popelen om te testen dan?
Hier zijn de bloedingen weer gestopt… :? Zou ik nou wel ongesteld geweest zijn? Of is het iets anders? Het was wel heel helder rood bloed.
Als ik maar zo weinig bloed, zou het dan kunnen zijn dat ik geen eisprong heb?? :shifty:
Nou ik moet de deur uit om boodschappen te gaan doen.
Tot later!
Liefs, patricia
Ik denk dat nu testen nog te vroeg is dus wacht ik daar nog even mee maar of ik het tot 10 November volhou als ik niet ongesteld wordt weet ik niet :oops:
Oh Poeh, wat spannend!!
Ja, ik probeer mezelf ook nooit het hoofd al teveel op hol te brengen. Ik mag van mezelf ook altijd in elk geval pas een paar dagen na m’n nod testen.
Meid, als je het volhoud zou dat heel knap zijn. Persoonlijk vind ik het ook wel goed om even te wachten. In principe geeft je lichaam eerst zelf iets aan namelijk door niet ongesteld te worden.
Nu maar hopen dat we daar deze maand allemaal last van krijgen, van dat niet ongesteld worden!!
Patricia,
Wat fijn dat je toch ongesteld bent geworden. Kun je weer verder, tenminste als je inderdaad ongi bent geweest. Vervelend dat het dan ineens weer niet gewoon echt doorzet. Weet je weer niet zo goed wat nu de bedoeling is hè? 'k hoop voor je dat je lichaam je snel alles duidelijk maakt en je precies weet waar je aan toe bent.
Pino, ja het gaat hier echt heel hard. Het is dat ik vakantie heb en dus nu even vaker kan kijken. Daardoor kan ik het een klein beetje blijven volgen. Maar, meid, ook zonder dat je alles hebt gelezen kun je toch komen kletsen. We kletsen zo met je mee!! :lol:
Nou, dat was het wel weer even.
Liefs Tilly
Nou ik ben weer thuis en de boodschappen zijn binnen. Inclusief monikkenpeper :lol: Dat meisje in die winkel zat me echt aan te kijen van ‘wat wil jij nou?’ Ze had er nog nooit van gehoord
Vanmorgen hebben we trouwens een bod gedaan op een appartement waar we vorige week gekeken hebben… Nu dus maar afwahten wat de verkopende partij daarvan zegt.
Mijn bloeding is nog steeds weg gebleven…
Liefs, patricia