Nou zelf ben ik ook geen klusser op bouwgebied hoor! Heb twee linkerhanden. :thumbdown: Ben wel goed in het kijken hoe andere mensen klussen 8) (bouwgebied dan he ) en dan commentaar hebben :lol: :lol: :lol: :shifty:
Het andere kluswerk wil ik toch echt wel zelf doen :lol: :lol: :lol: Dat lijkt me niet zo gezellig om uit te besteden
Whahahahaaaaaaaaaaaaaa :mrgreen: . Mijn man vraagt waarom ik zo hard aan het lachen ben, maarre dames onder elkaar :mrgreen:
Dames ik wens jullie veel succes deze maand (of de maanden daarna).
Het kriebelt bij mij ook al enorm.
Met een aantal van jullie was ik vorige keer tegelijk zwanger. Benieuwd of jullie nu ook tegelijk zijn!
Wij gaan er januari voor. Maar mān eisprong is eind december. Dus ik zeg steeds tegen mān man dat als we er in januari voor gaan dat we dan de eisprong van december moeten benutten want dat zou kunnen betekenen dat ik in januari niet ongesteld wordt. Creatief rekenen noemt hij dat whahaha. We (ik) weten nog niet hoe we dit gaan oplossen haha!
Nou meiden, succes en ik kom op de NOT dagen wel even gluren!
hahahaha hier nog 1 op de bank, die zat me schaapachtig aan te kijken en zuchte diepā¦"vrouwen "
Danielle: leuk dat je toch nog op de NOT dagen hier komt gluren :thumbup: Hopelijk is het bij jullie snel raak als jullie er āechtā voor gaan!
Goedenavond dames. Alles goed hier? Misschien zwangerschapsperikelen lees ik? Spannend!!!
Charissa, jammer dat het huis zo tegenviel joh! Klonk goed op papierā¦Ik zou ook best een oud huis willen (laten) opknappen, maar man raakt al in de stress bij het idee. Nee, wij klussen zonder aannemer, zonder stofbril, zelfs zonder gereedschap! :lol: Nouja, dat zeg ik nou wel, maar volgens de berekening heb ik vandaag mān eisprong, maarreh er is nog niemand onderweg hoor. We zitten een beetje in de lappenmand en manlief moet elke keer tot heel laat werken. Vannacht was hij om 2.30 thuisā¦Toen sliep ik echt al. En vanavond is het weer laatā¦Zo komt er nooit een kleine van!!!
Wawa, wat sneu voor je kleine man! Hoop voor je dat 'ie een beetje snel opknapt en dat jullie weer lekker kunnen
Zo, ga nu even een bakkie koffie zetten. Toedeloe!
Charissa, ik herken je verhaal precies. Wij zijn ook op zoek naar een ander huisje en volgens mij wordt er inderdaad heel vaak met die afmetingen gerommeld.
Wij zijn afgelopen donderdag trouwens wel bij een heel mooi 4 akmer appartement geweest. Waarschijnlijk gaan we maandag een bod doen.
Weet iemand trouwens of monikkenpeper schadelijk is mocht je zwanger zijn?
Liefs, Patricia
@patricia26 wrote:
Weet iemand trouwens of monikkenpeper schadelijk is mocht je zwanger zijn?
Tja, ik zou de eerste maand de natuur gewoon even z'n gang laten gaan, maar dat is mijn mening.
@Danielle_M wrote:
Dames ik wens jullie veel succes deze maand (of de maanden daarna).
Het kriebelt bij mij ook al enorm.
Met een aantal van jullie was ik vorige keer tegelijk zwanger. Benieuwd of jullie nu ook tegelijk zijn!
Van jouw berichtje word ik gewoon een beetje weemoedig. Wat vliegt de tijd. Misschien duurt het bij mij nog wel 3 a 4 maanden en zijn we uiteindelijk toch tegelijk zwanger.
Patricia, in het fytotherapieboekje staat: Na de derde maand van de zwangerschap het gebruik van Monnikspeper stoppen omdat het, wanneer het in de latere maanden wordt toegepast, de melkproductie te vroeg op gang kan brengen.
En je kunt het juist wel gebruiken als je net gestopt bent metā¦omdat het je cyclus reguleert met name nadat je gestopt bent met bijv. de pil. Dan is juist je hormoonbalans verstoort en als je de natuur haar gang laat gaan, kan het wel eens een tijdje duren voordat je weer op orde bent. Hoeft natuurlijk niet, maar kan wel.
Pfff meiden wat gaan jullie snel! Ik kom gauw terug om alles bij te lezen!! :mrgreen:
Whoeiiiii!!! Check mān banner!!! (de onderste⦠)
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEE!!!
Peetje, wat goed!!! Van harte gefeliciteerd!!!
Peetje, wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, maarre word je dan nog een juni mama? gefeliciteerd!!!
Chrisje, welkom bij de stoppers. Spannend hoor.
Het wordt 30 juni of niet en dat redden wij allemaal sowieso niet meer. Maak je er in ieder geval 1 juli van??? :mrgreen: Wel gezelliger tzt bij de maandmamaās
Peetje, wat super!!! Gefeliciteerd!!! De 1e die zwanger is van ons clubje! :dance: :dance:
Hopelijk volgen wij allemaal snel
Echt zo gaaf, Peetje, en idd, hopelijk volgen we allemaal snel. Manlief is wezen stappen dus dat zou wel niet ten goede aan van zijn kwaliteitenā¦haha. Vannacht mijn dochter voor het eerst geen fop gegeven, het ging redelijk goed al heb ikzelf niet echt lekker geslapen.
Hoi Meiden,
Ik ben ook een oktober-stopper maar dan van 2005 :mrgreen:
Ik wil jullie veel succes wensen, hopelijk worden jullie allemaal snel zwanger van zoān klein wondertje :inlove: Bij onze stoppers zijn er helaas een aantal nog steeds niet zwanger, maar we blijven voor ze
Hier kan onze uk ieder moment geboren worden, op 29 oktober 2005 hebben we de pil aan de kant gegooid en nu, bijna een jaar later is het wachten wanneer het geboren word :shifty:
Dames veel succes, en al 1 zwangere zag ik! Gefeliciteerd! :dance:
Groetjes Natascha.
Heel erg bedankt voor je berichtje en wat spannend, dat je bijna bevalt.
Idd is en blijft zwanger worden een wonder.
Peetje gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik hoop dat wij allemaal snel zullen volgen
Chrisje welkom bij ons clubje
Mijn lichaam vindt het blijkbaar niet genoeg dat ik duizelig ben, nee nu moet ik ook nog eens hele droge ogen krijgen waardoor ik mijn lenzen amper in kan hebben :?
Als het zwangerschapskwaaltjes zijn dan ben ik er heel blij mee maar als dit van het ontpillen komt dan hoop ik dat deze ongein snel afgelopen isā¦
Jaaaaaaaaaa!!!, Peetje is zwanger!!! Wat leuk! Gefeliciteerd!
En Chrisje welkom bij de club. Gezellig dat je mee komt kletsen.
Kes, bedankt voor je leuke reactie! Lief van je. Sterkte met de laatste loodjes. :thumbup:
Poeh, wanneer zou je kunnen testen? (dat heb je vast al gezegd, maar ik weet het niet meer, sorry)
Wij gaan het deze maand niet profiteren van de eisprong geloof ikā¦Tjonge jonge zeg, we lopen elkaar gewoon letterlijk mis. Jammerā¦