Veel plezier meid. Neem je nog meer mensen mee om me te oordelen?
Patricia, van ons eerste kindje was ik snel zwanger en had ik ook snel kwaaltjes hoor. Dus het kan best.
Nou ik reken er niet op dat ik al zwanger bven hoor! Ik hoop alleen maar als ik dat noiet ben dat ik dus snel ongesteld wordt, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
Liefs, patricia
@mamalena wrote:
Kom ik drammerig over…? Nee toch? :oops: Bedoel het goed…
Je komt helemaal niet drammerig over, het is juist heel lief dat je die info hebt opgezocht

@patricia26 wrote:
Ik heb een beetje een raar gevoel in mijn onderbuik…Soort drukkend gevoel…Zou dit nou kunnen duiden op mijn menstruatie? Of zou ik het me verbeelden…? :?
Liefs, Patricia
Daar had ik vanacht ineens last van en ik was ook duizelig niet normaal meer :shock:
Dat lijkt meer op een zwangerschapskwaal :lol: :lol:
mm zou volgens mij nog te vroeg zijn dus ik denk eerder aan een griepje of mischien ligt het aan het ontpillen :think:
het zou idd fijn zijn als het gewoon duidlijk was hoe mijn cyclus verloopt maar goed kan net als jou alleen maar afwachten tot de rode duiveltjes komen…
Poeh, ga je ook die monikkenpeper proberen?
Ik heb ook een banner gemaakt
Kan hem eigenlijk nergens op baseren maar ik vind het zo leuk. Ik heb nu als laatste eerste ongi dag de dag gekozen dat mijn mirena verwijderd is.
We’ll see…
Liefs, Paricia
Héél even snel… want we zijn dit weekend aan de Grote Schoonmaak gegaan (nu pauze haha… even een worstenbroodje eten :mrgreen: ) Isabel is bij haar oma en opa logeren en heeft het daar lekker naar haar zin (zwaaien ging met veel pijn en moeite en nog net geen diepe zucht ze was liever blijven tekenen haha)
Zo grappig, ik had haar vanmorgen een staartje ingedaan, achterop haar hoofd. Ze moet alweer naar de kapper :mrgreen:
Hmm… de plicht roept, ik moet weer achter de pc vandaan…
Tsjonge, er is inderdaad weer een heleboel bijgekletst sinds ik gisteren ook even een bezoekje hier heb gebracht.
Mijn banner heb ik voor elkaar gekregen. Ik moest hem inderdaad in mijn profiel plakken en dat is gelukt.
Charissa, wat leuk dat jullie naar een huis gaan kijken. Er moet dus heel veel aan gedaan worden? Zo hebben wij ons huis ook gekocht. Uiteindelijk zijn er 3 muurtjes van ons huis blijven staan en de rest hebben we nieuw gebouwd. Nadeel: je zit hééél lang in de troep :x . Groot voordeel: je kunt alles zo maken als je zelf wilt. :mrgreen:
Zie je dat een beetje zitten een eventuele grote verbouwing en je kindje en zwanger worden? Gaan jullie dan (als het doorgaat natuurlijk) de verbouwing/opknapbeurt zelf doen?
Ik wens je in elk geval veel kijkplezier voor zometeen toe.
Patricia, wat is het toch vervelend voor je dat je niet weet waar je aan toe bent. Hoe lang wacht je nu al op je ongi? Ben het even vergeten.
Ik hoop in elk geval dat je snel duidelijkheid krijgt. Het mooiste zou zijn door een zwangerschap natuurlijk
Poeh, vervelend als je niet weet hoe je cyclus verloopt. Ik heb momenteel hetzelfde. Ik ga maar uit van een cyclus van 32 dagen, maar dat kan zo meer of minder zijn. Hoop dat het meevalt.
Voor jou en voor mij. Als je duidelijkheid hebt kun je tenminste een beetje minder er mee bezig zijn vind je ook niet? Dan weet je wat je ongeveer wanneer kunt verwachten. Succes met afwachten.
Pino, werk je niet te hard? Heel veel succes met je grote schoonmaak. Petje af hoor!! Ik zie dat mezelf op het moment helemaal niet doen. Totaal geen zin in. Maar, er moet nog wel het één en ander gebeuren anders komt het niet goed. Werkse nog even :thumbup:
Nou damens,
Ik spreek jullie wel weer.
Liefs Tilly
Patricia voorlopig wacht ik nog gewoon af maar als het heel lang gaat duren dan probeer ik die monnikspeper waarschijnlijk wel.
Donderdag waren we al bij CB geweest. De arts heeft toen in de oortjes van onze dreumes gekeken, omdat we constant zien dat de vingertjes in de oortjes verdwijnen. Jeuk jeuk jeuk?
In het ene oortje zag het trommelvlies er een beetje troebel uit. Het andere oortje zat vol met geel oorsmeer. Verder niets aan de hand.
Na het bezoekje hadden we een gillende zielige dreumes in huis. Gisteren dus toch maar even naar de HA geweest. Tja, aangezien de temperatuur 37,5 was en geen veranderingen tov donderdag, was het advies alleen maar neusspray. Baal baal, want het gehuil werd steeds erger en vannacht hadden we een rotnacht.
Het rechteroor werd vandaag rood aan de buitenkant en dikker (dan het linkeroor.) Behalve de nachten verloopt nu ook de dag huilerig. Als we naar het oor wijzen begint onze dreumes al te huilen. We vertrouwden het zelf ook niet helemaal. Dus vandaag naar de HAP. De temperatuur is ondertussen 38, 2.
De arts vond het oor ook roder. Bij de eerste aanraking door de arts was het al gillen. :hug: Erg gezegd, maar we waren er wel blij mee. Door de hoeveelheid oorsmeer kon ze het trommelvlies niet goed zien. Aangezien de koorts (38,2) niet hoog genoeg is, was AB niet nodig. We hebben wel het advies gekregen om Otalgan te gebruiken, 6 maal daags neusspray en voor het slapengaan paracetamol. Ze verwacht, dat onze dreumes komende nacht als een blok in slaap valt, omdat hij door de pijn slaap tekort heeft opgelopen. De Otalgan moet pijnstillend werken en ervoor zorgen, dat hij kan slapen. Laten we het hopen! We zijn namelijk best wel kapot!!!
De afgelopen twee maanden denk ik, dat onze dreumes wel 5 keer ziek is geweest: twee keer periode met overgeven, twee keer periode met koorts en beginnende oorontsteking en nog een keer extreem verkouden.
Pfoef, erg vermoeiend, want erg bijtukken lukt dus niet goed.
Pino, goed hoor grote schoonmaak. Toch nesteldrang???
Tilly, wat voor soort huis hebben jullie dan? Klinkt als een hele klus. Is alles nu wel klaar?
Meiden, het kan echt al de eerste maand raak zijn hoor. Tuurlijk het kan ook nog maaaaaaaaaaaaaaaaaanden duren, maar als je zwanger wilt worden, hoop je toch eerst op iets positiefs toch?
Ik durf het zelf bijna niet te geloven, maar mijn gevoel zegt, dat het hier weleens raak kan zijn. Mijn borsten zijn opgezet, niet al het eten smaakt me, ik ben moe. Ik kan het me ook allemaal verbeelden hoor. Maar bij ons eerste kindje had ik alles precies hetzelfde. Theoretisch zou het echter niet kunnen, want dan zou de ei-sprong deze maand heel vroeg geweest zijn. Toch kan ik me niet voorstellen, dat ik mezelf zo voor de gek houd. Vorige keer had ik pas na heel wat dagen overtijd een positieve test in handen, dus testen heeft echt nog geen zin. Ik ben benieuwd of ik me nog twee weken kan beheersen om nog niet te testen.
Ik wil ook graag dat het meteen raak is alleen ben ik bang dat ik me er dan zo op ga instellen en dat het een enorme teleurstelling is als het dan niet meteen raak is.
Ik ben trouwens nog steeds duizelig verder geen grieperig gevoel of iets dergelijks :think:
Wawa ik ga hier heel hard voor jou duimen dat het idd raak is
Ik wil die monnikenpeoper wel gaan proberen, want ik heb echt het gevoel dat mijn menstuatie niet op gang wil komen.
Maar wat ik me nou afvraag… Stel nou DAT ik toch zwanger ben, kan het dan geen kwaad dat ik dat spul slik??
Spannend meiden, die kwaaltjes van jullie!
Liefs, Patricia
Wawa, spannend zeg! En wat sneu dat jullie dreumes zo’n last heeft :hug: Hoop dat het vannacht allemaal goed gaat!
Nou huisje gekeken en op de foto’s en de info waren we enthousiast maar het was echt vreselijk klein ( op internet stond oppervlakte 140 m2 en een schuur/garage van 80 m2). Aangezien mijn vriend bij een verhuurmaatschappij werkt en opzichter is zei hij meteen dat de maten niet klopte. Veel kleiner dan dat het aangeschreven stond . Leuk zeg die foto’s die gemaakt worden met een vergrootlens :evil: :twisted: :thumbdown:
Er moest echt veel aangedaan worden, dat is het probleem niet, maar ik ga niet kleiner wonen dan dat ik nu al doe :mrgreen:
Dus op naar de volgende woning. we zoeken rustig verder. Hebben verder ook geen haast, maar voordat de tweede komt (misschien snel, misschien niet) wil ik verhuisd zijn omdat we hier gewoon geen ruimte hebben… We hebben hier vier slaapkamers, 1 daarvan is het kantoor van Theo en eentje slapen wij, de andere twee slapen zijn kids. Dus Loïs deelt haar kamer al met Theo zijn jongste dochter, dus nog een kleintje erbij is ruimtegebrek!!!
De verbouwing gaan wij niet zelf doen, aangezien ik bij een bouwbedrijf werk en Theo met zijn bedrijf onze grootste opdrachtgever is mbt renovatie/onderhoud :mrgreen: Hij zal wel zelf de organisatie doen en er zicht op houden en ik mag me alleen bezighouden met de aankleding en de tekeningverdeling Dus met dikke buik moet dat toch lukken :think: :shifty:
Nathalie: zo aan de grote schoonmaak dus, alles gelukt?? Gaan jij en Jeroen nog wat spannends doen vanaaf nu Isabel uit logeren is?
Wat een boel kwaaltjes hier al zeg, ik heb nergens last van, maar we zijn ook nog niet echt aan het klussen geslagen… :eh: :think: Hoop dat het ‘goede’ kwaaltjes zijn voor jullie :thumbup:
Charissa, wauw luxe zeg zoveel klusmensen in de omgeving. Balen, dat het huis tegenviel. Bij ons in de buurt is nog wel wat te koop :mrgreen:
hahahaha Wawa, zolang het oud is en veel geklust moet worden hebben we altijd interesse…Als het maar te doen is naar mijn werk toe en de afstand geen uren rijden is :mrgreen:
@Charissa wrote:
hahahaha Wawa, zolang het oud is en veel geklust moet worden hebben we altijd interesse…Als het maar te doen is naar mijn werk toe en de afstand geen uren rijden is :mrgreen:
Bij ons is het juist andersom. Wij zijn absoluut geen klussers. Nou ja :think: , uhm op bouwvakgebied bedoel ik dan.