Stoppers van OKTOBER 2006

Oke dan,

Ik ben erachter hoe ik hem erbij kan krijgen, maar als je het eenmaal hebt gedaan, blijft hij dan staan? Of hoe gaat dat dan?

Ach, ik kom er nu wel achter als ik dit berichtje plaats.

Liefs Til

Bij hulp onderweg is ook een topic waar je je banner kan uitproberen.

Nu staat hij er als het goed is wel bij. Maar dat kwam omdat ik op plakken heb geklikt.

Dit kan ik toch niet elke keer zo doen? Of wel?

Sorry dat ik jullie nu zulke vragen stel, maar willen jullie toch even helpen?

Liefs Til

Ojee, het is voor mij alweer een tijd geleden dat ik 'm geplaatst heb. Misschien weet iemand anders het beter uit te leggen?

Mama Lena,

Staat hij er bij jou dan elke keer automatisch in als jij een berichtje schrijft?

Til

Yep.

Tilly, volgens mij moet je hem in je profiel plakken

Zo te zien staat de banner steeds onder de streep zegmaar…

Dus volgens mij moet je hem in de onderschrigft plakken in je profiel??

Liefs, patricia

@patricia26 wrote:

Dus volgens mij moet je hem in de onderschrigft plakken in je profiel??

:thumbup: :thumbup: Inderdaad, je moet hem bij je onderschrift plakken en dan heb je hem automatisch elke keer bij je berichten staan :thumbup:

mennnnnnn wat gaan jullie hard met beppen zeg :mrgreen: Wel gezellig :D :D

Morgen gaan we even op bezoek bij mijn ouders en een huisje kijken welke we leuk vinden :pray: Hoop dat het in het echt net zo ruim is als op de foto's. Hele oude woning die helemaal gestript moet worden van onder tot boven, maar dat is wat we zoeken. Grote ruime tuin erbij en veel mogelijkheden om bij te bouwen :thumbup:

Ik hoop dat het huisje alles is wat jullie zoeken charissa :slight_smile:

van die monnikspeper heb ik ergens gelezen dat het wel een heel goed middel was om je cyclus op orde te krijgen maar dat het de vruchtbaarheid wat verminderde, maar of dat waar is???

Hier staat juist dat het de vruchtbaarheid verhoogt quote “door de aanmaak van hormonen in de eierstokken in de tweede helft van de cyclus te stimuleren.”

Er is ook zoveel info op het net te vinden en dan spreekt het elkaar wel eens tegen, Maar ik geloof je wel hoor en het valt altijd te proberen :slight_smile:

Kom ik drammerig over…? Nee toch? :oops: Bedoel het goed…

Ga jij het ook proberen Poeh?

Waarom krijg ik geen mail meer als er hier een nieuw bericht geplaatst wordt? Ik heb mijn abo wel aan staan…

Abo?!?! Wat is dat?

Whahahaa :lol: :lol:

Zie onderaan topic…abonnement.

oeps, ja ik zie het…

Charissa, alweer terug. ik ben benieuwd.

Ik heb een beetje een raar gevoel in mijn onderbuik…Soort drukkend gevoel…Zou dit nou kunnen duiden op mijn menstruatie? Of zou ik het me verbeelden…? :?

Liefs, Patricia

Wawa, we gaan zometeen heen, eerst even langs mijn ouders tuffen en op de terugweg kijken. Hebben om 15.00 uur de afspraak. Houd jullie op de hoogte :smiley: