Stoppers van Oktober 2006 *deel 5* en 6! zwangere!!!

Bellenblaasje, van harte gefeliciteerd!!!

Geniet lekker van je verjaardag en laat je maar lekker verwennen! :-*

BB, van harte met je verjaardag!!

Hele fijne dag vandaag!!

Het is nog erg stil hier?!

Ik had wel een hoop bij te lezen van gisteravond.

Het was best nog druk op werk gisteravond, maar we werden wel goed verzorgd. We zijn echt overspoeld met snoepgoed :mrgreen:

Poeh, hoe is het met de kittens?

En nog altijd niet ongi??

Hier weer getempd vanmorgen en ik snap er niks meer van :? Vandaag weer iets gezakt, 1 tiende lager dan gister en eergister. Dus in totaal nog maar 1 tiende hoger dan het eerste deel van mijn cyclus. Begin nu echt te twijfelen of ik wel een ei gehad heb :roll: :think:

Hoe is het met de rest ???

:-*

Zo, ben er weer!

Gisteren de officiele pakjes avond gehad! :dance: Het was weer een succes, alleen Jesse was zo erg verwend dat hij totaal niet meer wist waar hij nou als eerste mee wilde spelen :shock: !

Hebben ook maar besloten om het volgend jaar wat meer bescheiden te houden. gaat niet lukken hoor, weet ik nu al! :oops:

Ga even proberen te reageren… :mrgreen:

Fem:Is het al doorgezet? Of blijft het lekker weg? Kan ook heel goed een innesteling zijn natuurlijk! :pray:

(trouwens… Wawa… ongikrampen kunnen ook door een innesteling veroorzaakt worden, Weet nog wel toen ik net zwanger was en het nog niet wist, ik ook heel de tijd dacht dat ik ongi ging worden… Maar niet dus!)

:thumbup: :pray: :thumbup: !!!

Mamalena:Gaat het al iets beter met je? :hug:

Poeh: Sterkte met het verzorgen van de kittens!

Tilly: Wat knap van je ,dat je toch een foto wilde neerzetten van je

buikje! Je begint het al goed te zien! :inlove: ikke wil er ook een! hihi :mrgreen:

Charissa: Je niet ongi dag vandaag! Is er al wat??

BB: GEFELICITEERD!!!

jammer van die negatieve test!! Ik ging er al bijna vanuit dat je zwanger was… Wie weet!

Voor de andere meiden :-* :hug:

Oh… heb trouwens ook weer een raar kwaaltje… heb echt ontzettende pijnlijke tepels… :think:

Nou ik ga weer, kom straks nog wel even gluren!

Liefs Marije.[/b]

Wat fijn dat jullie zo’n leuke Sinterklaasavond hebben gehad Marije! Is toch heerlijk om die kleintjes zo te verwennen :wink:

Nou meiden voor, op, of voorbij jullie NOD, laat wat van jullie horen! :smiley:

Ik ben vandaag ineens misselijk :sick:

Maarja, zal wel een combinatie van mijn inbeelding en het snoepgoed van gisteravond zijn :mrgreen: het is nog te vroeg voor een eventuele innesteling…

haay lieve lieverds… :smiley:

ik was ineens vanmiddag misselijk niet te geloven moest toch naar de kruidvat voor zetpillen voor jessica want die waren op en heb die graag op voorraad! meteen een test meegenomen en wat denken jullie…??

ik ben zwanger!! :inlove:

mijn lieverd is nog aan het werk wat zal hij blij zijn als ie het hoort ff een leuke manier daarvoor bedenken oooow ik ben door het dolle heen…

hoop voor jullie meiden dat deze ronde allemaal positief is!!

hele dikke kuzz van een zwangere joyce hihii

Jaaaaaaaaaaaaaa!!! Gefiliciteerd!!! :dance: :dance:

Oh leuk!!! Laat je het even weten hoe je mannetje reageerd?!

liefs Marije.

hahahah tuuuurlijk laat ik dat even weten!!

heb al iets bedacht haal straks nog ff een fopspeen met i love papa erop die pak ik dan leuk in… als ie hem dan open maakt weet ie wel genoeg lijkt mij

of hebben jullie nog andere heeeele leuke ideeen?

kuzzz moi

:dance: :dance: :dance: GEFELICITEERD JOYCE :dance: :dance: :dance:

Helemaal geweldig! En dat al een paar dagen voor je NOD! :smiley:

Geniet er lekker van en inderdaad, laat ons weten hoe je je man verrast he? :wink:

Liefs, Patricia

Ik heb ook al zo’n fopspeen klaarliggen :wink: Hoop dat ik hem ook snel uit de kast mag halen :wink:

ja man dat 3 dagen voor mijn nod niet te geloven ofwel… en ik had juist het gevoel gewoon ongi te worden maar ineens werd ik me daar tog misselijk vanmiddag ik dagt hey… dat is gek ik ben verders helemaal goed te pas!!! :smiley:

ik loop de hele tijd met die test stick in mijn hand hihihihi erg leuk hoor zal is even gaan rekenen wanneer mijn uitgerekende datum nu dan zal zijn!!

kuzzzz joyce je

Geef maar wat misselijkheid aan mij hoor!!!Ik wil ook!! :mrgreen:

Wanneer ben je uitgerekend?!

13 aug is mijn uitgerekende datum…

hmm das minder de hele zomer door he maar ag nu kan ik al1 maar door het dolle zijn! :inlove:

kuzzz joyce

YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOO

GEFELICITEERD JOYCE!!!

Kom je gezellig bij mij onderin het lijstje staan!!

Vind het echt hééééééél gaaf :mrgreen: :mrgreen:

En nu op naar alle andere meiden die hun nod naderen.

Ik duim voor jullie allemaal en hoop dat ook jullie snel zo’n positieve test in handen krijgen.

Dikke :-*

IK WIL OOK!!! Hahahahha… Maar ben blij voor je hoor Joyce! :dance: :-*

Hoe ging het bij Jessica? Was je toen ook snel zwanger?

bij jess was ik met 3 rondes zwanger dus eigenlijk ook snel he?

maar wel erg gek dat ie het nu al aan geeft he… die test 3 dgn voor mijn nod!

ik hoop toch niet dat die misselijkheid door gaat zetten…

dan valt mijn kwartje nu ook wel wrom ik gister niet kon POEPEn ggggrrrr dat was typisch iets in de zwangerschap van jess wat er bij hoorde dus ga meteen maar weer lactulose siroop halen zo meteen!

ik :thumbup: :thumbup: egt voor iedreen dat jullie tegen je fam met de kerst gewellldig mooi nieuws kunnen vertellen

kuzz joyce

Ik hoop het ook, voor iedereen!! :pray: :pray: :pray:

Joyce,

Wat gaafffff!!

Gefeliciteerd !! Kan me voorstellen dat je door het dolle heen bent.

Je kan vast niet wachten tot je man lief thuis is :smiley:

En niet te vergeten Bellenblaasje jij ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag !! :dance:

Femmie, ik weet ook dat de concentratie door water lager wordt, maar tja 7cc??? Ach, ze moeten al blij zijn, dat ik het zo trouw doe.

Charissa, de avond van tevoren als Loïs slaapt het eten van die dag gepureerd in het potje doen. Valt vast niet op :mrgreen:

Bellenblaasje, gefeliciteerd met je verjaardag.

Patricia, ik zou helemaal zenuwahtig worden van dat temperaturen. Heb jij daar geen last van?

Marije, ik heb inderdaad al dagenlang ongikrampen, maar ik wil mezelf niet gek praten. Snap je, maar ik duim en hoop natuurlijk wel. Vandaag dag 30.

Joyce, wauw meid, gefeliciteerd en hoe lang ben je nu zwanger? Of is je cyclus erg onregelmatig? Ik lees nu dat je 13 augustus bent uitgerekend.

Joyce, uhmmmmm, een klein muisje kopen en die inpakken. Dan erbij zeggen, hopelijk krijg je er in augustus heel veel op je beschuitje!

Ik hoop, dat ik kan wachten tot 13 december met testen :oops:

Wawa,

Wat wordt het spannend voor jou!! Jij hebt je banner expres op een hele lange cyclus gezet hè? Nu dus dag 30 alweer. Ik hoop zo voor je dat je zelf een muisje kan kopen om aan je man te geven!!! :dance: :mrgreen:

Ik :thumbup: voor je :smiley:

:-*

Joyce, gefeliciteerd!!! Ik ga je als ik thuis kom van het werk meteen even onderin het lijstje zetten :dance: :dance: :dance:

Nou meiden, wie volgt!!! Kom maar op! :smiley: