Poeh,
Ik wil je toch als eerste feliciteren met je kittens. Hoop dat het met die twee toch de goede kant op mag gaan. :thumbup: Ik duim voor ze :thumbup:
Wat balen zeg dat je nu alweer negatief hebt getest. Zou je dan toch niet zwanger zijn en ongi worden?
Ga je nu proberen af te wachten? Ik hoop iig dat je snel duidelijkheid hebt. De kittens zullen je nu gelukkig wel de nodige afleiding geven.
Femmie, gek hoor dat je schoonmoeder zo maar binnen komt lopen :shock: Ik zou het echt niet leuk hebben gevonden als mijn schoonmoeder dat bij mij deed :naughty:
Gelukkig is ze vrij vlot vertrokken.
Patricia, werkse meid.
Over die temp stijging. Ik ken inderdaad zo’n 0,4/0,5 graden stijging. Maar het is theoretisch goed tussen de 0,2 en 0.5. Dus bij jou kan het best iets minder zijn hoor.
Wees trouwens maar niet bang om de tijden van het klussen. Ik dacht ook dat we compleet mis zaten, maar dat bleek ook anders.
Ik zal vanavond proberen wat meer te reageren. Nu even geen tijd meer.
:-*
Jeetje Femmie wat genant dat van je schoonmoeder, daar zou ik nou echt van balen. Ik baal al als de telefoon gaat en ik zit in bad. Dat is echt een moment voor mezelf. Volgens mij ben je een leuk pietje. Ik ben ook altijd piet op het werk dat is echt een speciaal gevoel, dat al die kindjes zo blij zijn als je ze zien. Dat van die stelling tsja :think: er is voor beide wat te zeggen, mijn vriend hanteert hem kennelijk andersom, niet in die woorden hoor, maar hij vindt dat we ons zwanger moeten gedragen tot de ongesteldheid, want je weet immers maar nooit.
Poeh joh dat pendelen dat komt wel ik heb geen haast. richt jij eerst je aandacht lekker op de kittens. Ik hoop dat die twee het redden. Hopelijk krijgen we een foto’tje te zien. Vind ik zo schattig. Veel succes en ook met je NOD. Ik duim nog voor je :thumbup:
Tilly HET IS WEER DINSDAG AVOND.( hoe is het daar bij jullie thuis al een beetje opgeknapt)
M’lena dat klinkt niet best joh. moet je morgen weer werken of kun je nog een dagje rusten.
BB hoe is het met jou, heb je een fijne dag gehad.
Liefs Jane en een dikke :-* voor iedereen.
Femmie, ik zou niet eens bij iemand zo de badkamer instappen hehe, je maar nooit toch. ik snap goed dat je beetje boos ben. En wat zei je man ervan ??
Poeh, ohhh 7 kittens nog wel zeg :inlove: als je foto’s hebt willen we ze wel zien hoor. en ik duim voor de 2 met de slechte start.
Patricia, werk ze en ik hoop dat de tijd een beetje snel gaat voor je.
hier gaat alles goed. bijna ongie af. Ik ben alleen nog steeds misselijk … geen koorts of zo gewoon da misselijke gevoel in m’n buik :think: hoop maar dat het snel overgaat want ik vind er niks aan tenzij ik zwanger zou zijn
ik ga ff spelen met devin
He meiden,
Ik moet even wat recht zetten. Mijn vriend had contact gehad met mijn schoonmoeder en ze kwam langs om iets op te halen (ze had toestemming, maar ik wist van niks :wall: )
Ja jane, het was leuk om te pieten. Zag ook leraressen die daar al werkte toen ik daar nog op school zat. Zegt er eentje tegen me:
“wat ben je groot geworden” :doh:
Dus mijn reactie:
“sorry maar ik ben de laatste 10 jaar niet meer gegroeid en volgens mij hebben wij elkaar in tussentijd nog wel gezien” (lees: paar jaar geleden was ik ook piet)
Echt een standaard opmerking die je tegen kinderen maakt, maar niet tegen kinderen die voortaan volwassen zijn!!! (ze moest eens weten hihi :mrgreen: )
Ik vraag me af waar BB is?
ow ja jane,
Ik handel ook uit voorzorg hoor! Zo schilder ik nu niet in de 2e helft van de cyclus en heb ik kinderpcm gekocht en homeopatische neusspray. Zou toch jammer zijn, als je door onnadenkend handelen een zwangerschap mis zou lopen.
Maar soms denk ik dat ik er teveel mee bezig ben en ik dacht dat je de stelling had opgeschreven zoals ik hem beschreven had. Vond dat een hele goede en wilde hem erin houden, maar het lukt van geen meter. Misschien moet ik hem maar aanpassen zoals jullie hem hanteren.
Vind het veel te leuk allemaal! Geniet echt van deze periode, ook al zijn er af en toe wat teleurstellingen van mensen die weer ongi worden enzo, het is echt leuk om hierover te kletsen en de hele cyclus lang in spanning naar de NOD toe te leven. Vandaar dat ik er gister ook niet bij was met mijn hoofd op mijn werk, zat met mijn gedachte helemaal hier op het forum en te bedenken hoe het allemaal zou zijn als ik zwanger was enzo (dus was gewoon aan het dagdromen) :inlove:
ja femmie dat herken ik helemaal. Is toch bijzonder dat je al deze intieme verhalen met elkaar mag delen. Ben ik echt wel dankbaar voor. Ik vind de stelling van beide kanten erg goed. Als ik me er teveel door zou laten beinvloeden en niet meer van dingen zou genieten tsja. Maar ik vind het nu gewoon leuk om er mee bezig te zijn en er dus rekening mee te houden. Dat rekening houden is naast het klussen eigenlijk ook het enige wat we voor nu kunnen doen. (hersenspinsel van mij) Nou ja Femmie en de andere het is gewoon een leuke en vooral spannende periode.
liefs jane
Hoi,
Jane, inderdaad vanavond net5 avondje. Heerlijk!!!
Op alle andere dagen maakt de tv me niet zo veel uit, maar op dinsdag zit ik er echt bewust een poosje achter. Ik genier er vooral van omdat ik dan mijn werkdagen op school er weer op heb zitten en dan lekker bij mag komen achter de tv voor de rest van de week mijn werk thuis weer begint.
Femmie, OEPS!!! Een beetje een misverstand dus met je schoonmoeder?
Maar, dan nog had ik niet gewild dat iemand de badkamer in kwam lopen :naughty: Ach, het is allemaal goed gekomen toch?!!!
Ik heb net geprobeerd een buikfoto te maken. JA :oops: :oops: Niks voor mij want het ziet er niet uit :oops: Nu zal ik denk ik één foto plaatsen op het showforum. Je ziet natuurlijk alleen mijn onderbuik, maar dat is ook de enige plek waar je iets kan zien :mrgreen: Als ik het niet wat vind verwijder ik hem weer. Zien jullie hem dus niet staan, dan heb ik hem toch weer weggehaald.
Kyr@, heerlijk dat je weer bijna ongi af bent. Kun je straks weer vrolijk aan de klus. Je man hoeft deze maand toch niet weer weg? :mrgreen:
Hoe is het met de sneeuw? Ik heb gisteren de foto bekeken. Alles gesmolten of ligt er weer een laagje?
Hier is het gewoon warm, 15 graden buiten. :roll:
Voor alle andere meiden een dikke :-*
Hoop dat ik jullie vanavond nog spreek, ik mis namelijk nog een heel aantal van jullie!
Dat is het zeker. Ik had vandaag ineens het gevoel dat ik ongi ga worden. Ik was meteen helemaal bang dat we geen kinderen kunnen krijgen :wall: Ik dacht namelijk, we hebben toch in de juiste periode geklust, waarom is het dan niet gelukt? Maar ja ik weet ook wel weer dat de kans 25% is, maar ja, dan ga je toch rare dingen denken.
Dus ik had het er met mijn vriend over en die is zo lief, heeft me meteen gerust gestelt :inlove: (en me laten inzien dat ik niet zo onzinnig moest denken :think: ) en vervolgens zei ie:
“mooi, kan je weer verder gaan met het schilderwerk” :shock: (dat was een grapje hoor, dus heb er zelf ook wel erg om moeten lachen.
Ik vroeg me net ook af, waar iedereen was, maar toen realiseerde ik me dat het pakjesavond is en iedereen met kinderen waarschijnlijk kadoos aan het uitpakken is.
Dus allemaal HEEEEEEEL VEEEEEEEEEEL PLEZIER en dat de kadootjes maar in geslaagd zijn en de avond ook. Hoor het straks wel denk ik. :mrgreen:
En ja tilly, het misverstand is opgelost en ben dus ook maar blij dat ik niet heb laten merken dat ik boos was.
Ik ga meteen op het showforum kijken of ik je buikje kan bewonderen :mrgreen:
Jane, het plassen voor UMC gaat goed. Alleen was ik laatst vergeten te plassen, dus toen ben ik weer uit bed gegaan en heb er een druppel uit proberen te persen :mrgreen: . Helaas kwam ik niet verder dan 7ml :roll: . geen idee of dat een probleem is.
Wolkje, lekker om te horen hoor, dat de VK een luisterend oor voor je had en je serieus nam
Mamalena, lekker hoor wat eerder naar huis. In jouw beroep zal het inderdaad wel rustig zijn geweest op zo’n dag :mrgreen:
Joyce, jouw NOD komt ook al dichtbij zeg!
Femmie, belachelijk, dat je schoonmoeder voor je neus stond. kan echt niet. Pissed worden hoor, straks al je een kindje hebt, kan dat anders echt uit de hand lopen.
Poeh, balen die onzekerheid over ongi en sterkte met de kittens.
Femmie/ jane, ik houd ook rekening met een eventuele zwangerschap hoor. Ik ga geen gekke dingen doen. Maar ik ben pas zwanger als ik een positieve test in handen heb.
Tilly, ik ga zo even naar je foto kijken.
Femmie, hier ook ongikrampen hoor en een baalgevoel. We hebben zoveel geklust en dan niet zwanger! Maar ja, het is nog niet zover. Ik blijf duimen.
hey meiden hier ben ik weer even snel. moet zo weer weg, ben pakjes aan het inpakken want de sint komt vannacht. hij brengt een keukentje (waar ik zeker 3 rolletjes papier voor nodig heb dus heb nog wat werk :shock: ), een matje van de disney prinsessen voor aan haar bedje, een houten trein met stapelblokjes, een ringwerpspel en een koffertje vol speelgoed-etenswaren voor bij het keukentje. morgen gaan we de schoen ook ophalen die we zondag zijn gaan geven aan de sint in het sinterklaashuis. dan gaan we morgen ook naar de oma want daar heeft de sint een mooie rieten poppenwandelwagen met bijhorende pop gebracht. die heeft ze helemaal met de bus uit tchechië (of hoe schrijf je dat) meegesjouwd, arm mens.
hoezo rayana verwend??? :roll: :think:
heb gisteren een test gedaan en die was hartstikke negatief. ook geen licht streepje te zien zoals bij de vorige 2. maar ben nog wel niet ongesteld geworden. als ik volgende week maandag niet ongi ben, toch eens naar de gyn voor een echo zei mijn collega. kan zijn dat er een bevruchting is geweest maar misgegaan zei ze (wegens de 2 lichte streepjes voorheen). maar daar probeer ik niet te veel aan te denken, ik hoop gewoon dat mijn cyclus beetje in de war is.
poesje is ook nog altijd niet terecht, en geen nieuws meer. we gaan wel nog zoeken.
sorry voor dit ego-bericht (heb wel alles bijgelezen hoor, kletskousen )
ben er nu terug mee weg heb nog veel pakjes in te pakken. ben erg benieuwd hoe ze morgen reageert. volgens mij ben ik ongeduldiger dan zij hahaha.
tot morgen lieverds!!!
:-* :-* :-*
BB, ik wist trouwens helemaal niet, dat belgen ook Sinterklaas vieren.
Je blijft wel pech houden zeg. Sterkte.
wawa, er stond toch echt dat ze minimaal 10 cc wilde hebben :think: , maar ja als je niet meer hebt, houdt het op he! Dan moeten ze maar wat minder morsen met het onderzoeken :shock: haha
Wat je zegt over zomaar binnenlopen heb je wel gelijk in. Ik ben al ooit eerder de strijd aangegeven aan toen is het allemaal wel wat afgenomen, maar ze krijgt het niet 100% afgeleerd, maar ja als mijn vriend zegt dat ze gewoon naar binnenkan, kan zij er ook niets aan doen. Maar ik hou het wel in mijn achterhoofd, bedankt voor de tip.
Dat baalgevoel is perfect omschreven. Ik houd continue in mijn achterhoofd dat ik heel goed gewoon ongi kan worden, maar als het dan echt komt, is het gewoon echt balen. Moet zeggen dat alles weer schoon is daaronder :think:, ik wacht dus rustig af en merk dat de hoop me stiekum weer besluipt . Maar goed, hoop doet leven zeggen ze altijd, dus hopelijk is dat nu letterlijk zo :dance:
He BB jij hebt wel heel erg veel grote cadoos hoor. En dat terwijl ze er wrs niet zo heel veel van mee krijgt, maar goed, het is een goede investering voor later
Klinkt wel erg leuk allemaal, bij jullie is het altijd pakjes ochtend he? Das ook logisch, want dat doet ie op de terugweg onderweg naar huis :mrgreen:
Denk dat je iig wel een erg leuke dag tegemoet gaat. Veel plezier, en nog jarig ook!!! Mocht jij vroeger altijd bij sinterklaas komen en kreeg jij dan altijd een extra handje snoep? Owwwwwwwwww wat was ik altijd jaloers op die jarige kindjes :snooty:
Balen dat poes er nog niet is, hoop echt dat jullie hem nog gaan vinden
En vreemd dat je test negatief is en jij nog niet ongi. Beetje zoals poeh. Wat die collega zei kan natuurlijk wel kloppen, al vraag ik me af of ze dat op een echo terug kunnen zien? Is en blijft spannend allemaal.
Alvast een hele fijne pakjesochtend en verjaardag gewenst!!! (bij deze want ik kan je morgen niet feliciteren, sorry) :-
Ik ben er weer vandoor. Ik ben er donderdag pas weer en heb de pc alvast gereserveerd :mrgreen:
Fijne dagen allemaal. :-
@femmie wrote:
wawa, er stond toch echt dat ze minimaal 10 cc wilde hebben :think: , maar ja als je niet meer hebt, houdt het op he! Dan moeten ze maar wat minder morsen met het onderzoeken :shock: haha
Ik heb zitten twijfelen om het aan te vullen met water :oops: , maar uiteindelijk dus niet gedaan. Tja, het gaat om 1 dagje, dusse.... kan er er niets aan doen. Normaal ben ik best een zeikert hoor. 't Was trouwens in het begin van de cyclus.
Jeetje wat een kletskousen zijn jullie hier!! Ik kan even niet uitgerbreid reageren, want het is best druk op werk. Maar ik lees mee hoor!!
BB, alsvast een fijne verjaardag! :-*
hier nog even een heeeeeel klein berichtje van me, daarna ben ik echt weg (naar bed )
Wawa, aanvullen met water kunnen ze in het lab ook als dat echt nodig is, maar lijkt me niet zo’n goed idee om te doen (dan verdun je alles en zou een evt hcg hormoon nog moeilijker te checken zijn). Denk dat je juist gehandeld hebt zo! Het is jammer, dat het iets wat te weinig is, maar helaas. Ze zullen het onderzoek vast wel af kunnen ronden met 1 krappe dag.
Nogmaals fijne dagen allemaal en tot donderdag! :-*
Even kort, ga zo naar bedje toe, heb gisteren en vandaag de hele dag gewerkt voor Theo…
Poeh, gefeliciteerd met de kittens! Logisch dat de aandacht even naar de kittens toegaat!
Bellenblaasje en Poeh, allebei nog niet ongi! Nog steeds spannend dus, zolang de ongi er nog niet is kan alles
Hier een dag voor redday maar deze maand niet raak denk ik. Mijn ongi komt eraan (zo voelt het) dus daarop wachten en nieuwe ronde nieuwe kansen :thumbup:
Femmie, nou ik hoop echt niet dat mijn schoonmoeder in 1 keer in de badkamer staat hoor, ik word me dan een partij pissig :x
Wawa, wij hebben idd overwogen om het eten van Loïs in een potje te stoppen maar aangezien mevrouw altijd aan mijn benen hangt zodra ik richting keuken loop (ETEN!!! :mrgreen: ) denk ik niet dat ze erin trapt, maar ik ga het morgen proberen. Bedankt voor de tip!!!
Verders reageer ik morgen verder, ga nu slapen, morgen weer vroeg dag
hoi ben er ff weer (ben nog altijd niet klaar)
mijn collega zei voor een echo te laten maken voor het geval het is misgegaan dat het “vruchtje” kan blijven zitten zijn omdat ik nog altijd niet ongi ben geworden. naar het schijnt kunnen ze dan zien of er nog iets “zit” of dat alles gewoon schoon is en er nooit iets is geweest en ik gewoon erg laat ben ofzo. beetje vaag he mijn uitleg. hopelijk snappen jullie het een beetje. snap er zelf niet zo heel veel ven, vraag me af of de gyn echt wel iets kan zien :think: maar ja we zullen afwachten he
ik ga nog verder inpakken…
en alvast bedankt voor de felicitaties!
en ja ik moest vroeger op school altijd naar voren komen in de grote zaal om op de sint zijn schoot te komen zeggen dat ik jarig was ik vond dat echt verschrikkelijk ik haatte het die aandacht, als je je bedenkt dat ik bij een spreekbeurt voor de klas altijd huilde omdat ik niet dierf en dan moest ik gewoon voor de hele school gaan vertellen dat ik jarig was dat was echt horror :shifty:
maar ik kreeg wel wat extra snoep hoor
BB alvast gefeliciteerd :-*
Er is er één jarig HOERA, HOERA!!
BB, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!
En, ben je een beetje verwend? Hoop dat je een fijne verjaardag mag hebben vandaag.