Stoppers van Oktober 2006 *deel 5* en 6! zwangere!!!

hoi hoi allemaal!

Nou ik kan je vertellen dat wij aan niemand verteld hebben dat we bezig zijn, maar soms lijken mensen het gewoon te zien (of denk ik dat mensen het lijken te zien :think: ). Toen ik ziek was vroeg iemand wat ik dan had. Dus ik vertelde het en toen kwam de ongelovige reactie: jaja…

Maar goed, ik doe gewoon zoals normaal (behalve dan dat ik er vandaag echt helemaal niet bij was met mijn hoofd)

@patricia wrote:

Femmie schreef:

Ik las trouwens dat in de herfst en winter je ei in de avond springt. Ik denk hem overdag gevoeld te hebben. Hoe is dat met jou joos?

Zou dat echt zo zijn?? Mijn temp was vrijwel elke dag 36,5. Vanmorgen ineens 36,7. Ik zit nu wel op mijn 14e dag, maar zou de temp niet wat meer stijgen na een ei?? Gisteren hebben we niet geklust helaas… Maar als we nou vanavond klussen, ben ik dan echt te laat?? Ik voel trouwens echt niets van de eisprong…

Het is niet per definitie dat je te laat bent, maar een eitje is max 24 uur in leven en de zaadjes 48 tot 72 uur. Dus als je drie dagen voor de eisprong geklust hebt, kan het in theorie raak zijn (de vrouwtjes zijn dan aan het wachten, die zijn namelijk langzamer dan de mannetjes, maar leven langer :wink: ) Dus of je te laat bent met vanavond klussen, je kan het altijd proberen, maar ik neem aan dat je afgelopen dagen ook geklust hebt? Jammer van gisteravond, maar als je eergister ook geklust heb zou het gewoon raak kunnen zijn, en ik zou zeggen, klus lekker verder, je weet ooit nooit he! :silenced:

(wist je trouwens dat om de dag klussen beter schijnt te zijn voor het zaad)

Tilly, ik herken dat gevoel van je hoor!! Ik zat afgelopen week gewoon op het werk terwijl ik ziek was :liar:

Heb ook altijd moeite met me ziek melden, zouden anderen wel eens een beetje van over mogen nemen…

Sorry meiden, maar ik kan jullie echt geen adviezen geven over kids opvoeden, heb er nog geen ervaring mee :wink: Wens jullie wel heel veel succes allemaal in de kleuterpubertijd.

Mamalena, balen dat je ongi bent. :hug:

Heb het boek nog niet gelezen, maar misschien dat ik het ooit nog ga doen.

Wolkje, hoezo ben je de kluts kwijt?

Poeh, mijn cyclus was voorheen ook altijd regelmatig. Nu heb ik er geen idee van omdat ik nog maar 1 ongi gehad had, en die was gewoon op tijd. Wat bij mij wel raar was, was dat ie maar 1 dag duurde en vroeger gewoon de volle mep van 7 dagen. Ik denk dat die dingen met ontpillen te maken hebben ofzo, je lichaam moet die troep natuurlijk toch kwijt en zijn eigen regelmaat weer vinden.

Hier gaat het verder redelijk, nog steeds beetje verkouden, hoofdpijn, kriebelhoest, soms beetje misselijk, moe, alles draait in mijn hoofd en inmiddels een schore stem (heel charmant en uitnodigend om te klussen :mrgreen: ) en ow ja, vandaag een paar keer ongi pijntjes gehad.

Maar verder…gaat het op en top prima met mij :mrgreen:

Ik ga naar bed. Morgen wat kindjes vermaken op school, nadat ik me verkleed en gesminkt heb. :mrgreen: Daarna kom ik wel weer even langs.

Fijne avond allemaal!! En klusse patricia :wink:

Bellenblaasje, fijne dag morgen!!! En succes met de test. Ik :thumbup: voor je

Femmie, hoe is het nu met de kwaaltjes?

Charissa, ooit overwogen om jullie eigen eten in een potje te stoppen om Loïs te foppen? :mrgreen:

Wolke, wat heb je gegeten? Ik houd enorm van uiteten gaan, maar sinds dreumesje doen we het bijna nooit meer helaas.

Marije, heeeeel herkenbaar KOK als tweede werkdag! hi hi hi

Tilly, alweer een beetje beter als eerst?

Mamalena, balen meid, dat je ongi is gekomen. Gek hoor, dat het te vroeg is.

Jane, mijn mannetje koekeloerde ook even met me mee om te kijken naar de ovulatietest hoor. Hi hi hi

Joos, hier ook geen ovulatietesten meer volgende maand hoor. Zonde van mijn centen.

Patricia, heerlijk toch zo af ent oe een pyjamadag!

Poeh, na de stop met de pil een aantal jaar geleden heeft het bij mij 3 maanden geduurd voordat ik ongi werd. daarna duurde het een half jaar voordat het regelmatig werd. Ik zou dus blijven klussen als ik jou was :mrgreen: :-*

Charissa/ tilly, hier ook een dreumes met een eigen willetje hoor

:mrgreen: Hi hi hi

Wolkje, ik ga zo bij mamavraagjes kijken.

Marije, ik ga zo fototopic bekijken.

Femmie, veel plezier morgen.

Eigenlijk hier geen nieuws.

hallo hallo,

Patricia go for it girl waarschijnlijk zijn jullie het nu heeeeeeeel gezellig aan het maken.

Tilly je mag mij wel een beetje zwanger praten hoor, vind ik wel leuk. Ik moet bekennen dat ik dit een hele leuke periode in mijn leven vind en dat ik het leuk vind om er mee bezig te zijn. Mijn vriend ook die wil ook er mee bezig zijn. hij wil van alles weten, dus wij praten hier onszelf ook lekker zwanger. Het zou natuurlijk een ander verhaal zijn als het na een jaar nog niet lukt dat zou me wel ontmoedigen, maar nu heb ik echt het gevoel van het rad van fortuin met de ovu testen als kraslot. Dikke pret hebben we :wink: zie jij al wat :snooty: nou misschien toch of niet :think: :eh: voor de zekerheid duiken we onder de lakens haha.

Wolkje ik ga zo je topic lezen, maar het klinkt ernstig.

wawa ja leuk he die kerels die ook wat willen doen en over je schouder meekijken. Hoe is het plassen je bevallen voor het UMC.

Tilly en patricia zijn jullie lekker uitgerust, was ook een dag om niets of zo min mogelijk te doen wat een weer weer he :eh:

Ah Marije jij bent dus wel echt vaker misselijk bij mij was en vooralsnog een eenmalige sessie, als er meer komen kom ik dat vertellen. Heb wel last van puistjes op mijn gezicht in mijn nek, heb ik normaal nooit. van het pepernoten eten misschien.

Poeh hoe is poes?

BB hoe vergaat het jou, is je kitten al terecht en is je ongi nog zoek?

voor iedereen een hele fijne avond op Wendy na die rommelt in de sneeuw. liefs jane

Hallo lieverds,

Ik heb de verloskundige gesproken en haar gevraagd of het een erfelijke afwijking is en of ik er wat extra vitamine of zo voor kon nemen. Maar dat kon helaas niet maar ze dacht ook dat het niet een erfelijke afwijking was maar dat ging ze nog voor me uitzoeken.

Ik kon ook gewoon bij de verloskundige voor controle komen maar zou rond de 20 weken een mediche echo krijgen in het ziekenhuis. En er zou rond de geboorte datum direct een afspraak gemaakt kunnen worden voor een hartecho om uit te sluiten of het tweede kindje ook een hartafwijking zou kunnen hebben.

Over de open ruggetjes dacht ze dat het te ver in de familie zat om extra folium te gebruiken en dat ging ze ook nog voor me uitzoeken.

Het was trouwens een super leuke verloskundige zij is nieuw in de praktijk dus dat zit wel goed geeft ook weer een goed gevoel. Ben ook super blij met de andere verloskundige hoor was ook een geweldige vrouw.

Ben in iedergeval een heel stuk gerust gesteld.

Liefs een opgeluchte Astrid

p.s. Iedereen een fijne Sinterklaas gewenst !!

Goedemorgen, allemaal een gezellige avond gehad gisteren?

Femmie, we hebben geklust op dag 11,13 en 15. Theoretisch gezien zou het dus kunnen. Maar het liefst had ik dag 14 ook nog even meegepakt :wink:

Mij temp was vanmorgen weer 36,7. Nog steeds geen giga stijging dus maar wel iets hoger dan het gemiddelde in het eerste deel van mijn cyclus.

Ik ben er de laatste tijd ook helemaal niet meer bij met mijn hoofd hoor. Ik denk dat we veel te veel aan het dagdromen zijn :wink:

Wawa, goed idee om gewoon eten in een potje te stoppen :wink: Ik nog geen ervaring met het opvoeden van kinderen, maar het lijkt me een goede tip :wink:

BB, is er al nieuws bij jou? Over je poes en de :evil: ??

Wolkje, fijn dat je met een VK hebt kunnen praten over je angsten. Ze gaan je nu vast en zeker een beetje extra in de gaten houden :wink: :hug:

Poeh? Hoe is het met jou? Euhmm…ik geloof dat we min of meer hadden afgesproken om het niet meer te vragen maar …heb je al getest??

Liefs, Patricia

Hallo allemaal,

Oh, wat een heerlijkheid! Ik kon vandaag om 12.30 naar huis i.p.v. 17.00. Voel me echt niet lekker en we hadden mensen over. Dus zonder me ziek te melden toch naar huis. Ga zo lekker eeen tukkie doen en dan kan ik hier hopelijk ook nog meekletsen omdat ik nu wat meer tijd heb vandaag.

Tot straks!

Hey hallo,

lekker dat je nog even wat vrije tijd hebt. Vijf uur moet je weer aan de bak he. Nou dat dagdromen dat kennen we hier ook. Vanacht kwam mijn virend terug uit de nachtdienst kroop lekker naast me zegt ie. Hoe is het met mijn baby. De kans is heeeeeeeeeeel klein schat antwoordde ik nogal slaperig, maar hij zegt net als de man van femmie (volgens mij) je bent zwanger tot het tegendeel bewezen is. Maar ik voel me helemaal niet zwanger dus hij zal nog even moeten wachten. Of toch niet hahah spannendddd.

M’lena daar ben je weer, volgens mij ben je hartstikke druk en ook nog eens niet lekker. Geniet lekker van je vrije dagje, want het lijkt dat je het echt hebt verdiend. Zijn de menstr. pijnen wat vermidnerd?

Wolkje ik schreef het ook al in de andere topic maar een dikke :hug: ben blij te horen dat je wat meer gerustgesteld bent.

liefs jane :vlinder:

Oh lekker mamalena zo’n onverwachte vrije middag. Geniet ervan en rust lekker uit! Hoe is het met de :evil: ? Al wat minder?

Inderdaad Jane, ik hoef pas om 17 uur te beginnen, dus ik heb nog ff vrije tijd :wink:

Wat een grappige opmerking van je vriend :inlove: Fijn voor je hoor dat hij er ook zo mee bezig is.

Ben jij vrij vandaag? Of ook een late dienst?

Poeh waar ben je? :mrgreen:

Er zijn ook een aantal anderen die ik al even niet meer gezien heb… Chrisje? BB?

IK ben VRIJ na zeven diensten. heb geslapen tot half twaalf en weer helemaal het vrouwtje ben nu lekker aan het kokkerellen zodat misschien mijn vriendje straks wakker word door de heerlijke geuren hier in huis.

:wink: :wink:

Patricia ik snap best dat jij die 14 er ook nog even bij had willen pakken, maar volgens mij maakt dat echt niet zo heel veel uit hoor. Die zaadjes die overleven soms wel dagen dus als het goed is stond er een waar welkomstcomitee voor jouw gesprongen ei en daarna nog eens een dosis erboven op zeg maar. Je had het volgens mij niet beter kunnen doen. Nu afwachten of moedertje natuur de juiste mix, combi laat ontstaan. Er zit maar één ding op wachten wachten en wachten :? en kokken :dance:

Wolkje nog even terug naar je verhaaltje wat fijn dat je nu al weet dat je een leuke vk hebt. Ik kan me daar nu al zorgen om maken haha. Ik zie echt van die oude gepermanente brildragende bepukkelde vrouwen met grote tangen voor me die dan met zo’n grijns tussen mijn benen verdwijnen. Ik had als gyn. een oudere man, beetje sullig en heel goedaardig zo iemand wil ik. Zijn er ook mannelijke vk’s :think:

Jane, bedankt voor je opbeurende woorden… :wink:

Mannelijke VK’s zijn er zeker! Ik heb er ook één. Ivm mijnmedicijngebruik heb ik al een intake gesprek met hem gehad. Hij is precies wat jij zegt… Jaar of 50 en een beetje sullig :smiley: Maar heel lief. Mag er dus wel blij mee zijn denk ik. Ik blijf dus ook constant op controle in het ziekenhuis.

Geniet van je VRIJE dag. Kan me voorstellen dat je er echt aan toe bent. Grappig wat jij vertelt over je vriend en nachtdiensten enzo… Ik weet precies waar je het over hebt :mrgreen: Die van mij gaat a.s. donderdag weer de nacht in… (klusperiode is toch voorbij :mrgreen: )

Dankjewel Patricia en Jane, ik doe het lekker rustig aan. De :evil: :evil: zijn me nog steeds aan het terroriseren. …Auw… En de holte-ontsteking zet ook weer op. Het gaat echt goed met me…NOT. Kan ik echt van balen.

Jane, er zijn ook mannelijke vk’s, maar niet veel. Een kennis van me heeft er één en die bevalt prima. (Haha, leuke woordspeling! Of hij echt goed ‘bevalt’, zal nog moeten blijken) Wel een gek idee dat hij er geen idee van heeft hoe alles voelt. Maar de begeleiding hoeft er niet minder om te zijn natuurlijk.

Jane, jij bent slim… :wink: ! De liefde van de man gaat nog steeds door de maag he? Haha, lekker koken is een goed idee ja!

men oo men wat gaan jullie snel zeg!

hier gaat alles goed wou me nu tog egt weer ff melden ben hier al daaagen niet geweest nu had ik net al heel wat getypt maar foetsie is het… vreemd hoor miss verkeerde knop geraakt!? hahah

ben erg druk op het moment … en dan de feestdagen er ook nog is tussen door sorry meiden hopelijk komt er snel weer veranderriong in… dat ik wat meer tijd heb voor jullie!1

meiden ik duim voor jullie allen dat deel 5 een positieve testen deel mag worden hahahaha

kuzzz joyce

Hey Joyce! Hoe is het met jou? Gezellig dat je er weer even bent. Bedankt voor het :thumbup: :thumbup: voor ons, mar jouw NOD zit er ook aan te komen! Hoe voel je je?

Staat jullie huis inmiddels te koop?

Hoi allemaal!

Het was vanmorgen erg leuk op school. Wat zitten er toch schattige kinderen tussen, eentje die me bedankte voor de kadootjes :mrgreen: eentje die uit volle borst zie de maan schijnt aan het zingen was :mrgreen:

Erg leuk dus.

We hebben vanacht echt belabberd geslapen. We hebben dan wel geen kinderen, nee we hebben een kat die ons uit onze slaap heeft gehouden :zzz:

Hij had een muisje gevonden, achter de kast gegooid en die wilde hij hebben :wall:

Verder voel ik me nog altijd moe en wazig in mijn hoofd, maar heb het sterke gevoel vandaag of morgen de :twisted: te ontmoeten. Ongi pijn zet door en net zat er wat oud bruin op mijn wc papier :cry:

Jane spaar jij niet meer voor het UMC? ikke wel.Gaat verder prima, stelt niet zo veel voor vind ik zelf.

Wolkje, ik heb je topic nog niet gelezen, ga ik zo doen, maar heb al wel een vaag vermoeden als ik de reacties zo lees. :hug:

Patricia, je temp moet stijgen met je eisprong, maar verwacht jij hele graden dan? Denk dat deze paar tienden misschien wel eens gewoon de stijging kan zijn die normaal is hoor! (weet het ook niet, maar denk het om wat voor reden dan ook)

Mamalena, rust maar lekker uit. Lief dat je collegas je lieten gaan.

Jane, mijn man zegt dat niet hoor, dat zegt de man van een ander en ik vond het wel een goeie om erin te houden. Er de stelling was volgens mij juist net andersom:

je bent niet zwanger tot het tegendeel bewezen is.

BB, sorry ik was gister een dag te vroeg met je een fijne dag te wensen :wall: niet dat ik je vandaag geen fijne dag gun hoor, dat ook, maar bedoelde je verjaardag en dat is nu nog niet

Dan nog wat anders: het is niet zo dat mijn vriend dit forum meeleest hoor! Hij kent de woorden van het forum omdat ik af en toe wat dingetjes vertel of hij er juist naar vraagt.

Dus, ik ga ff mijn haren doen, heb een half uur in bad gelegen om alle bruin van mijn lijf en haar te krijgen, maar ben weer schoon.

Ow ja, ik lig in bad, staat mijn schoonmoeder voor mijn neus :naughty: Ligt het nu aan mij, of is het terecht dat ik daar boos over wordt?

Femmie, ik verwacht geen hele graden nee :mrgreen: :mrgreen: Maar misschien toch wel 4 a 5 tienden, en het zijn er nu maar 2. Maargoed, we zien wel :wink:

Terecht dat je boos bent op je schoonmoeder! Je bent in je eigen huis toch? Daar heb je recht op privacy!

Ik denk dat mijn schoonmoeder spontaan een hartverzakking zou krijgen als ze mij naakt zou zien :mrgreen: Maar dat is ff wat anders.

En femmie, ik duim voor je dat de :evil: toch weg blijven hoor! :pray:

Haha patricia (je hebt me aan het lachen gekregen), ik was idd in mijn eigen huis en ze belde wel aan, maar ja ik deed toch niet voor niets niet open! En ze zal van mij niet schrikken, haha daar kan zij namelijk niet aan tippen :twisted: Owoh, das gemeen, maar ja ben een beetje boos op d’r nu.

Hahahaha…jij maakt mij nu ook aan het lachen. Mijn schoonmoeder zal niet schrikken van hoe ik eruit zie hoor :wink: :mrgreen: Alleen ze is Turks en er ligt bij haar nog steeds een taboe op alles wat met naakt zijn te maken heeft :wink:

Kon ze wel begrijpen dat je boos werd?

Ik ga nu naar werk.

Ook al heeft bijna iedereen hier Sinterklaas al gevierd, toch wens ik iedereen nog een hele gezellige pakjesavond!

Ik kom vast nog wel ff langs hier :wink:

Werkse patricia,

Zo had ik het nog niet bedacht dat je schoonmoeder natuurlijk turks is :wall: (interpreteerde het anders, sorry :-* )

Ik heb niet laten merken dat ik echt boos was, heb een paar keer gezegt dat ik verder moest en uiteindelijk begreep ze de hint en zei ze van “nou dan ga ik maar weer” waarop ik zei “is goed, doei!!!”

Fijne avond, en doe je op je werk nog iets aan pakjes avond? Iig werkse en tot donderdag (heb morgen geen tijd om langs te komen, dus zal hier thuis de pc voor donderdagavond maar weer vast reserveren :shifty: )

Ben ik even Jane sorrie meis je zult nog 1 dagje geduld moeten hebben.

Ik heb vanmorgen weer getest ben volgens de test niet zwanger maar ook nog niet ongi.

verder kom ik hier morgen weer want Meara heeft geen KIB meer ze is bevallen van 7 kittens waarvan 2 een slechte start hadden dus op dit moment gaat mijn aandacht even naar de ukken…

Tot morgen :smiley:

He poeh, succes met de verzorging van de kittens en :pray: dat die 2 het gaan halen. Geniet er iig van! Tot donderdag.