hoi hoi allemaal!
Nou ik kan je vertellen dat wij aan niemand verteld hebben dat we bezig zijn, maar soms lijken mensen het gewoon te zien (of denk ik dat mensen het lijken te zien :think: ). Toen ik ziek was vroeg iemand wat ik dan had. Dus ik vertelde het en toen kwam de ongelovige reactie: jaja…
Maar goed, ik doe gewoon zoals normaal (behalve dan dat ik er vandaag echt helemaal niet bij was met mijn hoofd)
@patricia wrote:
Femmie schreef:
Ik las trouwens dat in de herfst en winter je ei in de avond springt. Ik denk hem overdag gevoeld te hebben. Hoe is dat met jou joos?
Zou dat echt zo zijn?? Mijn temp was vrijwel elke dag 36,5. Vanmorgen ineens 36,7. Ik zit nu wel op mijn 14e dag, maar zou de temp niet wat meer stijgen na een ei?? Gisteren hebben we niet geklust helaas… Maar als we nou vanavond klussen, ben ik dan echt te laat?? Ik voel trouwens echt niets van de eisprong…
Het is niet per definitie dat je te laat bent, maar een eitje is max 24 uur in leven en de zaadjes 48 tot 72 uur. Dus als je drie dagen voor de eisprong geklust hebt, kan het in theorie raak zijn (de vrouwtjes zijn dan aan het wachten, die zijn namelijk langzamer dan de mannetjes, maar leven langer ) Dus of je te laat bent met vanavond klussen, je kan het altijd proberen, maar ik neem aan dat je afgelopen dagen ook geklust hebt? Jammer van gisteravond, maar als je eergister ook geklust heb zou het gewoon raak kunnen zijn, en ik zou zeggen, klus lekker verder, je weet ooit nooit he! :silenced:
(wist je trouwens dat om de dag klussen beter schijnt te zijn voor het zaad)
Tilly, ik herken dat gevoel van je hoor!! Ik zat afgelopen week gewoon op het werk terwijl ik ziek was :liar:
Heb ook altijd moeite met me ziek melden, zouden anderen wel eens een beetje van over mogen nemen…
Sorry meiden, maar ik kan jullie echt geen adviezen geven over kids opvoeden, heb er nog geen ervaring mee Wens jullie wel heel veel succes allemaal in de kleuterpubertijd.
Mamalena, balen dat je ongi bent. :hug:
Heb het boek nog niet gelezen, maar misschien dat ik het ooit nog ga doen.
Wolkje, hoezo ben je de kluts kwijt?
Poeh, mijn cyclus was voorheen ook altijd regelmatig. Nu heb ik er geen idee van omdat ik nog maar 1 ongi gehad had, en die was gewoon op tijd. Wat bij mij wel raar was, was dat ie maar 1 dag duurde en vroeger gewoon de volle mep van 7 dagen. Ik denk dat die dingen met ontpillen te maken hebben ofzo, je lichaam moet die troep natuurlijk toch kwijt en zijn eigen regelmaat weer vinden.
Hier gaat het verder redelijk, nog steeds beetje verkouden, hoofdpijn, kriebelhoest, soms beetje misselijk, moe, alles draait in mijn hoofd en inmiddels een schore stem (heel charmant en uitnodigend om te klussen :mrgreen: ) en ow ja, vandaag een paar keer ongi pijntjes gehad.
Maar verder…gaat het op en top prima met mij :mrgreen:
Ik ga naar bed. Morgen wat kindjes vermaken op school, nadat ik me verkleed en gesminkt heb. :mrgreen: Daarna kom ik wel weer even langs.
Fijne avond allemaal!! En klusse patricia
Bellenblaasje, fijne dag morgen!!! En succes met de test. Ik :thumbup: voor je