Dank je wel patricia! LEkker zo’n vrij dag! Ga je nog wat leuks doen, of word het een luierdag? 8)
Wolkje: Wat is er meis? Waarom ben je de kluts kwijt?
Charissa: En kwaaltjes?
Hahahaha, beide :mrgreen: Hoop alleen niet dat ik al te laat ben :think:
Op zich heb ik geen plannen, maar er moet wel het eea hier in huis gebeuren. Er ligt een berg strijkgoed, ik moet natuurlijk ff stofzuigen en ik moet boodschappen doen. Maar voorlopig komt er nog niks uit mijn handen… Zit nog in m’n pyama :oops:
Hey dames,
Patricia wat heerlijk een vrije dag heb ik morgen . Nou ik ben blij dat je dat vertelt ik heb dat gevoel ook alsof er een bordje op mijn rug hangt. Wij zijn aan de klus en dan niet in het huis
Geniet van je vrije dag en bedankt voor je goede wens, al denk ik echt dat het niet zover zal zijn.
Jaah marije wat spannend he. Jij bent dus ook af en toe wat misselijk. Ik voel nu niets meer hoor, maar wie weet.
Charissa is nu volgens mij de volgende NOD ja. Maar we hebben ook nog Poeh en niet te vergeten BB. Ik kijk elke dag weer gespannen op ons forumpje.
Nou meiden misschien tot laters. dikke :-*
gezellig alweer een boel bij te lezen
Wolkje van harte welkom bij ons groepje.
Ik ben het wel met de anderen eens de groep is nu echt groot zat, het kost vaak al moeite om alles bij te houden vooral omdat je op iedereen wilt reageren…
In mijn omgeving weten 3 mensen dat wij bewust bezig zijn voor een kindje 2 schrijven hiermee en de derde is een hele goede vriendin van mij
Tilly, beterschap :hug: en voel je niet schuldig over je werk als je niet uitziekt heb je een grote kans dat je zo weer ziek bent en dat zou heel vervelend zijn…
Femmie, wat leuk dat jou vriend zo met jou meeleeft en zelfs al begint te praten alsof hij hier zelf meeklept
Charissa, zo te lezen is jullie pretletter behoorlijk slim en weet ze precies hoe ze van mama en papa moet krijgen wat ze wil
Mamalena, balen dat je ongesteld bent geworden, ik hoop dat het deze ronde wel raak zal zijn :hug:
Ik heb nog geen boeken van Kluun gelezen maar dat is dus een aanrader??
Kyr@, heerlijk toch een avondje gezellig op de bank met je vriend…wij zien je morgen wel weer
Jane, spannend ik voor jou dat het toch raak is.
Marije, ook voor jou is het dus spannend en natuurlijk ook voor jou dat het raak mag zijn.
Patricia, gek he dat sommige mensen blijkbaar aan je kunnen zien dat je voor een kindje gaat :eh:
Hier zijn nog steeds geen duiveltjes te bekennen ik had gister avond wel wat buikkramp en ik dacht vanmorgen dus ook dat ze er wel zouden zijn maar niks dus…
Zou dit nog van het ontpillen kunnen komen dat mijn cyclus zo in de war is :think:
Ik weet wel dat ik voordat ik aan de pil was altijd een hele regelmatige cyclus had…
Nou ja ik wacht maar op de duiveltjes zodat ik met de volgende ronde kan beginnen
Poeh, balen dat de :evil: er nog niet zijn. Of…juist niet natuurlijk. Nou ja, ik bedoel, je weet nu nog niet waar je aan toe bent. :hug: Vorige maand werd je wel netjes op tijd ongi toch??
Ik had net mijn vriend aan de tel. Ik zei ik heb pijkbuik (niet die buikpijn, maar gewoon last van mijn darmen) Zei hij: ‘o nee toch?’ :shock: :think: Wat moet ik daar nou weer van denken? Ik ben er maar niet op in gegaan…
Nou, nu ga ik echt ff strijken :mrgreen:
Hoi meiden,
Hier dan een berichtje van een thuisblijvertje. Wat voelt dat toch gek hè? Thuis zitten terwijl je collega’s aan het werk zijn. Ach, de volgende keer is er wel weer een ander ziek.
Mamalena, wat jammer zeg dat je zo ineens ongi bent geworden :hug: En je hebt er ook nog eens erge last van. Neem je er wel iets voor in?
Hoop voor je dat de pijn snel weg is en je dan toch weer vooruit kan zien naar de volgende ronde. Erg jammer hoor!
Het boek waar jij het over hebt ken ik niet, maar ik zal het onthouden. Ben wel een echte lezer namelijk.
Charissa, zo is het hier netzo. Een sterk eigen willetje, maar gelukkig ook heel vaak lief :inlove:
Hoe is het trouwens met je? Begin je al een idee te krijgen of je ongi gaat worden ja of nee?
Ik :thumbup: voor je dat de :evil: wegblijven en je jezelf gezellig bij mij in het onderste lijstje mag zetten :mrgreen:
Jane, nee hoor, ik ben niet stiekem gaan werken. Heb er echt wel moeite mee om af te bellen maar heb het gedaan en zit dus netjes thuis. Ik ga zo even lekker in mijn bedje liggen even lekker slapen tegelijk met mijn 2 mannetjes. Manlief heeft zich namelijk ook ziek gemeld. Is er nog iets slechter aan toe dan ik
Maar, we komen er wel weer bovenop :mrgreen:
Wat heb jij trouwens een spannend berichtje achter gelaten. Je was dus even misselijk. Ik ga jou nu dus echt niet zwanger praten hoor!! Dat hebben we toch afegesproken? Vind het wel leuk om te lezen
Marije, voor jou precies hetzelfde. Ook jou zal ik niet zwanger gaan praten, maar wel leuk dat je vertelt wat je voelt.
Ik duim voor jullie allebei :thumbup:
Wolkje, ben je de kluts kwijt? Kunnen wij misschien helpen?
Patricia, die temperatuurstijging is een goed teken. De kans is groot dat de je temp morgen weer iets hoger is en dan heb je dus je eisprong gehad. Het kan ook wezen dat de stijging nog even op zich laat wachten zoals bij mij altijd het geval was. Ga dus maar gewoon door met tempen en je zult zien dat je vast wel een soort lijn ontdekt straks aan het eind.
:mrgreen:
Meid, geniet verder van je vrije dag. Succes met al je strijkgoed, daar hen ik zo’n hekel aan!!! :x
Poeh, ook jou ga ik niet zwanger praten. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt. Zou wel lekker zijn voor je eigen gemoedsrust. We horen het vanzelf wel van je wanneer je meer weet.
Gaat het nog steeds goed met jullie poes? Heeft ze nog steeds KIB?
Voor alle andere meiden een dikke :-
Ik spreek jullie vast allemaal wel weer
:-
Ik ben dus gaan tempen om erachter te komen of ik inderdaad een eisprong heb. Dus voor mijn eigen gemoedsrust zegmaar. Als mijn temp morgen weer iets hoger is geloof ik dus wel dat er een ei geweest is. Ik baal er alleen zo van dat we gisteravond niet geklust hebben Ik zie het echt als een gemiste kans.
Strijken heb ik op zich geen hekel aan, alleen het is zo veel. Dus ik ga weer verder :mrgreen: Het hoeft trouwens niet allemaal af hoor. Ik hoef morgen pas om 17.00 uur te beginnen met werk, dus als ik vandaag geen zin meer heb doe ik de rest morgen wel
Beterschap Tilly, ziek maar lekker uit. :hug:
Hallo lieverds,
Ja ben een beetje verdrietig heb ook een topic geopend bij mamavraagjes. Kreeg gisteren even wat dingen voor de kiezen en nu weet ik het even niet meer.
Jane en Marije spannend hoop dat het voor jullie een zwangerschapskwaaltje is en jullie niet ziek zijn en anders veel beterschap.
Ook veel beterschap voor de andere die zich niet zo lekker voelen.
Patricia26 ik straal en glimlach altijd als een verlievvde puber volgens mij als ik het over kleine kindjes of een zwangerschap heb. Maar denk dat je toch heel veel uitstraald als je bezig bent met een wens te vervullen.
Wat knap dat je dat netjes bijhoud dat tempen jammer dat je een kans gemist hebt, kan me best voorstellen dat je baalt.
Poeh spanned al 3 dagen overtijd hoop voor je dat het gelukt is, zal voor je duimen.
En natuurlijk voor jullie allemaal ook voor charissa spannende dagen.
Zet hem op meiden !!
Liefs Astrid
Hoi Wolkje, ik lees net je verhaal bij de mamavraagjes… Aangrijpend hoor. En moeilijk ook. Kan me vorstellen dat je in een zware dip zit. Toeval bestaat niet zeggen ze, maar toch lijkt mij dat al de afwijkingen die je genoemd hebt, niet samenhangen met het geslacht .
Uiteraard is het altijd verstandig hierover te praten met een VK! Hij/zij kan vast veel vragen voor je beantwoorden en misschien zelfs een erfelijkheidsonderzoek doen. Veel sterkte in ieder geval! :hug:
Hier zijn de boodschappen weer binnen. Ik was net in de Kruidvat…daar hadden ze weer zoveel schattige babyspulletjes :inlove: :inlove: Ik heb echt geen geduld meer En dan te bedenken dat ik mijn kans deze maand waarschijnlijk aan me voorbij heb laten gaan :wall: :wall:
Nou ik ga alvast de spullen klaarzetten voor de bami. Jammie!! :mrgreen:
Wat is het stil hier?? :roll: Iedereen nog druk aan het werk?
Wie van jullie gebruikte er nou teunisbloemolie? Ik heb net ook een potje gekocht. :mrgreen:
Ik slikte eerst monnikspeper, maar de teunisbloemolie is goedkoper, dus ik dacht ik probeer die eens Ik schok me wel rot van hoe groot die capsules zijn! :shock:
waar is dat voor dan patricia? :think: ik weet het niet :oops:
ik ken alleen dan wonderolie (en dat werkte bij mij heel snel :lol: )
Het is hier wit, maar de zon schijnt dus het dooit al weer. heb wel foto gemaakt en zal ik dalijk in het topic zetten voor onze foto’s
Ik lees dalijk wel bij, want het is weer lekker veel …
Euhm… waar het helmaal precies voor is weet ik ook niet :oops: Het zorgt er in ieder geval voor dat de cyclus goed op gang komt en blijft na het gebruik van anticonceptie :mrgreen: Ik geloof (en hoop) dat het zelfs iets met je vruchtbaarheid kan doen.
Wonderolie ken ik weer niet Wat is dat dan precies?
Leuk die sneeuw! Jammer dat het alweer dooit, maar er komt vast nog wel meer bij bij jullie toch?
Hier is de hoop op een witte kerst ver te vinden hoor. Het was zelfs lekker weer vandaag!
Hi meiden,
Jane: Ja leuk he dat we nog net zo lang in spanning moeten zitten! Ben niet heel erg misselijk :sick: hoor, het zijn echt van die vlagen als ik een tijd heb gezeten en dan opsta… of als ik juist lang sta of loop… :think:
Poeh:Heeft je ongi al doorgezet? Hoop het natuurlijk niet… maar als je dan toch niet zwanger bent, hoop ik wel die :evil: :evil: snel komen voor je… dit is drie keer niks!
Bellenblaasje: EN …?
Till: Hoe ging je dag? heb je wat kunnen uitrusten? Hoop dat je je snel weer beter voelt. :-
Wolkje: Heb je stukje gelezen, en daar ook wat achter gelaten… maar je krijgt hier ook nog een dikke :hug: !
Patricia: Wen vroeg het ook al… maar ik ook heb geen idee waarvoor die olie is… en aangezien ik nieuwsgierig ben…
Kyra: Zou je voor mij niet wat sneeuw in een vrieszak op willen sturen? :mrgreen: Het word hier morgen weer 15 graden… en moet eerlijk bekennen dat ik toch wel een beetje uitkijk naar dat december gevoel… en dat lukt me niet op deze manier haha! :oops:
Alle andere meiden :-
pff ben druk bezig geweest om foto,s stambomen e.d voor mijn website uit te zoeken en naar mijn webmaster te sturen en ik ben nu even helemaal gaar van achter de com zitten…
Wolkje, Ik heb jou verhaal gelezen en ik snap heel goed dat je in een dipje zit.
maar meis die afwijkingen kunnen net zo goed bij meisjes voorkomen ik denk dat het goed is dat je een afspraak maakt met de vk maar ik zou er niet bij voorbaat er van uitgaan dat als je een jongetje krijgt dat die niet goed gezond zou zijn :hug:
Poeh, houdt je poes nog vol? Volgens mij wel he?
En jij ook zo te zien :mrgreen:
Ik ga GTST kijken :mrgreen:
Hoi meiden,
Nou ik heb het net een foto van mijn ventje Jesse op het foto forum gezet… ben het zat om anoniem te zijn haha! :mrgreen: Kan ik ook lekker met foto’s gooien!
zal zo is naar je mannetje gaan kijken.
en wonderolie is vies drillerig spul dat ik in mijn sinaasappelsap heb gemixed en gedronken om middernacht en om 3 uur snachts had ik weeen (werkt niet bij iedereen hoor) het heeft een kans om je bevalling op gang te brengen.
ik had eerst wel overlegt met mijn gyn natuurlijk…
Ow…dus die wonderolie is niet iets om de vruchtbaarheid te verhogen??
Marije wat een lekker ventje heb jij!! Echt een mooi snuitje :inlove:
Wendy, wat mooi die foto van de sneeuw. Echt euhmm…Amerikaans?? :mrgreen:
Ik ga lekker bankhangen en wachten tot mijn vriend thuis komt. Vanavond nog ff klussen hoop ik :oops: Is echt onze laatste kans deze maand.
Morgenmiddag moet ik weer naar Den Haag (oh sorry Wateringen ) voor het laseren van mijn tattoo. Daarna ben ik zeker weer hier te vinden.
Fijne avond allemaal! :-*
da word dan dubbel klussen he patricia