femmie wat leuk dat je vriend zo meeleeft. Grappig ook dat hij al termen van het forum gebruikt.
Ik denk mijn ei gevoeld te hebben toen ik met de honden aan het wandelen was. Het was al donker, maar ik weet niet meer hoe laat. Het kan rond 19 uur zijn geweest, maar ook rond 23 uur. Hoe dan ook, het was wel 's avonds
Tilly, ik hoop dat je je snel beter voelt en dat de kleine groente wil eten. Ik heb helaas geen tips voor je, maar wat wawa zegt klinkt goed. Succes!
Femmie, wat lief dat je vriend er zo mee bezig is :inlove: :inlove:
Tilly, hier is het bijna elke avond drama ( ruim 3 weken nu) met eten dus voor mij niets nieuws . Toetje gaat er altijd in maar als ze haar bord leeg eet (of voldoende eet) krijgt ze een groot toetje en anders een kleintje (krijgt ze ieder geval wat binnen).
Meestal is haar helft van het bord leeg maar dan wel met behulp van Theo die er dan een spel ervan maakt :roll: , van mij pikt ze dat niet :eh:
Potjes eet ze wel, maar die wil ik niet elke dag geven, ik houd het hier maar op een fase want daarvoor at ze alles…
Helaas dus geen tips, maar wel even een knuf :hug: :hug:
Zie dat mijn komst wel heel wat te weeg heeft gebracht :oops: sorry daarvoor.
Jullie zijn echte kletstantes hoor maar super gezellig bedankt voor het welkom heten.
Ben vanavond uit eten geweest was wel even lekker die rust maar misde mijn manneke wel :inlove:
De tip van Wawa is idd erg goed, misschien dat die helpt bij jullie Tilly! :thumbup:
Bij ons helaas niet, als wij onze pretletter negeren schreeuwt ze vreselijk hard ‘papa’ of ‘mama’. Reageren we daar niet op, nou dan klim ik toch gewoon uit de stoel op tafel :shifty: :wall: :wall: of ik ga staan en doe net alsof ik uit de stoel wil stappen :roll:
Nogal bijdehand :mrgreen:
@Wolk-je wrote:
Zie dat mijn komst wel heel wat te weeg heeft gebracht :oops: sorry daarvoor.
Joh daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor…Jij bent van harte welkom hier :thumbup: , maar ergens moet een soort van ‘stop’ zijn
Zo dan… zit hier denk ik al zo’n drie kwartier hoor, maar ben nu klaar met lezen en notities maken… :mrgreen: Heb maar besloten om het een beetje recent op te pakken.
Beantwoord eigenlijk gelijk de vraag van Charissa… Nee vind het eigenlijk wel fijn dat we zo langzamerhand een beetje een vast groepje hebben… het is idd nu al heel druk, en lastig soms om bij te houden…( Lees ook altijd alles, leef met iedereen mee… maar soms geen tijd om echt op alles te reageren… zou het wel willen maar gaat gewoon niet altijd). :oops:
Tilly: Ik heb gemerkt dat als ons mannetje niet wilt eten, en we hem" dwingen" het eigenlijk alleen maar averechts werkt… idd negeren is het beste.
Het zijn echt een soort periodes merk ik waar hij doorheen gaat, en hoe minder aandacht ik daaraan besteed, en er dus geen strijd ervan maak des te korter zo’n periode duurt . Na zo’n periode eet hij weer lekker mee :dance:
Jane: Hier weten alleen twee vriendinnen dat ik echt een tweede kinder wens heb, familie etc niet… die krijgen het wel te horen als het zover is. :mrgreen: :mrgreen:
Fem: Vind het echt heel leuk dat je vriend toch stiekem zo bezig is met je groene dagen hihi Zullen we een mannen forum voor de mannetjes opzetten haha!
Nou meiden… Ik ga er mee stoppen, Ga nu echt een kopje thee zetten en bank hangen… zei ik namelijk ook al op het andere forum… maar dat is al weer lang geleden haha! Hoe bedoel je KOK een tweede werkdag?! :mrgreen: Maar wel een hele leuke! Zou nu al niet meer weten om zonder deze gezelligheid te moeten… erg he! :oops:
Dikke :-* Marije.
Alweer een nieuw deeltje!! Ik reageer hier niet zo actief maar probeer het lezen wel bij te houden hoor!! :-*
Nou meiden,
Ik heb net afgebeld voor morgen. Ga dus niet aan het werk. Wat kostte mij dat een moeite zeg. Ik zit niet graag thuis als ik hééééél misschien ook had kunnen werken. Manlief overtuigde mij ervan toch thuis te blijven en uit te zieken. Dat was volgens hem veel beter, helemaal nu ik weer zwanger was :mrgreen: :inlove: Lief hè?! :inlove: De kans is groot dat ik dan dinsdag gewoon weer van de partij ben.
Bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn emo en ego verhaal :-
Negeren proberen we ook en ook wij stoppen gewoon met eten geven. Verleiden met eerst hapjes groente en dan vlees werkt hier niet. Helaas.
Ach ik had het echt nodig dat jullie mij wat tips gaven. Nu weet ik dat we het eigenlijk best goed doen en kan ik er hopelijk weer tegenaan. Normaal is meneer een hele goede eter, hij kan het dus wel lijden. (spek zat :mrgreen: )
Wolkje, voel je niet bezwaard meid. Je bent hier echt van harte welkom!!!
Klets maar gewoon gezellig mee.
Charissa, jullie hebben dus ook zo’n kind met mega veel temperament en een enorme eigen wil!! Dan zit jij zeker ook wel eens met je handen in het haar. Of ben ik de enige?!!
Marije, je moet er inderdaad soms voor gaan zitten hè om de boel bij te lezen. Ik moest vanmiddag 7 pagina’s. Maar meid, je bent weer helemaal bijgelezen hoor!
Voor alle andere meiden een dikke :-
Ga zo even douchen, en dan lekker naar bed. Welterusten iedereen :hug: :-*
Tilly bedankt voor je welkom, zal ook zeker blijven schrijven.
Van harte beterschap en ook gefeliciteerd met je zwangerschap :inlove:
:shock: Heb me door een pagina of 9 weten heen te worstelen…Was wel erg veel. Spring ik maar meteen in op de vraag over de grootte van de groep: Ik ben voor een stop. Groot zat zo.
Neemt niet weg: Welkom Wolkje!
En het volgende dan ook maar meteen in het rood, jammergenoeg:
Ben vanmiddag ongesteld geworden. 2 dagen te vroeg. Niet leuk. En ik heb er nog flink last van ook. Bleeeh!!!
Jammer voor jou ook Wendy.
En Poeh nog niet ongi, maar ook niet bewezen zwanger. Toch een beetje spannend. Zoals ze hier zeggen: Ge wit ut ooit nooit nie, he!
Voor alle zieken en niet-lekkeren onder ons: Beterschap!!
Heb het weer leuk druk gehad. Vriendin op bezoek gehad met haar kindje. Druk maar heel gezellig. Op een verjaardag geweest en blijven slapen, Sinterklaas gevierd bij m’n schonouders. Het kan niet op…
Heeft iemand trouwens ‘Komt een vrouw bij de dokter’ van Kluun gelezen?
Ik heb 'm gisterenavond uitgelezen…Tranen met tuiten!!! Echt verschrikkelijk! Wat een confronterend boek. Ben er nog beduusd van.
Jammergenoeg zit het er niet in om een langer berichtje te schrijven. Lekker douchen en dan naar bed.
Tot gauw!
Hey m’lena ik heb je gemist joh, Aangrijpend verhaal hoor, ik merk toch wel wat moeite te hebben met de zogenaamde sympathisanten van die Kluun. Het is rauwe liefde zeg maar en ik leef liever op een beetje roze wolk :think: Balen joh dat die rode rakkers op bezoek zijn gekomen. Op naar de volgende maar. Hoe is je stemming?
Tilly wat goed dat je je ziek gemeld hebt. je bent hartstikke beroerd geweest in je eigen vrije tijd en je bent nog steeds niet helemaal lekker niets om je voor te schamen. Voorzichtig doen, je bent niet alleen
Over je kleine kan ik je geen advies geven, maar je wel het beste wensen. De dochter van mijn vriend is natuurlijk ouder, maar lust niets tenzij ik haar erbij betrek, zelf kiezen en meehelpen koken dan voelt ze zich ook verantwoordelijk. Wel lekker he dat hier zo’n goed advies gegeven wordt. Leuk dat iedereen elkaar zo helpt vind ik echt bijzonder.
Iedereen ook bedqnkt voor het beantwoorden van mijn vraag. Typisch dat niemand zijn familie nog inlicht, maar eerst vrienden. De meesten zijn toch wat behouden met informatie verstrekken en dat is denk ik goed. Ik had gisteren echt het gevoel dat jan en alleman weet dat wij er voor gaan.
Femmie wat heerlijk zo’n betrokken man. Ik vind dat heel leuk en lachwekkend. Ik deed laatst zo’n ovu testje stond hij er onder de lamp met zijn neus bovenop."Ja schat kijk ik zie een heeeeeeeeeeeeel klein streepje, ik denk dat we voor de zekerheid toch even moeten."schattig he.
Een dikke streep hebben we nooit ontdekt en eigenlijk wil ik net als wawa en volgens mij was er nog iemand niet meer testen, maar mijn manlief vind het echt een sport. haha :mrgreen:
fijne avond dames dikke :-*
mamalena, dat boek van Kluun heb ik ook gelezen. Hier ook een boel tranen en vaak genoeg met een brok in mijn keel gezeten! Ben nu bezig in ‘de weduwnaar’
Tilly, hahahaha hier zit ik dagelijks met de handen in het haar, maar het is ook meestal zo weer over :mrgreen: Sterk eigen willetje maar o zo lief :inlove: :inlove: :inlove:
Morgen nog even lekker uitzieken en rustig aan doen! :hug:
Stop er nu mee, ga lekker naar mijn voorverwarmde bedje toe…Tot morgen
:-* :-*
Lekkere tranen trekker hè. Ik heb dat boek in 1 keer uitgelezen. De weduwnaar trouwens ook.
Mocht ik zwanger zijn, dan heb ik al een cadeautje voor mijn vriend: “Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!”. Ook van Kluun.
Slim Tilly, om een dagje thuis te blijven en uit te zieken!
Charissa, slaap lekker!!
Jane, ik heb ook ovulatietesten en ga ze niet vaker kopen. De dikke vette streep heb ik hier ook niet gezien.
m’lena, he balen meid, dat je bezoek hebt gekregen, en helemaal dat je er zoveel last van hebt. :hug:
Pino, leuk dat je toch ff komt gluren!
Marije, druk hè. Heb je nou je kopje thee wel gehad?
Helaas het weekend is weer voorbij. Ik ga mijn nest opzoeken.
Slaap lekker allemaal!
:vlinder: :vlinder: SLAAP LEKKER
Mamalena; balen! hoop dat het snel over is en dat je weer snel kan klussen!
Kopje thee was lekker, en nu slapen
Truste lieve meiden! :-*
hey lieverds, ik had het vandaag druk. Ik heb vanavond lekker gerelaxed met man lief op de bank… ga nou naar bed dus weltrusten en voor jullie een hele fijne dag
:-*
goedemorgen allemaal of beter gezegd nog niemand…
Tilly je bent toch niet stiekem gaan werken he?
wendy slaap lekker, fijn dat je lekker gerelaxed hebt.
Beetje vreemd gevoel vandaag, ik werd vanacht wakker en was heel kort maar heel heftig even misselijk. Nou het maakt het spannend want in principe hebben we amper geklust in de daarvoor bestemde periode maar je weet maar nooit. Ik ben benieuwd.
Goedemorgen!
Jane zie dat we alletwee nog zes dagen hebben tot de positieve zwangerschapstest
Hier heb ik al een paar daagjes last van een soort ongesteldheidskramp, en soms zo’n vlaag van misselijkheid… :think:
Zou leuk zijn!!
Ik hoop het voor je Marije.
Zelf weet ik even niet wat het verstandigste is ben even de klutsie kwijt
Zo, ik heb me weer door aardig wat pagina’s heen gelezen :shock: Wel gezellig hoor!! En ik ben vandag lekker vrij dus heb de tijd
Charissa, jij bent de eerstvolgende die tegen haar NOD aan zit. Wat zegt je gevoel??
BB? is er nog nieuws over jullie peosje?? Blijven hoor! En de :evil: ?? Zijn die nog steeds weg??
Jane, in principe probeer ik aan zo weinig mogelijk mensen te vertellen dat we ‘bezig’ zijn. Maar het lijkt wel of sommige mensen het aanvoelen?? Ze zien een bepaalde twinkel in mijn ogen zeggen ze dan…
Ik wil het ook niet aan iedereen vertellen, precies om de reden dei jij zegt. Om opmerkingen te voorkomen van ‘is het al zo ver?’. Alleen mijn ouders, zus en zwager, 1 vriendin en 3 collega’s weten van onze plannen. Eigenlijk al veel te veel mensen dus :think:
Tilly, je bent lekker thuis gebleven lees ik. Ziek goed uit hoor! En wat een :inlove: opmerking van je man! En hoe is het met hem nu?
Femmie schreef:
Ik las trouwens dat in de herfst en winter je ei in de avond springt. Ik denk hem overdag gevoeld te hebben. Hoe is dat met jou joos?
Zou dat echt zo zijn?? Mijn temp was vrijwel elke dag 36,5. Vanmorgen ineens 36,7. Ik zit nu wel op mijn 14e dag, maar zou de temp niet wat meer stijgen na een ei?? Gisteren hebben we niet geklust helaas… Maar als we nou vanavond klussen, ben ik dan echt te laat?? :think: Ik voel trouwens echt niets van de eisprong… :?
Pino, leuk dat ik jou ook weer even ‘gezien’ heb! Fijn dat je nog meleest. En zoals alle anderen hier ook al gezegd hebben, het is niet te doen om echt altijd op iedereen te reageren. Niemand neemt dat een ander kwalijk toch?? Ik in ieder geval niet! Ik ben allang blij dat wij zo’n gezellig groepje hebben waar druk geschreven wordt.
Mamalena schreef:
Heb me door een pagina of 9 weten heen te worstelen…Was wel erg veel. Spring ik maar meteen in op de vraag over de grootte van de groep: Ik ben voor een stop. Groot zat zo.
Ben ik het mee eens!! Wolkje is natuurlijk welkom (ze schrijft nu toch al mee :mrgreen: ) maar groeter moet de groep niet worden hoor. En we zitten tenslotte al in december…
Jammer van je ongi m’lena :hug:
Hoe voel je je eronder?
Marije en Jane, ik zie nu pas dat jullie NOD op dezelfde dag valt! Leuk! Ik duim voor jullie samen!
Waar zijn de andere meiden?? Poeh bijvoorbeeld?? En Joyce?