Stoppers van Oktober 2006 *deel 5* en 6! zwangere!!!

@Wawa wrote:

Charissa, de avond van tevoren als Loïs slaapt het eten van die dag gepureerd in het potje doen. Valt vast niet op :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :mrgreen:

@Tilly wrote:

Wat wordt het spannend voor jou!! Jij hebt je banner expres op een hele lange cyclus gezet hè?

Klopt inderdaad. Vorige maand werd ik op dag 34 ongesteld, dus was mijn cyclus 33 dagen. Ik heb de banner op 36 dagen gezet :mrgreen: . Dan kan ik het testen misschien uitstellen.

Joyce, hoe kom jij aan 13 augustus? Ik ben 7 nov voor het laatst ongesteld geworden. Met een cyclus van 28 dagen zou ik op 14 augustus uitkomen. Ik zit nu op dag 30 van mijn cyclus. Als jij 3 dagen voor je NOD zit, dan ben je toch later als 13 augustus uitgerekend? :think: Maar je bent zwanger en dat is het belanrijkste hoor.

@Charissa wrote:

Nou meiden, wie volgt!!! Kom maar op! :smiley:

Ja ben ik ook wel benieuwd naar :mrgreen:

GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD JOYCE!!!

ben er nu terug mee weg, drukke dag vandaag (wel leuk hoor) maar ik kon het toch niet laten ff joyce te feliciteren!!!

Haha…er is iemand zwanger en het is meteen weer druk hier :mrgreen: Maar we proberen er allemaal niet te veel mee bezig te zijn toch…? :wink: :wink: Lijkt wel of we nu allemaal zenuwachtig worden :shifty:

Wawa volhouden hoor!! Het zou natuurlijk geweldig zijn als je positief test, maar probeer een teleurstelling zo veel mogelijk te voorkomen! Uiteraard :pray: ik wel voor je.

Toch gaan we hier wel hard hoor met de zwangeren! Leuk!

STEL dat ik de 18e positief test, waar ik overigens niet vanuit ga, maar stiekum natuurlijk wel hoop, dan ben ik 27 aug uitgerekend. Als het nog een maandje langer duurt, 24 sept, en dat zou weer rond mijn verjaardag zijn. Ook leuk!

Wat me wel opvalt, ook in de lijstjes bij de andere maandstoppers, dat de meiden die er het langst over doen om zwanger te raken, dat die vrijwel allemaal voor een eerste kindje gaan. Dat vind ik wel een beetje beangstigend…

Maargoed, ff geen nega-talk hier nu… We vieren allemaal feest voor Joyce en voor de verjaardag van BB! :dance: :clap: :dance: :clap: :dance: :clap: :dance:

joe hoe haay haaay

ii ben ff op pad geweest en heb een erg leuk boekje gekocht : wij zijn zwanger! als dat niet duidelijk genoeg is???

hahahahaa

hey meiden ik ga eten maken vanaaf kom ik wel weer ff hier lang geklets

kuzzz joyce

mijn eerste dag van ongi vorige maand was 6 nov idd wawa jij hebt gelijk ben gewoon van de berekening uitgegaan wat ze geven met standaard 28 dgn Thanks voor je oplettend heid!

kuzzz joyce

Leuk idee dat boekje Joyce! Heb je snel gedaan trouwens…

Hey ik mis nog wel een mooie zwangerschapsbanner onder je berichten :wink:

Wawa, jij vroeg me of ik niet nerveus werd van dat tempen… Nou, een beetje wel omdat mijn temp maar zo weinig is gestegen. Maar aan de andere kant ben ik het juist gaan doen, om er zeker van te zijn dat ik een eisprong heb. Want van die onzekerheid werd ik nog veel zenuwachtiger. (ook omdat ik van mijn cardioloog maar 3 maanden heb gekregen om zwanger te worden, ik dacht als dat nou niet lukt en ik moet op gesprek bij een gyn, dan heb ik dit alvast gedaan). :wink:

Meiden ik ga naar werk, moet weer tot half 2 vannacht. Ik maak vanavond nog wel even tijd vrij voor jullie hoor!

Joyce, geniet lekker van ‘het moment’ vanavond. :-*

@joycevdw wrote:

mijn eerste dag van ongi vorige maand was 6 nov idd wawa jij hebt gelijk ben gewoon van de berekening uitgegaan wat ze geven met standaard 28 dgn Thanks voor je oplettend heid!

kuzzz joyce

Ik twijfelde of ik het zou doen :oops:

Oh het is mij ook overkomen alles weg, balen.

Gefeliciteerd Joyce

Gefeliciteerd BB

Nou even kort.

Wawa maak je niet druk hoor over die 7 cc. Niet verdunnen want dat zien ze meteen. Wij nemen ook regelmatig urine af en we zien het meteen als het verdund is heeft te maken met de ph waardes (geloof ik) Buiten dat hebben ze maar heel weinig nodig voor onderzoek en ben je al een heel eind in de cyclus.

Marije ik heb volgens mij net als femmie gewoon de ongi klachten, pijnlijke borsten en vandaag heb ik me heel rot gevoled over mijn werk. Ik dacht dat iedereen tegen me was en ik kreeg reactie dat ik zo fel reageerde op alles :oops:. Typisch een geval van een ongesteldheid. Onderweg terug naar huis werd ik er zo onzeker en verdrietig van dat ik zat te snikken op mijn fiets.

Femmie voor jou ook spannend.

Charissa misschien ben jij zelf de volgende wel op je lijstje. Succes met je dochter voor de gek houden hopelijk trapt ze er in, maar zo te lezen is het een slimme rakker :wink:

Joos en mirretje hoe gaat het met jullie

Poeh hoe is het met de kittens.

Tilly lekker he zo’n tv avondje ik kijk ook alleen de dinsdag vast. Jammer dat volgende week de laatste Grey’s is. Was gisteren weer heftig. Staat je buikje er nog op ga zo even speuren. Tilly leuk he weer een dame op het lijstje erbij.

Patricia ik weet zeker dat het wel goed zit, probeer een beetje te ontspannen. Volgens je temp heb je een eitje gehad en je hebt ook juist geklust. Meer kan je niet doen meid een dikke :hug: voor jou.

Joyce met jouw nieuws voel ik me weer helemaal happy. augustus dan wordt het een leeuwtje is het niet.?

Gefeliciteerd Joyce :mrgreen:

Ben benieuwd wat je man zei…

ik kom dalijk terug, devin trekt aan m’n arm hehe

Heb uiteraard meteen even het lijstje aangepast :dance: :dance:

Maar zo te lezen klopt de 13 augustus niet? Nou ik hoor het wel, dan pas ik het wel aan :thumbup:

Jane, ik denk niet dat ik de volgende ben hoor, heb ongiklachten en was vandaag niet te genieten op het werk :shifty:

Dikke knuf voor jou, hopelijk voel je je nu wat beter :hug:

BB Gefeliciteerd nog met je verjaardag…

JOYCE GEFELICITEERD!!! Enjoy the club!!!

@jane wrote:

vandaag heb ik me heel rot gevoled over mijn werk. Ik dacht dat iedereen tegen me was en ik kreeg reactie dat ik zo fel reageerde op alles :oops:. Typisch een geval van een ongesteldheid. Onderweg terug naar huis werd ik er zo onzeker en verdrietig van dat ik zat te snikken op mijn fiets.

Precies zoals ik me af en toe voel :hug: .

@Chrisje wrote:

BB Gefeliciteerd nog met je verjaardag…

JOYCE GEFELICITEERD!!! Enjoy the club!!!

Chrisje, hoe is het met jou? Lang niets gehoord.

Inderdaad Chrisje, hoe is het met jou??

Ik heb Poeh hier ook niet gezien vandaag…hoe zou het met de kittens zijn?

Joyce, is je man al thuis?? En?En?En? :mrgreen:

> gaat weer aan het werk!

Oh Charissa dus ook voor jou een nare dag op het werk. Ik denk dat voor ons beide de rode rakkers :twisted: op bezoek komen.

Voor jouw en wawa dus herkenbaar. Ik kan echt zo van balen dat ik zo heftig reageer zo vanuit de emotie zeg maar en er zat ook nog een directeur aan tafel, schaam ik me echt een beetje dat ik zo de aandacht op me heb gevestigd. Als ik dan terugdenk aan vandaag :oops: :oops: :oops: Ben in staat om morgen in bed te blijven met de dekens over mij heen.

manlief gaat nu wat eten klaar maken, maar heb geen honger pff, maar als ik dan denk aan Joyce. Dat is toch weer fijn nieuws, ben benieuwd hoe haar man op dat boekje reageert.

Liefs jane

Hallo,

Ik lees bijna alles hoor, maar ik word onwijs misselijk :sick: als ik te lang achter elkaar wat doet, en hang/lig dan ook veel op de bank. 's Avonds gaat het iets beter als 's morgens, maar voel me echt de hele dag door beroerd. Mensen zien het ook aan me…Hoop dat het snel over is…I.i.g. 14 december een echo, daar kijk ik wel naar uit…

Maar ik kruip weer op de bank,

Dag allemaal… :-*

He meiden,

Heb even tijd kunnen maken, maar ben kei moe en ga zo naar bed. Toch ff een berichtje OM TWEE MENSEN TE FELICITEREN!!!

JOYCE!!! PROFICIAT!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

hoe reageerde je vriend?

BELLENBLAASJE, OOK ALSNOG PROFICIAT,

hoop dat je een fijne dag hebt gehad.

Hier nog geen ongi, maar heb ook nog ff.

Morgen lees ik alles bij en zal ik weer reageren.

Truste allemaal :zzz:

Ppfff ik heb weer een drukke dag gehad maar ik kom toch nog even snel 2 mensen feliciteren!

BB, nog gefeliciteerd met je verjaardag!!

Joyce hwooooooooooooooooooo :dance: gefeliciteerd meid! Geniet er maar van!

(nu ga ik slapen, en morgenavond zal ik er weer wat uitgebreider zijn)