Stoppers van Oktober 2006 *Deel 3!*

He meiden,

even kort vandaag…Niet zoveel zin om achter pc te zitten maar wil toch even melden hoe het met Theo is…

Hij heeft nu andere medicijnen gekregen in verstuifvorm en met zo’n plastic bol. Daar moet hij nou zijn medicijnen inspuiten en 5 keer inademen. Dit gaat al een stuk beter en verlicht meer dan de vorige medicijnen…

Als hij de aankomende dagen nog zo slecht slaapt (slaapt 3 uur per nacht, dus is net een zombie :shifty: ) en hoest en het gevoel heeft dat het niet gaat, moet hij maandagochtend weer terugkomen en dan pas wordt hij doorgestuurd naar het ziekenhuis…

Het stoppen met roken gaat hem beter af. Hij zit i.i.g. nu niet meer aan de zware shag, maar aan de marlboro light :mrgreen: Of dat nou zoveel beter is, ik weet het niet, maar hij heeft nu het gevoel dat het alleen maar de nicotine is die nog zo verslavend is, verder vind hij het niet meer lekker! Gaat goed dus :thumbup:

Even nog reageren op Wawa, hopelijk slaat de antibiotica aan en is je dreumes snel weer de oude! :thumbup: Hoe lang is zo’n kuur, een week toch???

:-* :-* :-

En bedankt voor het medeleven, ook van Theo…hij vind het super :-

Poeh, die reclame ken ik, walgelijk! Alsof een jongetje krijgen niets aan is :hand: :hand:

Tilly, nog zere billen dus :cry: Wat vreselijk om aan te moeten zien he :cry: Dikke knuf voor jou en je mannetje :hug: :hug:

Patricia, in de wachtdagen dus, spannend meid! Ga duimen draaien hoor :thumbup:

:-* :-*

Zo, ik ben weer thuis van Turkse les. Mijn vriend is naar werk, dus ik zit helemaal klaar om te KoK-ken :mrgreen:

Hoe is 't met jullie allemaal??

Tilly was het gezellig bij je vriendin? Heeft je ventje zich een beetje kunnen gedragen? Wel zielig voor zo’n klein ventje allemaal…

Euhmm Joos, Willem Klooslaan ken ik zeker ja. Kapsalon Players, bloemenzaakje, Turkse bakkerij… :smiley: Daar woon ik zo’n 50 meter vandaan! Hahaha…

Ben nu toch wel heel benieuwd waar jij werkt dan :mrgreen:

Ik ben het helmaal met je eens Poeh voor wat die Mac reclame betreft! :evil:

Jane, wat jij zegt over je man een zoon schenken, dat gevoel heb ik nou ook. Zeker omdat hij een Turk is…Snappen jullie wat ik bedoel? Zelf heb ik stiekum ook voorkeur voor een jongen :oops: :oops: Erg he? En dat terwijl mijn vriend juist zegt dat het hem helemaal niets uit maakt. :?

Wawa werk ze morgen! We zullen je missen hier.

Waar zijn de andere dames?? Charissa hoe gaat het met Theo??

Liefs, Patricia

Femmie, die stelling is niet van mij, het wordt alleen vaak gezegt, zelf vind ik die stelling de grotste onzin die er is…

Charissa, fijn dat het met deze medicijnen iets beter gaat met Theo, alleen hoop ik wel voor hem dat hij wat meer slaap kan krijgen want dat klinkt echt nog niet goed :hug:

Wawa, ik hoop dat het ab kuurtje helpt.

Die mac reclame heb ik ook gezien. Alleen, ik vind het zo vet overdreven dat het wel duidelijk is dat ze de spot drijven. Die kerel zit maar wel mooi een roze paardje te kammen in het openbaar, en loopt als een elfje met vleugeltjes door zijn tuin. Dat ziet er wel schattig uit. Hij houdt duidelijk van zijn dochtertje. Volgens mij zijn er heel veel mannen met dochters, die toch ook heel graag een jongen hadden gehad, maar daarom niet minder van hun dochters houden.

K heb hem nu een paar keer gezien, maar nog nooit is het me negatief opgevallen. Ik zal er nog eens extra opletten.

Charissa, Ik hoop dat deze medicijnen goed aanslaan bij Theo. Begrijpelijk dat je nu minder achter de pc zit.

wawa, beterschap voor de kleine dreumes!

Jane superklusser! Frustrerend is dat behang afhalen hè. maar het is er af, dus je hebt wel een beloning verdient toch?

femmie, nee ik heb ngo niet getest. Er is nog niks, maar die krampjes worden erger. Het zweet brak me net zelfs uit zoveel pijn deed het. Dat heb ik normaal nooit. Heel vreemd!

Poeh,

Klopt dat vaak gezegt wordt en ik hoor het ook vaak moet ik zeggen en vind het ook de grootste onzin. Uiteindelijk ben je met beide even gelukkig lijkt me.

Verder sluit ik me aan bij alle gelukswensen van iedereen

Nou terwijl ik zit te schrijven ineens een paar berichten erbij :smiley:

Fijn dat het al iets beter gaat met Theo en heel knap van hem dat hij zoveel minder rookt! :thumbup:

Ik zou een voorbeeld aan hem moeten nemen…

Joos, zouden die krampjes niet op iets anders kunnen duiden??

Ik ga ff een kopje thee zetten. Heb het koud brrrr…

Charissa, 100 ml amoxicilline. per dag 15 ml verdeeld over 3 keer 5 ml.

Dus reken maar uit. Ben even niet zo helder :oops:

Fijn dat je even laat weten hoe het met Theo is. Veel sterkte. Red je het zelf ook nog?

Wawa, bijna een week dus :mrgreen: Hopelijk na die kuur geen bloedneus en loopoor meer :pray:

Zelf red ik het wel hoor, beetje moe maar gaat…Aankomend weekend komen de kids van Theo ook dus dat is dan even kijken hoe het gaat, zal wel druk worden voor Theo maar ik kan ze ook wel aan :wink:

Patricia, jij stopt echt wel binnenkort met het roken, weet het gewoon zeker! Gaat helemaal lukken :thumbup:

Ik kom me even met die reclame bemoeien… :mrgreen: Ik heb hem nog niet gezien maar m’n moeder vertelde hoe hij ging en we hebben er smakelijk om kunnen lachen. Ik denk niet dat die reclame wil bevorderen dat mensen niet meer blij zijn met hun kinderen, maar juist een beetje belachelijk wil maken dat mannen liever zoons zouden hebben. En in de meeste gevallen is het gewoon ook zo dat mannen liever jongens hebben en vrouwen liever meisjes als ik het zo om me heen hoor.

Zelf wilde ik ook “liever” een meisje. Dat betekent niet dat ik van een jongetje niet had gehouden of dat ik ook maar teleurgesteld zou zijn als ik een zoon had gekregen, maar dat betekent wel dat als ik naar de winkel was gegaan om een baby te kopen ik met een meid thuisgekomen was omdat ik daar kwa spulletjes en zo gewoon wat meer mee heb. Barbies, poppen, tutten, friemelen met haarspeldjes…

Jeroen zou het nu ontzettend leuk vinden als we een jongen zouden krijgen, omdat hij daar dan “echte mannendingen” mee kan doen. Maar als we nog een meisje krijgen? Dan is hij net zo beretrots!! :smiley:

Ik ben echt benieuwd naar die reclame, hij lijkt me juist leuk… :roll: :eh: :think:

Hey pino leuk dat je er ook weer bent…

De eerste keer toen ik die reclame zag heb ik ook wel gelachen hoor…Maa als je er dieper over nadenkt is het eigenlijk niet normaal. Maar aan de andere kant maken ze eigenlijk de mannen belachelijk in die reclame…dus da’s dan wel weer grappig :mrgreen:

Meiden, ik wil zo graag en test doen en ik heb er 1 liggen. Maar ik wil ook niet teleurgesteld worden…Wat nu? :? :shock: :mrgreen:

Euhmm…laat eigenlijk maar :mrgreen: Ik ben gewoon veel te ongeduldig. Als ik nu een test doe en hij is negatief dan wil ik toch weer opnieuw testen over een dag of 3 :roll:

Patricia, volgende keer net zoalsmij een voorraad aanleggen :wink:

Tja en die reclame ik ben de laatste week echt een enorme emo muts, denk over al veel te veel over na…

:oops: zit echt bij elke ook maar een beetje zielige film te huilen… zo ben ik anders helemaal niet… dat verekte ontpillen ook :wall: :wall: al moet ik zeggen :oops: dat mijn vriend echt dolblij is dat ik gestopt ben met de pil :mrgreen: :mrgreen:

Ik begin echt benieuwd te worden naar die reclame. Ik ga morgenavond gewoon heel de avond tv kijken tot hij langsgekomen is. :shock:

Patricia, gewoon nog ff geduld hebben. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is. Ik zat een week geleden ook te hopen dat het uit zou blijven, maar (niet om je aan het twijfelen te maken hoor) zo’n test bekijkt toch of je zwangerschapshormoon aanmaakt? Bij mijn weten zou je die al vanaf de eerste dag van de bevruchting aanmaken, al heb ik idd ook wel gelezen dat je niet voor NOD moet testen. Ik weet het ook allemaal niet, maar wacht maar gewoon 3 daagjes dan weet je meer zeker dat de test klopt. :hug:

Spannend!!! Ik duim voor je :thumbup:

Op http://www.ster.nl kun je hem ook bekijken… (ik heb alleen de juiste player nog niet… hmpf… daar ga ik dus gauw achteraan haha want voor ik hem op de teevee kan zien… manlief zapt de reclames altijd weg… :evil: :mrgreen: )

Femmie, ze geven advies om vanaf je nod te testen omdat de hoeveelheid hormonen in je urine eerder meestal niet genoeg is om door te test herkent te worden. Ik heb een paar dagen na mijn eisprong ook al een test gedaan :oops: Kon me niet inhouden :oops:

Hoezo is je vriend zo blij Poeh? Meer zin om te klussen?? :smiley:

Die testjes ga ik maandag bestellen, dan is het weer pay-day :wink:

Pino, uhm ik zou niets verraden, maar wij hebben dus een zoontje. Ik hoop, dat ons tweede kindje een meisje wordt om een hele gekke reden. Ik vind jongetjes en meisjes even leuk, maar wij willen graag drie kinderen. Als de tweede een jongetje wordt, denken mensen dat we een derde willen voor een meisje, maar drie jongens vind ik ook prima. Alle mogelijke combinaties zijn welkom. Nou ja, drie meiden gaat niet meer lukken met die stoere bink die hier rond loopt.

Ik heb hem gezien… ennnnn… moest er inderdaad wél om lachen… :think: :mrgreen: 8) Ach, smaken verschillen. :mrgreen:

@Wawa wrote:

Pino, uhm ik zou niets verraden, maar wij hebben dus een zoontje. Ik hoop, dat ons tweede kindje een meisje wordt om een hele gekke reden. Ik vind jongetjes en meisjes even leuk, maar wij willen graag drie kinderen. Als de tweede een jongetje wordt, denken mensen dat we een derde willen voor een meisje, maar drie jongens vind ik ook prima. Alle mogelijke combinaties zijn welkom. Nou ja, drie meiden gaat niet meer lukken met die stoere bink die hier rond loopt.

:mrgreen:

Aha, das een heldere uitleg patricia.

Dank je voor de link pino, ik ga meteen kijken, kijken of ik wel de juiste player heb :eh:

Ik kan me voorstellen wawa dat je en meisje wil. Is toch altijd leuk om van alles wat te willen. Een kennis van mij heeft 3 zoontjes en bij de 3e heeft ze echt heel hard moeten huilen toen bekend werd dat het een jongetje werd :shifty: Ze is er nu wel heel gelukkig mee, maar ik schrok toch wel dat ze dus echt door de derde gegaan zijn om een meisje te krijgen. Dacht dat ik af en toe naief was, maar daarbij denk ik helemaal van hoe naief wil je zijn. Maar jullie willen er drie? Daar hebben wij nog discussie over, maar goed dat is voor latere zorg, eerst voor nummer 1 gaan.

Patricia, je snapt hem meteen :wink:

Niet dat hij eerder iets te klagen had hoor maar zonder die hormoontjes is het wel een stuk fijner :slight_smile: